Gå til innhold

Stabæk Support i media


stabækLars
 Del

Anbefalte innlegg


Rart folk ikke kommer med forslag, når det som kommer blir møtt med sarkasme fra styret?

Var ingen sarkasme i mitt innlegg, jeg mener det hadde vært en kul ting å gjøre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rart folk ikke kommer med forslag, når det som kommer blir møtt med sarkasme fra styret?

Var ingen sarkasme i mitt innlegg, jeg mener det hadde vært en kul ting å gjøre.

 

Ok, da misforsto jeg. Beklager.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Stabæk skal ta gull iår, Stabæk skal ta gull iår, Vi tar gull i år!

Og ingen liker oss, og alle vil hate oss når vi tar gull i år."

 

Det sjarmløse laget fra Bærum

 

Kul sang, for all del.

 

Er jeg den eneste som heller skulle ønske at

 

"Stabæk skal ta gull iår, Stabæk skal ta gull iår, Vi tar gull i år!

Og alle liker oss, og alle vil elske oss når vi tar gull i år."

 

?

 

Tror fotballnorge dør etter at noen de liker skal vinne serien. Problemet er at "ingen" liker Rosenborg og Enga som har vunnet så langt, og Brann/Viking/LSK har ofte mange et anstrengt forhold til. Start var en kul greie da de var nærme. Vi blir hyllet i media som det mest fintspillende og artige angrepslaget. Hvorfor i helvete vil vi at folk skal hate oss?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rart folk ikke kommer med forslag, når det som kommer blir møtt med sarkasme fra styret?

Var ingen sarkasme i mitt innlegg, jeg mener det hadde vært en kul ting å gjøre.

 

Joa. Og du skrev at alle andre supporte ville le av oss i månedsvis. Vet ikke hva som skjer i hode ditt når noen sier at forslaget ditt vil gjøre supporterklubben til latter for alle fotballinteresserte. Jeg tenker ihvertfall at i såfall er det et dårlig forslag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rart folk ikke kommer med forslag, når det som kommer blir møtt med sarkasme fra styret?

Var ingen sarkasme i mitt innlegg, jeg mener det hadde vært en kul ting å gjøre.

 

Joa. Og du skrev at alle andre supporte ville le av oss i månedsvis. Vet ikke hva som skjer i hode ditt når noen sier at forslaget ditt vil gjøre supporterklubben til latter for alle fotballinteresserte. Jeg tenker ihvertfall at i såfall er det et dårlig forslag.

Jeg vet ikke med deg, men jeg bryr meg pent lite om vi blir ledd ut av andre supporterklubber. At du mener det er dårlig forslag er greit, men med den tonen din så bryr jeg pent lite om hva du mener også. ;)

 

Og ja, jeg synes fortsatt det hadde vært en morsom ting å arrangere. Vi hadde garantert fått noe media på det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rart folk ikke kommer med forslag, når det som kommer blir møtt med sarkasme fra styret?

Var ingen sarkasme i mitt innlegg, jeg mener det hadde vært en kul ting å gjøre.

 

Joa. Og du skrev at alle andre supporte ville le av oss i månedsvis. Vet ikke hva som skjer i hode ditt når noen sier at forslaget ditt vil gjøre supporterklubben til latter for alle fotballinteresserte. Jeg tenker ihvertfall at i såfall er det et dårlig forslag.

Jeg vet ikke med deg, men jeg bryr meg pent lite om vi blir ledd ut av andre supporterklubber. At du mener det er dårlig forslag er greit, men med den tonen din så bryr jeg pent lite om hva du mener også. ;)

 

Og ja, jeg synes fortsatt det hadde vært en morsom ting å arrangere. Vi hadde garantert fått noe media på det.

 

Du, StabækLars og alle andre som har vært i supporterklubben lenge og, for å bruke et litt flåsete uttrykk, er sikre på dere selv som supportere, bryr dere kanskje fint lite. Litt dårlig sammenlikning kanskje, men du kan godt fortelle Nannskog at han er forbanna dårlig på trening en god del treninger på rad før han tar seg nær av det. Men når Ola Kamare eller vår nye spiller fra Arendal dukker opp, handler det også om å skape trygge omgivelser.

 

For nye supportere er det faktisk en ganske big deal om de blir møtt med at de "tøffe klansgutta" på jobb ler av $$ i lunchen.

 

Men, sånt er vel for dypt for deg. Fotball og øl!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du, StabækLars og alle andre som har vært i supporterklubben lenge og, for å bruke et litt flåsete uttrykk, er sikre på dere selv som supportere, bryr dere kanskje fint lite. Litt dårlig sammenlikning kanskje, men du kan godt fortelle Nannskog at han er forbanna dårlig på trening en god del treninger på rad før han tar seg nær av det. Men når Ola Kamare eller vår nye spiller fra Arendal dukker opp, handler det også om å skape trygge omgivelser.

