Gå til innhold

Lyn-Stabæk


joogs
 Del

Anbefalte innlegg


Bare litt info: (mer kommer i egen tråd og på forsiden i løpet av dagen)

 

ALLE som skal til Ullevaal bør kjøpe billett på forhånd. Det gjøres på billettservice eller i bodene på Ullevaal. Store køer sist Lyn spillte hjemme forårsaket at ca 2000 forlot området uten å få kjøpt billet og kommet inn til kampen startet (og vel så det.) Nå var denne kampen mot VIF så det var vel flere der enn det kommer til å bli på søndag, men UANSETT så anbefaller vi forhånsdkjøp av billetter.

 

SÅ til det viktigste: Billetter til ståfeltet vil IKKE være tilgjengelig på billetservice, men vi jobber med en ordning der billettene kan kjøpes i Stabæk Butikken, men det gjelder KUN feltet for Stabæk Support.

 

Mer info kommer!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 282
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Etter det jeg så igår håper jeg vi stiller med dette laget mot Lyn:

 

-------------Jon

 

Morten--Mike--I.A--Markus

 

Veigar--Henning--Jesper--Bjørnar

 

------Andreas--Daniel

 

Kanskje litt farlig sentral midtbane? To som er 'rustne' etter skader... Problemet er jo at Espen nok ikke akkurat befestet sin posisjon i går. Ellers virker det som om forsvaret er greit og angrepet sier seg selv.

 

På tide å løfte blikket og se frem mot neste kamp. Endelig skal vi få prøvd oss mot et lag som tilhører øvre halvdel av tabellen. Her har vi ingen ting å tape. Vi må bare kjøre på. La Alan starte. La Jeppe og Jocke bli friske. La vårt navn holdes hellig. La ditt rike komme osv. osv. Dette kommer til å bli vårens store kamp.

 

Vi har jo allerede spilt mot Sandefjord, som har 6. plass som dårligste tabellsituasjon hittil i år... Det hører vel hjemme si kategorien øvre halvdel? hehe

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En av disse nissene skriver at "Lyn har åpnet esongen bra, noe Stabæk ikke har", og bruker dette som argument for at Lyn skal vinne. Tja, vi er - ett - mål fra å være a-poeng med dem, så den argumentasjonen er jeg ikke helt enig i gitt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)-->

QUOTE(d*u*b @ 24. Apr 2006, 11:50) 72090[/snapback]

En av disse nissene skriver at "Lyn har åpnet esongen bra, noe Stabæk ikke har", og bruker dette som argument for at Lyn skal vinne. Tja, vi er - ett - mål fra å være a-poeng med dem, så den argumentasjonen er jeg ikke helt enig i gitt.

 

Vi er vel forbi når vi vinner! Et mål og forbi, så enkel matematik er det vel!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)-->

QUOTE(d*u*b @ 24. Apr 2006, 13:50) 72090[/snapback]

En av disse nissene skriver at "Lyn har åpnet esongen bra, noe Stabæk ikke har", og bruker dette som argument for at Lyn skal vinne. Tja, vi er - ett - mål fra å være a-poeng med dem, så den argumentasjonen er jeg ikke helt enig i gitt.

 

De leder serien etter bl.a å ha møtt nr 1 og 2 fra i fjor... Det er noe bedre enn oss som har møtt 3 av de dårligere lagene og har kun 1 seier. 2 hjemmekamper uten seier er heller ikke å hoppe i taket av.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Start, Molde og VIF er langt i fra avskrekkende lag sålangt i år! Du har rett i at vi nok har vært heldige med motstanden vår, men å påstå at vi ikke har åpnet sesongen bra er vel ikke helt riktig?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)--><div class='quotetop'>QUOTE(d*u*b @ 24. Apr 2006, 13:50) 72090[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

En av disse nissene skriver at "Lyn har åpnet esongen bra, noe Stabæk ikke har", og bruker dette som argument for at Lyn skal vinne. Tja, vi er - ett - mål fra å være a-poeng med dem, så den argumentasjonen er jeg ikke helt enig i gitt.

 

De leder serien etter bl.a å ha møtt nr 1 og 2 fra i fjor... Det er noe bedre enn oss som har møtt 3 av de dårligere lagene og har kun 1 seier. 2 hjemmekamper uten seier er heller ikke å hoppe i taket av.

 

Det er vel egentlig ikke 1-0 over Molde. Men så er jeg ikke på denne siden for å finne argumenter for Lyn-seier!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)-->

QUOTE(d*u*b @ 24. Apr 2006, 14:17) 72095[/snapback]

Start, Molde og VIF er langt i fra avskrekkende lag sålangt i år! Du har rett i at vi nok har vært heldige med motstanden vår, men å påstå at vi ikke har åpnet sesongen bra er vel ikke helt riktig?

 

Jeg må innrømme at til tross for at jeg er litt skuffet over prestasjonene så langt denne sesongen (jeg glemmer at vi har skader på sentrale spillere) så har vi 1. poeng mer enn jeg trodde vi ville ha på dette tidspunktet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, også har ikke serien åpnet helt 'normalt' heller...

