Gå til innhold

Mitt stolteste øyeblikk som Stabæksupporter!


Randers
 Del

Anbefalte innlegg


Svært stolt nå om dagen, og tror jeg blir enda mer stolt idag! Men foreløpig kommer det ikke opp mot cupfinalen 98, men det har absolutt potensiale til å gjøre det med tiden :)

 

Enig! For ikke å snakke om den enorme viljen, spillergleden og samholdet gutta viser nå om dagen. Det er til å få gåsehud av, og selv om jeg alltid er stolt over å holde med Stabæk, er det ekstra morro å gå forbi alle Engasupporterne utenfor bula på hjørnet med hodet høyt hevet og Stabækskjerfet dandert godt synlig rundt halsen i disse dager ;)

 

Hepp hepp!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Ganske stolt av SS i går jeg. Bra støtte gjennom hele kampen. Spesielt mot sluttet. :lol:

Men får meg ikke til å synge sanger som inneholder "suger kuk", mulig jeg begynner å bli gammel, men det er lavmål. :huh:

Helt enig. Bra trykk i hele kampen, og veldig bra synging de siste minuttene samt flere minutter etter kampslutt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Ja, for en "helt" fyren viser seg å være..

 

Ikke snakk stygt om han.  Han er på den utrolige kule telefon-profilen min (finst det forresten flere - jeg har Sony Ericsson)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, for en "helt" fyren viser seg å være..

 

Ikke snakk stygt om han. Han er på den utrolige kule telefon-profilen min (finst det forresten flere - jeg har Sony Ericsson)

 

Er jeg som har laga den. :) Kan gjerne bytte ut det bildet, men lurer på om jeg skal lage noen helt nye snart, til de fleste nye SE-modellene...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, for en "helt" fyren viser seg å være..

 

Ikke snakk stygt om han. Han er på den utrolige kule telefon-profilen min (finst det forresten flere - jeg har Sony Ericsson)

 

Er jeg som har laga den. :) Kan gjerne bytte ut det bildet, men lurer på om jeg skal lage noen helt nye snart, til de fleste nye SE-modellene...

Den er virkelig kul.  Jeg har kombinert dem med Stabæk Fotball logo som oppstarthilsen og skjermsparer.  Men det er kanskje på tide å få en ny.  F.eks en med Alan.  Men den blir vel for dyr...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, for en "helt" fyren viser seg å være..

 

Ikke snakk stygt om han. Han er på den utrolige kule telefon-profilen min (finst det forresten flere - jeg har Sony Ericsson)

 

Er jeg som har laga den. :) Kan gjerne bytte ut det bildet, men lurer på om jeg skal lage noen helt nye snart, til de fleste nye SE-modellene...

Den er virkelig kul.  Jeg har kombinert dem med Stabæk Fotball logo som oppstarthilsen og skjermsparer.  Men det er kanskje på tide å få en ny.  F.eks en med Alan.  Men den blir vel for dyr...

 

Husk på at den ikke blir dyr fordi den er verdt det, men fordi tilsvarende mobilstæsj koster såpass mye.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, for en "helt" fyren viser seg å være..

 

Ikke snakk stygt om han. Han er på den utrolige kule telefon-profilen min (finst det forresten flere - jeg har Sony Ericsson)

 

Er jeg som har laga den. :) Kan gjerne bytte ut det bildet, men lurer på om jeg skal lage noen helt nye snart, til de fleste nye SE-modellene...

Den er virkelig kul. Jeg har kombinert dem med Stabæk Fotball logo som oppstarthilsen og skjermsparer. Men det er kanskje på tide å få en ny. F.eks en med Alan. Men den blir vel for dyr...

Du trenger ny mobil, den holdes jo sammen av strikk og teip, og du har en bakgrunn som er "out of date".

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, for en "helt" fyren viser seg å være..

 

Ikke snakk stygt om han. Han er på den utrolige kule telefon-profilen min (finst det forresten flere - jeg har Sony Ericsson)

 

Er jeg som har laga den. :) Kan gjerne bytte ut det bildet, men lurer på om jeg skal lage noen helt nye snart, til de fleste nye SE-modellene...

Den er virkelig kul. Jeg har kombinert dem med Stabæk Fotball logo som oppstarthilsen og skjermsparer. Men det er kanskje på tide å få en ny. F.eks en med Alan. Men den blir vel for dyr...

Du trenger ny mobil, den holdes jo sammen av strikk og teip, og du har en bakgrunn som er "out of date".

Spørd om du har budsett til å henge med i toppen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, for en "helt" fyren viser seg å være..

 

Ikke snakk stygt om han. Han er på den utrolige kule telefon-profilen min (finst det forresten flere - jeg har Sony Ericsson)

 

Er jeg som har laga den. :) Kan gjerne bytte ut det bildet, men lurer på om jeg skal lage noen helt nye snart, til de fleste nye SE-modellene...

Den er virkelig kul. Jeg har kombinert dem med Stabæk Fotball logo som oppstarthilsen og skjermsparer. Men det er kanskje på tide å få en ny. F.eks en med Alan. Men den blir vel for dyr...

Du trenger ny mobil, den holdes jo sammen av strikk og teip, og du har en bakgrunn som er "out of date".

Spørd om du har budsett til å henge med i toppen?

 

Nå driver ikke min telefon å snakker med alle mulige andre bak min rygg - om å få seg ny eier.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du trenger ny mobil, den holdes jo sammen av strikk og teip, og du har en bakgrunn som er "out of date".