 

For nye supportere er det faktisk en ganske big deal om de blir møtt med at de "tøffe klansgutta" på jobb ler av $$ i lunchen.

 

Men, sånt er vel for dypt for deg. Fotball og øl!

Akkurat det du sier der gir jeg deg faktisk rett i, det skal ikke være belastene å være med i Stabæk Support.

 

Samtidig så er det alltid endel kniving mellom supporterklubbene. Eneste fordelen med Stabæk Support er at vi ofte er uinteressante for Klanen, Bataljonen og Fuglene. Tror ikke en slik sak hadde gjort $$ hverken mer eller mindre mobbeverdige enn tidligere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For nye supportere er det faktisk en ganske big deal om de blir møtt med at de "tøffe klansgutta" på jobb ler av $$ i lunchen.

tja vel, har du valgt stabaek maa du laere aa forsvare klubben du holder med!

er sikkert vanskelig naar du begynner "supporterkarrieren" din og er i tillegg ung - men det er en ting alle maa gjöre.

uansett om du holder med vif, rbk eller brann eller stabaek... det er en del av supporterlivet. utenfor den fine supporterverden din treffer du paa masse folk fra forskjellige steder og med forskjellige meninger, og du kan ikke forvente at alle synes det du gjör er riktig/det beste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For nye supportere er det faktisk en ganske big deal om de blir møtt med at de "tøffe klansgutta" på jobb ler av $$ i lunchen.

tja vel, har du valgt stabaek maa du laere aa forsvare klubben du holder med!

 

Jada. Og for å bo på kysten i Norge må du lære å svømme. Men man kan jo være snill og la ungene få plaske i bassenget før man kaster dem havet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For nye supportere er det faktisk en ganske big deal om de blir møtt med at de "tøffe klansgutta" på jobb ler av $$ i lunchen.

tja vel, har du valgt stabaek maa du laere aa forsvare klubben du holder med!

er sikkert vanskelig naar du begynner "supporterkarrieren" din og er i tillegg ung - men det er en ting alle maa gjöre.

uansett om du holder med vif, rbk eller brann eller stabaek... det er en del av supporterlivet. utenfor den fine supporterverden din treffer du paa masse folk fra forskjellige steder og med forskjellige meninger, og du kan ikke forvente at alle synes det du gjör er riktig/det beste.

 

Å be kollegaene holde kjeft og dra seg til helvete funker helt fett. Da slipper du at de noen gang plager deg med trivielle ting igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For nye supportere er det faktisk en ganske big deal om de blir møtt med at de "tøffe klansgutta" på jobb ler av $$ i lunchen.

tja vel, har du valgt stabaek maa du laere aa forsvare klubben du holder med!

er sikkert vanskelig naar du begynner "supporterkarrieren" din og er i tillegg ung - men det er en ting alle maa gjöre.

uansett om du holder med vif, rbk eller brann eller stabaek... det er en del av supporterlivet. utenfor den fine supporterverden din treffer du paa masse folk fra forskjellige steder og med forskjellige meninger, og du kan ikke forvente at alle synes det du gjör er riktig/det beste.

 

Å be kollegaene holde kjeft og dra seg til helvete funker helt fett. Da slipper du at de noen gang plager deg med trivielle ting igjen.

 

Hepp,

 

Eller gjør som meg, jeg tuppa en kontrorstol tvers gjennom rommet så den smalt i akrivskapet med et herlig knas, sa høylytt hva jeg mente og trampet ut i sinne. Jeg tror enkelte "nøytrale" gråt litt i ren frykt, men det er ingen som har køddet med Stabæk på kontoret siden og dette var et par dager etter nedrykket i 2004. Man må bare sette en tydelig grense for når nok er nok!

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Eller gjør som meg, jeg tuppa en kontrorstol tvers gjennom rommet så den smalt i akrivskapet med et herlig knas, sa høylytt hva jeg mente og trampet ut i sinne. Jeg tror enkelte "nøytrale" gråt litt i ren frykt, men det er ingen som har køddet med Stabæk på kontoret siden og dette var et par dager etter nedrykket i 2004. Man må bare sette en tydelig grense for når nok er nok!