 

Det er også lett å glemme at lag som LSK og Rosenborg har møtt hard motstand, og vil klatre raskt oppover tabellen når de slipper å spille mot hverandre og andre medaljekanditater. Det som er mest bekymringsverdig er at Sandefjord, laget vi alle vet kommer på sisteplass, ikke har skjønt at de må slappe av litt. Vi trenger ikke å ha dem med i kampen om å unngå nedrykk. De skal liksom være nederst sammen Ham-Kam får å sikre at vi andre dårligst kan havne på kvalikplass!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)-->

QUOTE(d*u*b @ 24. Apr 2006, 12:27) 72100[/snapback]

Ja, også har ikke serien åpnet helt 'normalt' heller...

 

Det er også lett å glemme at lag som LSK og Rosenborg har møtt hard motstand, og vil klatre raskt oppover tabellen når de slipper å spille mot hverandre og andre medaljekanditater. Det som er mest bekymringsverdig er at Sandefjord, laget vi alle vet kommer på sisteplass, ikke har skjønt at de må slappe av litt. Vi trenger ikke å ha dem med i kampen om å unngå nedrykk. De skal liksom være nederst sammen Ham-Kam får å sikre at vi andre dårligst kan havne på kvalikplass!

 

En kamp om gangen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)-->

QUOTE(d*u*b @ 24. Apr 2006, 14:27) 72100[/snapback]

Det som er mest bekymringsverdig er at Sandefjord, laget vi alle vet kommer på sisteplass, ikke har skjønt at de må slappe av litt. Vi trenger ikke å ha dem med i kampen om å unngå nedrykk. De skal liksom være nederst sammen Ham-Kam får å sikre at vi andre dårligst kan havne på kvalikplass!

Heldigvis har Tromsø oppført seg lydig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Heldigvis har Tromsø oppført seg lydig.

Og TIL kommer til å gå på den samme smellen som oss (i 2004). De taper gladelig alle kampene frem til sommeren, for da kommer jo messias og skal berge plassen for dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)-->

QUOTE(d*u*b @ 24. Apr 2006, 12:27) 72100[/snapback]

Ja, også har ikke serien åpnet helt 'normalt' heller...

 

Det er også lett å glemme at lag som LSK og Rosenborg har møtt hard motstand, og vil klatre raskt oppover tabellen når de slipper å spille mot hverandre og andre medaljekanditater. Det som er mest bekymringsverdig er at Sandefjord, laget vi alle vet kommer på sisteplass, ikke har skjønt at de må slappe av litt. Vi trenger ikke å ha dem med i kampen om å unngå nedrykk. De skal liksom være nederst sammen Ham-Kam får å sikre at vi andre dårligst kan havne på kvalikplass!

Hepp,

 

Det betyr jo ingenting når TIL har funnet ut at de vil plage helsa til supporterene sine...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Det betyr jo ingenting når TIL har funnet ut at de vil plage helsa til supporterene sine...

 

@ringo

 

Nordmark gjør jo bare som hans CV henviser til...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser frem til forhånds-anal

ysen, @ringo. Gleder meg til å bli oppdatert på hvordan det står til med Leo, Edmilson, Jan Derek og disse lovende nigerianske ungguttene i den friske fremadstormende Lyn-gjengen.

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser frem til forhånds-anal

ysen, @ringo. Gleder meg til å bli oppdatert på hvordan det står til med Leo, Edmilson, Jan Derek og disse lovende nigerianske ungguttene i den friske fremadstormende Lyn-gjengen.

 

Leo leker nok mest med vår gamle venn Finstad for tiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser frem til forhånds-anal

ysen, @ringo. Gleder meg til å bli oppdatert på hvordan det står til med Leo, Edmilson, Jan Derek og disse lovende nigerianske ungguttene i den friske fremadstormende Lyn-gjengen.

 

Leo leker nok mest med vår gamle venn Finstad for tiden.

Shit! Synd for Lyn. Han var så god. Gleder meg ihvertfall til å se Edmilson, Jan Derek og de lovende nigerianske unguttene i aksjon.

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det blir fett å spille på selveste nasjonalarenaen. Litt dritt at den er trekantet, iom. at vi tross alt har trent på firekantede baner denne vinteren.

 

stadion3.jpg

 

Betyr dette noe for formasjonen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da blir det nok en 4321 formasjon

 

--*--*--*--*--

---*--*---*---

-----*--*-----

-------*-------

Og vi bør knok legge om til en 1234-formasjon etter hvilen.

 

Skulle det derimot vise seg at vi skal spille på en tradisjonell firkantet bane, ønsker jeg å se dette laget i blaatt:

 

-----Daniel - Andreas-----------

 

Veigar - Henning - Espen - Tommy

 

--Markus - Mike - IA - Morten--

 

------------Jon------------------

 

Og så kan Alan komme inn på for Tommy midtveis i 2. omgang. Lyn-mannskapet er dårlig trent, og har veldig lite å gi på slutten av kampene. Da blir det Alanshow!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Lyn-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...