 

Nå er vi så off-topic allerede, (pga Styret! :)) at jeg foreslår å kjøpe en eldre mobil. Det er mange mange grunner til at jeg fortsatt bruker min gamle øl-åpner-w800i og har kassert både SE w950i og LG KE850. God gammel murstein wins the race!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fotballmessig har jeg aldri vært stoltere, fy f.... i dag var vi gode.

 

Jeg er sjokkert.

 

I pausen pratet jeg med sidemannen og sa at vi var ihvertfall 3500 Stabæksupportere på Ullevål idag. Da jeg i andre omgang hørte speaker sa 12000+ tilskuere på tribunen (Husk at Lyn kun teller folk som passerer telleapparatene) ble jeg sikker på at vi var over 5500 fra Stabæk. Det kunne vi se av folk som reiste seg etter scoringen til Daniel. Det er nesten like mange som vi var i cupfinalen i ´98... 3/4 av VGnedre stappfullt av Stabækfans. Sikkert 90% Stabækfans på nedre del av hovedtribunen og på gamle Cola øvre del var det godt over 70% Blaa sjeler. Og vi må heller ikke glemme de 14(?) supporterne på gamle Cola nedre del... Vi hørte dere av og til.

 

Serieleder, og god natt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var et av mine stoltheste øyeblikk, men ingen ting kan overgå seiern i cup finalen, hvor tusenvis samlet seg på Bekkestua for å hylle Stabæk spillerne, festen ettter seriesølvet var miniputt i forhold til hvor mange som var samlet da! Elsker Stabæk, men det var flere Stabæk supportere en Lyn, det betyr at det minimum var 6500 Stabæk fan, "Vi er Stabækfans, tusenvis av Stabækfans!"

 

Blaa sjel, alltid. uansett!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var et av mine stoltheste øyeblikk, men ingen ting kan overgå seiern i cup finalen, hvor tusenvis samlet seg på Bekkestua for å hylle Stabæk spillerne, festen ettter seriesølvet var miniputt i forhold til hvor mange som var samlet da! Elsker Stabæk, men det var flere Stabæk supportere en Lyn, det betyr at det minimum var 6500 Stabæk fan, "Vi er Stabækfans, tusenvis av Stabækfans!"

 

Blaa sjel, alltid. uansett!

Selvfølgelig enig, men det var derfor jeg skrev fotballmessig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om ikke mitt stolteste øyeblikk, så i hvert fall et relativt stort et:

 

Møtte 4 av barna jeg hadde på sfo for 2 år siden på Ullevaal på fredag. Da jeg begynte å passe dem var alle fedrene VIF-supportere, og gutta hadde ikke noe særlig forhold til Stabæk. Nå noen år senere er alle småtassene på plass med drakt og skjerf, mens pappaene stiller i skjerf. Nå sier det kanskje mer om pappaene at de faktisk byttet lag fordi sønnen "krevde" det, men det sier også noe om Stabæks fremtid. Nå er vi i ferd med å bygge noe stort her. Klubben er på vei til å bli hele Bærums klubb, fra liten til stor, ung til gammel. Det er moro!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Nå er jeg sååååååå stolt av å være trønder med vettet i behold og blitt BLÅ av hele mitt hjerte :wub:

 

Jeg visste at det fantes smarte trøndere også. Bare synd det er så langt mellom hver ;) ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har forsøkt å søke på forum etter akkurat dette men ikke funnet tilsvarende tråd .dere får halshugge meg om det viser seg å være feil ;)

Mitt beste minne er hvertfall fra semifinalen i 98 da vi slo moss på straffer et herlig øyeblikk. :D

legger ved link med referat fra den gode dagen jeg aldri glemmer i 98: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=29893

 

Noen vil kanskje spørre seg hvorfor selve finalen ikke er mitt beste minne. Tror det er fordi jeg følte meg trygg under hele finalen følte liksom at det skulle gå veien hele tida. Semin ble en helt annen følelsesmessig greie for meg.

Hva er ditt beste stabæk minne?

legg gjerne ved bilde\link og en liten begrunnelse om du gidder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Brann i vår kommer høyt opp. Meget høyt. Aldri har jeg vært en så ufyselig dritt på jobb en mandag.

 

Forøvrig var opprykket (94) legendarisk, samme med første kamp i TL når gjerdet røk og masse klanskaller gikk på snørra utover løpebanen.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Umulig å velge kun èn:

 

Opprykkskampen mot Strindheim i 1994.

Serieåpningen mot Enga i 1995 tross tap.

Griseflaksseieren mot Viking i Stavanger i 1996.

Da vi sendte Enga ned i første divisjon i siste serierunde i 1996.

4-2 seieren i cupen og 4-4 mot RBK i serien i løpet av 4 dager i 1996.

Finstadscoringen på overtid mot Viking hjemme i 1998.

Semifinalen mot Moss i 1998 (også cupfinalen da)

Første seieren mot Brann i Bergen i 1999.

3-0 over RBK hjemme i 2001 med over 100 Eintract Frankfurt-supportere på besøk.

Bortekampen mot Linfield i Belfast i 2002.

6-1 mot RBK på Lerkendal i 2003.

Bortekampen mot Haka i Valkeakoski i 2004.

Opprykkskampen mot Sandefjord i 2005.

Lyn hjemme 0-2 til 3-2 i 2006.

Lyn hjemme 0-2 til 3-2 i 2007.

Treningsleiren i Rio de Janeiro i Januar 2008.

Må vel også ta med 2-1 over RBK nå på onsdag.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mitt stolteste øyeblikk som Stabæksupporter!
×
×
  • Opprett ny...