Gå til innhold

Stabæk Support i media


stabækLars
 Del

Anbefalte innlegg


rett å slett pinlig,skal iallefall ikke jeg stå med ss i stavanger, det er sikkert...

 

Vi er tre stykker som allerede har bestemt oss for å plassere oss på en annen tribunedel, for dette er så jævlig pinlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Pinlig!

 

Når bortimot samtlige forumbrukere (med noen unntak) mener dette er storm i vannglass, hva faen er da poenget med å spinne videre på det?

 

Og, når det har blitt presisert fra flere hold at $ og SI ikke har noe med hverandre å gjøre, hvorfor skal da $ bevise noe som helst?

 

Helt enig!

 

Jeg tipper dette er et styremedlem i Stabæk Support som misbruker sin posisjon og vil skaffe seg cred. i det politisk miljøet sitt.

 

Helt enig, dette er faen meg helt utrolig latterlig. Hvorfor unnskylde seg for noe man ikke har gjort? Jeg forventer at dette styremedlemet bør komme med en jævlig god forklaring på dette sirkuset. Shout!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 233

Helt enig, dette er faen meg helt utrolig latterlig. Hvorfor unnskylde seg for noe man ikke har gjort? Jeg forventer at dette styremedlemet bør komme med en jævlig god forklaring på dette sirkuset. Shout!

 

Jeg pratet nettopp med ham, og erkjenner at jeg var nok litt for krass i mitt tidligere innlegg.

 

Men jeg synes det fortsatt er feil å ha homoflagg på tribunen. Det blir bare pinlig. Uansett skal ikke "tifo"-arrangementer (som man nesten på kalle dette her) annonseres på forhånd. Blandt annet pga av dette, bør showet stoppes og det jobbes med saken.

 

Det ser ut til at det er enda fler av oss som finner oss ett annet sted på tribunen om dette likevel gjennomføres.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blandt annet pga av dette, bør showet stoppes og det jobbes med saken.

 

Stoppes det kan man forsvente seg et oppslag i Dagbladet ala dette: "Stabæksupporterne hater homofile likevel"... <_<

 

Hele denne homohetsesaken er helt tåplig og denne tifoen er prikken over i-en. Synd at den ikke ble stoppet før det kom til media (igjen)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt enig, dette er faen meg helt utrolig latterlig. Hvorfor unnskylde seg for noe man ikke har gjort? Jeg forventer at dette styremedlemet bør komme med en jævlig god forklaring på dette sirkuset. Shout!

 

Jeg pratet nettopp med ham, og erkjenner at jeg var nok litt for krass i mitt tidligere innlegg.

 

Men jeg synes det fortsatt er feil å ha homoflagg på tribunen. Det blir bare pinlig. Uansett skal ikke "tifo"-arrangementer (som man nesten på kalle dette her) annonseres på forhånd. Blandt annet pga av dette, bør showet stoppes og det jobbes med saken.

 

Det ser ut til at det er enda fler av oss som finner oss ett annet sted på tribunen om dette likevel gjennomføres.

 

Pinlig er riktig ord. Nå skal jeg selv ikke dømme noen før de har fått sjansen til å forklare hvorfor ting skal være sånn, men fakta er uansett at Stabæk Support ikke har gjort noe galt (som ble presisert av Albert i utallige aviser i går), dermed skjønner jeg ikke hva som er greia med dette. Hele supporter-Norge ler av oss..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klønete håndtert, mest sannsynlig av LHH som kanskje var mest opptatte av å sette saken i et bedre lys, uten å tenke på tribunekultur. Denne gangen kan vi ihvertfall komme i forkjøpet og fortelle hvorfor bannerne ikke blir vist på en måte som redder ansikt, slik at ikke onanistene i blabla rekker å lage en katastrofeartikkel etter kampen om hvordan de angivelige homofiendtlige miljøene i skumle Stabæk stoppet arrangementet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva skjer nå?? Trodde saken var lagt død... Jeg står ihvertfall ikke med $$ i Stavanger hvis vi skal ha noe sånt på tribunen... Vurderer å droppe både drakt og skjerf..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Finnes Stabæk drakten i regnbuefarger også?

Hmmmm... jeg får se om jeg har noen andre klær i regnbuefager, eller i noe annet fargerikt, kanskje Jan-Thomas kan gi meg noen tips??

 

Uansett så føler jeg at denne saken bør legges død, den har ingen ting med SS å gjøre. Her gjør vi ikke forskjell på folk enten de er Homo eller ikke, og derfor ingen spesiel reaksjon overfor Homoseksuelle. De eneste vi gjør forskjell på er handicapede, det er derfor vi har supporterbuss med rullestolrampe. Men Homoseksualitet er ikke noe handicap!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det verste som kunne skje er vel nå i ferd med å skje:

1. Man setter igang med en aksjon for å bevise at $$ ikke er homohatere.

2. Supporterne er motstandere av aksjonen, og får et enda tydeligere homohater-stempel.

 

Nå bør man legge på hvis pressen ringer, og først bli enige om en helhetlig strategi. Man må gjerne spørre Ingo om råd, da han nok forstår bedre enn noen her inne hvordan man skal få fram et budskap. Og så bør man kanskje huske at $$ ikke er en gjeng med sauer som automatisk gjør som de "får beskjed om".