 

@ringo

 

 

Hehehe! Veldig bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg tar det heller med ro, lar de andre snakke og le, venter litt, og til slutt sier jeg noe om laget de andre holder med (finnes alltid noe som et vond tap, en dum keepertabbe, bommet sjanser...listen er uendelig) - funker bra hver gang.

og husk: den som ler sist ler best ;)

 

@andersblaa: når du holder med st.pauli og bor i hamburg og treffer på masse HSV supportere finnes det ingen basseng - unasett om du er ung eller nybegynner... tror du kan godt sammenlikne forholdet mellom disse klubbene med forholdet mellom stabæk og enga (eller: brann hvis du er stabæk supporter og bor i bergen)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mange av de som klager på oss, mener vi er stille på hjemmebane. Det at vi ikke høres godt på hjemmebane er ikke vår feil, men ett resultat av at Nadderud er som den er. Nesten all lyd fra oss forsvinner ut i det store intet og derfor høres vi daffe ut. Dette inntrykket blir forsterket når vi på tv ofte har mikrofon rett ved siden av oss og høres veldig godt på tv, men når man kommer til Nadderud hører man oss nesten ikke og tenker derfor at "eneste grunn til at de høres bra ut er fordi det er en mikrofon ved siden av de."

 

Vi kan jo også ta til oss noe av kritikken og faktisk innse at vi ikke er så fantastisk gode på å synge høyt og lenge? Går det imot er det minst like mange surmulere og stille-supportere hos oss som i klanen..

Det er STORT forbedringspotensiale hos oss. Det eneste som skal til er at de som faktisk er på kamp synger høyt, hele tiden...

 

Jeg tror forbedringspotensialet først og fremst ligger i å få flere av de stående supporterne til å synge.. Irriterer meg grønn over alle de som gir rare blikk om man står litt utenfor "den harde kjernen" av syngende og allikevel synger. Burde vært obligatorisk å synge når man står på vårt felt, selv om jeg ikke er helt tilhenger av varianten med sangkontrakt som klanen vurderte.

Her må jeg si meg enig! Etter fredrikstadkampen trodde jeg det skulle bli den oppturen på tribunen fremover, men så feil kan man ta. Skal ikke si at $$ har vært dårlige, men langt under det potensialet jeg har sett. At vi synger dårligere i motgang nå enn under vårsesongen er fakta. Dette burde strammes inn! Hvis man ikke har lyst til å synge å heie på laget sitt så har man jo en haug med andre tribuner der man kan nyte kampen uten å føle seg tvunget til sang.

Det er også litt dumt med de i support som ikke synger. For hvis du står der og er med føler du deg en smule dum hvis tre andre bare står rett opp og ned og ser dumt på deg. Vi er den beste fansen i Norge og vi å fortsette med det i både medgang og motgang.

 

Stabæk Alltid-Uansett

Lenke til innlegg
Del på andre sider


skjönner hva du mener. jeg var imponert over innsatsen under fredrikstad kampen. saa kom nedturen...paa hjemmebane er vi mye mye daarligere enn paa bortebane. grunnen er kanskje at vi er blitt flere, og at det finnes masse nye supportere som maa laere seg sangene osv. men: naa er det snart september, og jeg gaar ut ifra at selv en ny supporter har laert aa synge de fleste sangene.

hvorfor gaar det altsaa saa daarlig med syngingen? for mye "lalalala" imellom? for lave stemme hos forsangeren som ikke naar til alle? for mange folk som ikke klarer aa sette i gang en - og bare en - sang? vanskeligheter med aa opprettholde en sang lengre enn 1 minutt? support, rop og sanger som ikke passer til hendelsene paa banen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som fulgte kampen på tv? Syntes det var god steming, men vi burde vel stått litt mer samlet for å lage bedre lyd. Og synginga i ekstraomgangene var jo knall.

 

Har sett en del i etterkant, og det er veldig god lyd fra $$! Riktig nok var nok mikrofonen skrudd litt opp, man kan blant annet høre prating osv fra de blaa. "Kom igjen, Stabæk!" var det skikkelig trøkk på!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som fulgte kampen på tv? Syntes det var god steming, men vi burde vel stått litt mer samlet for å lage bedre lyd. Og synginga i ekstraomgangene var jo knall.

 

Har sett en del i etterkant, og det er veldig god lyd fra $$! Riktig nok var nok mikrofonen skrudd litt opp, man kan blant annet høre prating osv fra de blaa. "Kom igjen, Stabæk!" var det skikkelig trøkk på!

 

noen som vet hvor man kan se kampen, iallefall noen av høydepunktene? var ikke lett å se noe fra kortsiden, disse reklameskiltene var jo plassert så høyt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


noen som vet hvor man kan se kampen, iallefall noen av høydepunktene? var ikke lett å se noe fra kortsiden, disse reklameskiltene var jo plassert så høyt!

FXT pleier å være ganske godt oppdatert når det gjelder cup og TL. I tillegg er videoen gode og du får sett mange høydepungt;)

Endret av Ulle
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk Support i media
×
×
  • Opprett ny...