Gå til innhold

Stabæk Support i media


stabækLars
 Del

Anbefalte innlegg


Han understreker at det at Stabæk

Support skal ha provosert

keeperen har virket noe formildende

i saken mot keeperen. Når

det er et lite usikkerhetsmoment,

vil det komme tiltalte til gunst,

sier han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


NFF er selve inkompetansens Mekka - et skrikende eksempel på ressursmangelen i etterkant av HVPU-reformen. I NFF er det ikke mange som behøver å drikke for å bli tilstrekkelig dust på årets julebord.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

http://www.budstikka.no/sport/stabek-support-etterlyser-mer-fandenivoldskhet-1.7879619

 

2531711657.jpg

VIL HA TRE POENG: Stabæk Support-leder Henrik Harboe forstår at supporterne er frustrerte etter null seiere, men tror på tre poeng mot Follo. (FOTO: KARL BRAANAAS )

Stabæk Support: Etterlyser mer fandenivoldskhet

Enkelte Stabæk-supporterne leverte mishagsytringer mot Petter Belsvik etter 2–2 mot Bryne sist søndag. Supporterleder forstår frustrasjonen.

– Jeg tror det er frustrasjon over manglende poengfangst og mange brente sjanser, sier Stabæk Support-leder Henrik Harboe.

Han var selv ikke på kampen på Nadderud sist søndag, men har fått med seg at det var noen supportere som ikke var fornøyde. Da Bryne i løpet av to minutter snudde 1–0 til 1–2 på Nadderud, rant det over for enkelte Stabæk-supportere. Trener Belsvik var den som fikk gjennomgå.

– Det var enkelte ytringer som kom, og det må klubben forvente og tåle når situasjonen er som den er, sier Harboe og tenker på at klubben fortsatt ikke har vunnet en seriekamp i 2013.

Har tillit
Han sier at supporterklubben fortsatt har tillit til at dagens sportslige ledelse er den rette til å føre klubben opp i det gode selskap igjen.

– Jeg ser ikke noen andre alternativer nå. Hvis vi går hardt ut mot det laget vi har nå, tror jeg det vil skade klubben mer og det er vi ikke tjent med. Vi har en ung tropp med en snittalder på så vidt over 20 år. Det betyr at vi må ha mer tålmodighet, sier Harboe.

LES OGSÅ: Stabæk forandrer på laget foran Follo-kampen

– Men vi må ha seier og tre poeng nå, understreker han.

– Hva er problemet til Stabæk, slik du ser det?

– Vi skaper sjanser, men har altfor dårlig uttelling. Vi har heller ikke greid å følge opp de gode treningskampene vi hadde rett før serien startet. Vi kan jo nesten ikke huske sist vi vant en seriekamp, sier Harboe.

For ordens skyld; Stabæk tok tre poeng da de slo Sogndal hjemme i eliteserien på Nadderud 11. november i 2012. Da var klubben for lengst klare for nedrykk. Fandenivoldskhet
Stabæk møter bunnlaget Follo på Ski stadion torsdag. Bunnlaget fra Ski har så langt scoret ett eneste mål i 1. divisjon, og står med null poeng. Supporterlederen håper de fortsatt står med en smultring i poengoversikten torsdag kveld.

– Jeg etterlyser en mer fandenivoldskhet innstilling ute på banen. Jeg ønsker for eksempel å se spillere som løper etter ballen på dødballer for å få spillet raskt i gang når vi ikke leder, og som jager fremover.

– Hvordan tror du det går mot Follo?

– Skaper vi like mange muligheter som mot Bryne, så slår vi Follo. For den første seieren må komme nå, avslutter Henrik Harboe.

Les flere Stabæk-nyheter fra Budstikka her
Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

– Jeg etterlyser en mer fandenivoldskhet innstilling ute på banen. Jeg ønsker for eksempel å se spillere som løper etter ballen på dødballer for å få spillet raskt i gang når vi ikke leder, og som jager fremover.

