Jump to content
stabækLars

Stabæk Support i media

Recommended Posts

Skryt i Budstikka i går både for vuvuzela-stuntet og bra synging. Jeg satt på nabofeltet med feber, så credz til dere!

Hehehehe, holdt på å le meg skakk av vuvuzela-stuntet!! laugh.gif Men bra synging? Må ha vært bortimot årsverste på hjemmebane både i antall og synging.

Årsverste. Du var tydeligvis en av dem som droppet cupkampen mot Tønsberg...

Jeg syns vi som stilte en mandag i fellesferien gjorde en strålende jobb. Det var ikke stille lenge av gangen. Vi er originale (vuvuzela og ikke minst "Hunden Nils"). Og vi er bevegelige. En venn av meg satt på langsiden på noe som vel var hans tredje kamp i år: "Det er jo like moro å se og høre på de stående supporterne som det er å se på kampen!"

Jeg syns vi som stilte en mandag i fellesferien gjorde en strålende jobb. Det var ikke stille lenge av gangen. Vi er originale (vuvuzela og ikke minst "Hunden Nils"). Og vi er bevegelige. En venn av meg satt på langsiden på noe som vel var hans tredje kamp i år: "Det er jo like moro å se og høre på de stående supporterne som det er å se på kampen!"

Enig. - We rock! :D

Jeg leser mye drittslenging om styret i $$ og i særdeleshet om Albert fra såkalte supportere i dag.

Jeg synes Albert og styret fortjener ros for måten de har håndtert siste dagers hendelser på!

HELE STYRET! *klapp klapp klapp*

Klapp, Klapp, Klapp!

100% støtte til styret og Albert.

Klapp, klapp, klapp!

Skjønner ikke helt kritikken mot styret.. Eneste ønsket var en avklaring, som vi nå har fått.. Og det Albert har uttalt i media i dag er da særdeles moderat, og han roser JJ for jobben han har gjort... Ser ikke det kritikkverdige...

100% støtte til styret... Klapp, klapp, klapp

Edited by Forza Stabæk

Styret har i allefall min fulle støtte. Det er godt at vi har Albert som leder i en periode der ingenting går vår vei. De få jeg har sett som kritiserer styret er mennesker som til vanlig er uenig med alle andre. Nesten på en slik måte at man kan mistenke dem for å være født med ett uenighets-gen.

Jeg tør ikke skrive at styret og Albert har min fulle støtte, for vi vet jo alle at det egentlig betyr at man ikke har støtte i det hele tatt.

Så jeg skriver bare at Albert er den beste lederen SS har hatt, og at styret forøvrig har gjort og gjør, en kanonjobb!

rødme, rødme...

(men når det er sagt, prøver vi jo å fange opp hva medlemmen mener i vår mediestrategi)

Og bare for å ha sagt det. Selv om jeg er uenig i enkeltsaken å slippe pressemeldingen, synes jeg styret gjør en veldig god jobb, og at uttalelser i ettertid har vært bra!

Jeg leser mye drittslenging om styret i $$ og i særdeleshet om Albert fra såkalte supportere i dag.

Jeg synes Albert og styret fortjener ros for måten de har håndtert siste dagers hendelser på!

HELE STYRET! *klapp klapp klapp*

STØTTES.

...................at gufa er nær omvendelse og utløsning selv med denne håndtering gjør jo alt bare vidunderlig, for ham

Støttet pressemeldingen og synes dine uttalelser i media har virket gjennomtenkte og meget bra, Albert

stemmer det som står på tv2 sine sider i dag, at det skal være møte mellom klubben og supporterne i kveld?

MEGET bra av gsk på TV2-sporten. Lot seg ikke lure, og sa at vi støtter STABÆK alltid uansett.

Trampeklapp!

MEGET bra av gsk på TV2-sporten. Lot seg ikke lure, og sa at vi støtter STABÆK alltid uansett.

Trampeklapp!

Kjempebra Gjermund!

Trampeklapp!

Kjempebra Gjermund!

Hepp,

Glimrende Gjermund!

@ringo

Veldig bra.

Skulle nesten tro han representerte et politisk parti - så bra var det.