Gå til innhold

Lyn-Stabæk


joogs
 Del

Anbefalte innlegg


Er ikke helt oppdatert jeg, men er det ikke snart på tide at enten Jesper eller Jokke kommer tilbake?

På det glimrende programmet Stabæk-Spesial på TV Budstikka i går, så sa Fysio Tor at han regnet med at de var tilbake om ca 2 uker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 282
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


-----Daniel - Andreas-----------

 

Veigar - Henning - Espen - Tommy

 

--Markus - Mike - IA - Morten--

 

------------Jon------------------

 

Og så kan Alan komme inn på for Tommy midtveis i 2. omgang. Lyn-mannskapet er dårlig trent, og har veldig lite å gi på slutten av kampene. Da blir det Alanshow!

Jeg vil gjerne ha med Bjørnar i stedet for Espen eller Andreas. Han hadde mange gode løp framover, men kan øve litt ekstra på innleggene. Går han inn i stedet for Andreas kan vi kjøre en 4-5-1 formasjon, ingen holder følge med Daniel i rykket hans uansett, så de klarer ikke å markere ham ut. Eneste de kan gjøre er å ligge lavt med forsvarsfireren, men da blir det et flott rom som vår 5 mann sterke midtbane kunne kost seg på :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tommy på høyre-kanten? da må det vel være bedre med Tom? Han holder Ihvertfall bredde og er god defensivt (greit at han bare holder 60 min, men det for være grenser!)

 

Tom var helt borte mot odd, så hvis han skal få tillitt fra start bør han prestere rimelig bra på trening denne uken......,

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tommy på høyre-kanten? da må det vel være bedre med Tom? Han holder Ihvertfall bredde og er god defensivt (greit at han bare holder 60 min, men det for være grenser!)

Tommy er i hvert fall en kriger, og er jevnere enn Tom. Hadde vært spennende med Bjørnar utenfor Tommy igjen, og bare Nannskog på topp. Det hadde garantert gitt Nanne mange baller å jobbe med, og redusert behovet for at han må jobbe hjemover. Men, og det er et men, det forutsetter at midbanen er med på kontringer, noe de ikke har vært alt for ivrige og raske til så langt.

Endret av Bjornh
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tommy på høyrekanten er vel kanskje det beste forslaget jeg har hørt, dersom målet er å blottlegge spillerenes svake sider. Tommy er en ekstremt enbent spiller som ikke bruker høyre til annet enn å støtte seg på. Ser ikke ut som han engang klarer å slå en pasning på 2 meter med det benet. Da blir det vanskelig å spille på høyrekanten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


VIKTIG informasjon før kampen mot FC Lyn Oslo

 

Lyn har endret sine rutiner for billettsalg. Det vil ikke være mulig å komme direkte til telleapparatene ved inngangen på Ullevaal uten billetter slik vi har gjort tidligere. Alle som vil stå sammen med Stabæk Support MÅ kjøpe sine billetter på forhånd. Billettsalget til vårt felt vil ikke ligge ute på Billettservice og MÅ derfor kjøpes i StabækButikken torsdag 16-18 eller lørdag 12-18.

 

Stabæk Support forutsetter at ALLE som reiser med vår gratis buss (Se egen sak) har kjøpt billetter på forhånd slik at avreisetidspunktet blir endret fra 1630 til 1700 (NB!! Bussen drar 1700, IKKE 1705)

 

Til øvrig Stabæk publikum: Vi oppfordrer også dere til å forhåndskjøpe billettene da det er erfaring med laaaange køer og kaotiske forhold utenfor Ullevaal. Billetter fås kjøpt på Billettservice.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tror dette er en kamp gutta må tenke defansivt selv om de har gjort det hele sesongen hittil, så det beste blir vel denne kampen også å starte med samme ellever som mot tromsø.

Vis gutta klarer å holde nullen i 75 min kan de sette innpå alan for tom, flytte veigar på høyre kanten og avgjøre kampen i det siste kvarteret, men vis vi i det hele tatt får et poeng fra dette oppgjøret er jeg helt fornøyd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror det hjelper veldig å få inn henning fra start. han er en god ballfordeler og kan få igang spillet gjennom midtbanen igjen. Er lei av å se de lange ballene opp mot spissene fra forsvarsrekka.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, det skal bli veldig bra å få tilbake Henning. Når han, Jeppe og Jokke er tilbake og i form skal det bli bra. Tror laget kommer til å se veldig annerledes ut da. Får bare håpe at vi greier å dra med oss noen flere poeng før så skjer. Borte mot Lyn og hjemme mot RBK blir nok ikke det så lett. Har vi 2 poeng til etter de to kampene er jeg strålende fornøyd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, det skal bli veldig bra å få tilbake Henning. Når han, Jeppe og Jokke er tilbake og i form skal det bli bra. Tror laget kommer til å se veldig annerledes ut da. Får bare håpe at vi greier å dra med oss noen flere poeng før så skjer. Borte mot Lyn og hjemme mot RBK blir nok ikke det så lett. Har vi 2 poeng til etter de to kampene er jeg strålende fornøyd.