 

Hei Jørgen Hammer. Bra jobbet! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 7 måneder senere...

Selve innslaget var bare et lengre intervju med Marius, og var ment som en run-in til neste innslag som var et intervju med NFFs sikkerhetssjef. Ikke akkurat god journalistikk, men ingenting mot oss heller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Media.

 

Det er fascinerende med media, først skal de bygge opp produktet norsk fotball. For det får man lesere/tittere/lyttere av. Til slutt har man makset potensialet. Da må man komme med noe nytt. En ny vinkling. Hva er da bedre enn å ta dette som rekordmange bryr seg om og følger med - norsk fotball - og fortelle om hvor forferdelig det er. Perfekt. En liten nedgang i publikumstallene blir fort krigsoverskrifter (som igjen forsterker publikumsnedgangen). Svake prestasjoner av landslaget og det faktum at RBK ikke lenger har klippekort på gruppespillet i Europa viser hvor elendige alle norske fotballspillere er. Som om vi noensinne har trodd Tippeligaen har vært i europaeliten. Og supporterne? Når totalproduktet fotballkamp skal hausses opp, er de fargeklatter som liver opp, men når man skal rive ned, er de brautende pøbler. Er det rart man ikke har respekt for sportsjournalister?

 

 

Supporterne.

 

Supportere som roper "hvor mye er 1 + 1?", "ut med pakket" og det aller mest horrible av alt (hold dere fast): "den ballen rekker du ikke!" er tydeligvis siste mote å skandalisere. Folk som begår mindre forseelser mot fotballsupportere, f.eks. kaste brostein, tar man ikke så tungt i Akersgata. Men disse forferdelig tilropene, det må bort. Uansett hva som egentlig ble ropt.

 

 

Spillerne.

 

Isabell: svaret på "gåten" er: 2. Spiller som haler ut tida ved å legge seg ned, må tåle å få ropt ting etter seg, og det siste ropet... Vel, hun rakk da vitterlig ikke den ballen?

 

 

 

Jeg.

 

Skal også på seriefinalen i gymsalen på Romerike. For å se et LSK som ikke strekker til, selv mot et helt latterlig skadeutsatt Stabæk. Som i dag banket bronsekandidat Kolbotn 5-1. Borte. Jeg gleder meg!

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra det ikke var noen motstandersupportere der da, da hadde hun jo kanskje hørt noe fælt og måttet forlate banen. Tenk å gi fingern uten å ta selvkritikk og deretter grine på banen og i avisa a!

 

attachicon.gifScreenshot 2014-10-11 19.22.52.png

 

Jeg tror jammen jeg skal ta meg en tur på seriefinalen mellom LSK og STB....

Dere er hjertlig velkommne til å komme å lage liv og røre i gymsalen til LSK. Frøken Herlovsen er lett å fyr opp. Hva jeg mener om henne egner seg ikke på trykk.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Seriefinale i LSK-hallen > Cupfinale i Skammens Arena

 

Dette blir gøy!

 

Arna/Bjørnar skal visst prøve å ta tilskuerrekorden som LSK satte i går, mot Røa til samme tid som LSKKFK-SFK. Bergensordfører Trude Drevland skryter høylytt (som om bergensere kan noe annet) på Twitter. Her er det bare å mobilisere!..

 

...men nå begynner vel dette å bli vel OT...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare for å ta den OT'en helt ut: Drevland er verre enn en brautende bergenser, hun er en bergensordfører som "overbrauter" for å kompensere for at hun ikke er bergenser. Finnes knapt verre.

 

La oss håpe A/B setter en ordentlig tilskuerrekord i så fall, slik som ble gjort i går. Og ikke finne på noe som hadde vært typisk dem - arrangere lokalmesterskap i buekorps inne på banen i pausen, og telle alle deltakere som publikum eller noe slikt. Faens sirkus. Ref.: http://chixa.no/index.php?read=1338789826

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk Support i media
×
×
  • Opprett ny...