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er man supporter om man ikke vil støtte laget fordi noen på tribunen holder opp et banner?

 

Er det tilfeldig at det er de samme personene som hyllet at enkeltmennesker tok initiativ til et banner som var svært kritisk til egen spiller som nå er mot at styret i $$ tar initiativet til å få en positiv vinkling på saken og $$?

 

Stor applaus til Alzheimers innlegg i går kveld!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er man supporter om man ikke vil støtte laget fordi noen på tribunen holder opp et banner?

Hva prøver du å si her? Om man ikke støtter ett banner, støtter man ikke klubben?

Fint om du forklarer. For slik det fremstilles her høres det ut som man ikke er supporter om man ikke har "saueflokkmentalitet" eller bare godtar det ene og det andre helt blindt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Styret visste om planene, men ikke om planene om å publisere det hele. Når et tifo er annonsert over et døgn i forveien, kan det rett og slett ikke gjennomføres. Det har ingenting med homser, lommemannen, alanzinho, deg eller meg å gjøre. Det er tribunekultur.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det verste som kunne skje er vel nå i ferd med å skje:

1. Man setter igang med en aksjon for å bevise at $$ ikke er homohatere.

2. Supporterne er motstandere av aksjonen, og får et enda tydeligere homohater-stempel.

"Har du sluttet å slå din kone (Ja/Nei)?"

Umulig å svare på (med mindre du er konebanker, da).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det verste som kunne skje er vel nå i ferd med å skje:

1. Man setter igang med en aksjon for å bevise at $$ ikke er homohatere.

2. Supporterne er motstandere av aksjonen, og får et enda tydeligere homohater-stempel.

"Har du sluttet å slå din kone (Ja/Nei)?"

Umulig å svare på (med mindre du er konebanker, da).

 

Eksakt. Det blir ikke noe av, la oss fortsette med de gode holdningene vi har og ikke snakke mer om dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes det hadde vært en fin gest med litt regnbueflagging i Stavanger. sikkert også om vi hadde sunget rall, rall, rall på YMCA.

 

Eneste argumet mot er i grunn at vi ikke trenger "be om unnskydlning for noe vi ikke har gjort". Når det er sagt så er det vel ikke noe krise om vi gjør nettopp det heller?

 

Jeg synes det er litt synd at vi ved å droppe dette setter et styremedlem - iverig eller ikke - i forlegenhet. Jeg er villig til å bite i meg både argumetet om at vi ikke trenger be om unnskyldning for noe vi ikke har gjort, og det mer perifere "tifo skal aldri forhånds annonseres", i solidaritert med vårt eget styremedlem.

 

Da kan da ikke være så farlig å holde opp et regnbuebanner i 30 sekunder? Vi skal jo ikke akkurat ha tekstbanner med "we love you Elton John", eller "my evenings not complet without some meat in the seat"

 

Uansett. Jeg skal ikke til Stavanger og skal være forsiktig med å ha for sterke meninger. Regner med at styret selv klarer opp i dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oioi. Oppdaget dette først nå og måtte sjekke kalenderen. Nix, ikke 1. april.

 

For et stunt...

 

Homobanner i Stavanger blir fullstendig feil. Det eneste tilfelle jeg kan forestille meg at bruk av homobanner kunne ha vært riktig måtte være hvis Zlatan hadde vært profilert homofil og skulle debutere for oss. Nå er vel begge deler like sannsynlig som at jeg vinner i lotto (ettersom jeg ikke tipper).

 

Unnskyld-bannere for intern humor i en fanzine er uaktuelt.

 

Noe annet er selvsagt hvis SI skulle ha funnet på i et overivrig innfall av ironi å trekke opp et homobanner, men jeg tror flere av gutta der heller tar sitt liv enn å gjøre noe sånt, slik saken har utviklet seg.

 

Dette var sikkert velment - men veldig feil.

 

La nå denne saken dø. Saken blir heller ikke bedre av at alle i SS praktiserer homofil sex ut året eller andre velmente forslag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


banner%20ob%20abba.png

Nå tar det jo helt av. Homokveld på Onkel Blaa 29. mai.

Å nei hva jeg går glipp av, håper det blir en suksess, så de gjentar det og da en gang jeg har annledning. Desverre skal jeg på noe mere sofistikert, nemlig Stenaline til Fredrikshavn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


banner%20ob%20abba.png

Nå tar det jo helt av. Homokveld på Onkel Blaa 29. mai.

Å nei hva jeg går glipp av, håper det blir en suksess, så de gjentar det og da en gang jeg har annledning. Desverre skal jeg på noe mere sofistikert, nemlig Stenaline til Fredrikshavn.

 

Sten A. Line, hvem er han? :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk Support i media
×
×
  • Opprett ny...