 

pluss at det er brann borte og viking hjemme etterpå det så dette kan bli en veldig lang og trist måned eller en veldig lykkelig en. Angående den rosnborg kampen, går den 3 eller fjerde mai? På ternminlistapå stabak.no står det 4.mai mens på stabaek.net står det 3.mai. er veldig spent på dette for det kan avgjøre om jeg får sett kampen eller ikke!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, det skal bli veldig bra å få tilbake Henning. Når han, Jeppe og Jokke er tilbake og i form skal det bli bra. Tror laget kommer til å se veldig annerledes ut da. Får bare håpe at vi greier å dra med oss noen flere poeng før så skjer. Borte mot Lyn og hjemme mot RBK blir nok ikke det så lett. Har vi 2 poeng til etter de to kampene er jeg strålende fornøyd.

 

pluss at det er brann borte og viking hjemme etterpå det så dette kan bli en veldig lang og trist måned eller en veldig lykkelig en. Angående den rosnborg kampen, går den 3 eller fjerde mai? På ternminlistapå stabak.no står det 4.mai mens på stabaek.net står det 3.mai. er veldig spent på dette for det kan avgjøre om jeg får sett kampen eller ikke!

 

Tror det er 4.mai som er riktig. De øvrige kampene den runden spilles 3.mai.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


faen :( nå får jeg ikke sett stabæk lyn og heller ikke stabæk rbk, har en følelse at stabæk kommer til å ta seks poeng på disse kampene, det er så typisk meg :P

Jeg er redd du kommer til å bli skuffet, men håper du har rett! Jeg er bra fornøyd hvis vi klarer 1 poeng mot Lyn, men mot RBK har vi kanskje full stall utenom Branimir og kan håpe på 3.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er redd du kommer til å bli skuffet, men håper du har rett! Jeg er bra fornøyd hvis vi klarer 1 poeng mot Lyn, men mot RBK har vi kanskje full stall utenom Branimir og kan håpe på 3.

 

Ah... kom igjen 'a! Du må da vel mene at vi har 6 poeng bankers på disse to kampene??!

 

Du legger lista høyt skjønner jeg. Blir du generelt ofte skuffet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)-->

QUOTE(d*u*b @ 25. Apr 2006, 21:58) 72290[/snapback]
Jeg er redd du kommer til å bli skuffet, men håper du har rett! Jeg er bra fornøyd hvis vi klarer 1 poeng mot Lyn, men mot RBK har vi kanskje full stall utenom Branimir og kan håpe på 3.

 

Ah... kom igjen 'a! Du må da vel mene at vi har 6 poeng bankers på disse to kampene??!

 

Du legger lista høyt skjønner jeg. Blir du generelt ofte skuffet?

Sist når Odd fikk straffe og vi ikke klarte å putte flere. Regner man alltid med 3 poeng er det ikke like lett å få noen oppturer heller. Kampen mot Sandefjord ble en nedtur med bare et, men 3 hadde kun vært "normalen". Generelt håper jeg på 1 borte og 3 hjemme, litt avhengig av motstanderen. Fra kamper mot de dårlige laga skal vi ha alle poengene med oss uansett hvor vi spiller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


...og "de dårlige laga" er sånne som Start, kanskje?

En alltid flytende definisjon, men sånn som det ser ut nå, ja. Start, Hamkam, Tromsø, Molde og FFK. Kanskje også Viking, Brann, Odd og Sandefjord. Tabellen kan helt klart lyve etter bare 3 runder, men jeg ser på RBK, Lillestrøm, Lyn og (p)enga (hater å si det) som de i øyeblikket sterkeste lagene. Blir ikke forundret om Brann, Viking og Odd flytter seg oppover på lista, men Sandefjord (p)enga og Lyn kan bevege seg andre veien.

Dette er selvfølgelig sett med helt blaa objektiv(e) øynen og vi ender på en litt skuffende 4 plass i år men gjør det til gjengjeld bra i RL.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er matta på Tullevåll bra eller er det en potetåker?

 

Den var småbrun i kampen mellom Lyn og Enga ihvertfall...

Hepp,

 

Var på omvisning der i vinter da fortalte de at de hadde raket av alt naturgresset og fylt på sand. Det blir ikke lagt nytt gress før i VM pausen. Det er vel kun kunstgresset som står igjen, utgjør noe sånnt som 20% av det totale gressteppet. Samt at det sikkert har grodd litt nytt gress i sanden!

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Lyn-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...