Gå til innhold

Mitt stolteste øyeblikk som Stabæksupporter!


Randers
 Del

Anbefalte innlegg


Finstadscoringen på overtid mot Viking hjemme i 1998.

Semifinalen mot Moss i 1998 (også cupfinalen da)

 

Den Vikingkampen var min første Stabæk-kamp på stadion. Det var en fantastisk bra dag som gav mersmak!!

Semifinalen med straffekonk og cupfinalen, *sukk* fantastiske dager!

- måtte vi få oppleve dette flere ganger!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


En kamp(cupen?) Mot Fana hvor det var uavgjort etter 90 min?, smil sjokkis og storming av banen? Alt er meget vagt, mener at vi fikk står på løpebanen på slutten? Noen som kan backe dette opp eller surrer jeg helt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I kveld, faktisk.

 

Måten vi fremsto på - i en kamp med god, internasjonal motstand var intet mindre enn imponerende.

 

 

 

Enig dette er vel den beste Stabæk kampen jeg har sett mot god motstand, hvis jeg ser bort i fra 7-1 seiern mot Rbk når de var på topp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig dette er vel den beste Stabæk kampen jeg har sett mot god motstand, hvis jeg ser bort i fra 7-1 seiern mot Rbk når de var på topp.

Den kan du se bort fra. Det var 6-1

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I kveld, faktisk.

 

Måten vi fremsto på - i en kamp med god, internasjonal motstand var intet mindre enn imponerende.

 

 

 

Enig dette er vel den beste Stabæk kampen jeg har sett mot god motstand, hvis jeg ser bort i fra 7-1 seiern mot Rbk når de var på topp.

 

Da hadde de for lengst vunnet serien og var ikke motivert i det hele tatt. Da var 2-1 seieren på Lerkendal langt bedre - RBK trodde de hadde mista gullet og vi trodde plassen var berga...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

AKKURAT NÅ :D:D

 

sitter på jobb, iført drakta mi og griner som en liten unge.

 

Støtter denne fullt ut, men som peas on earth sier DET VIL BLI ENDA STØRRE HJEMME PÅ NADDERUD!

 

 

Lett!! Det kommer til å bli det største øyeblikket som Stabæksupporter noensinne, men frem til da skal jeg suge godt og lenge på denne karamellen :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


:rolleyes: Daniel Nannskog Du er min son sitt stor idol i Norsk fotball. Han forgudar deg. Som svensk fotboll galen svenska, i Norge så kan jeg bare si at du er en flott ambassadør for vårt land. Den beste i Norge. Har vært her i 17 år så jeg kan si at det har jeg greie på. ;)

 

Min sønn Christoffer Lango skal se deg mot Vålerenga til helgen, han gleder seg som til julafton og Kalle anka, vi svenskar vet hur det er...... :lol:

 

Tusen tusen takk for fotballåret 2008. Uansett vad du gjør så skal du ha takk. du er en fantastisk person. JEG KAN BARA HOPPAS ATT DU BLIR HER I NORGE OG GER MEG, FANTASTISK UNDERHÅLLNING VARJE HELG I 2009. KRAM :) LYCKA TIL UANSETT! GRATTIS MED SERIE GULDET. DU OM NÅGON FORTJERNER DET!!!

Maria EDITH Lango

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg gruer meg til neste år. Hvordan skal dette kunne toppes?

Champions League.

 

Edit: Og målet til Palmi kommer nok høyt på lista over stolte øyeblikk ja.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når man melder seg inn i Barcelona, får man visstnok en beskjed med "Velkommen til lidelsen".

 

Det er vel det som er kjernen i en supporters tilværelse: 90 % lidelse, 10 % ekstase. Vi får nyte denne sesongen i fulle drag, og håpe at fremtiden kan bli like blaa som nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når man melder seg inn i Barcelona, får man visstnok en beskjed med "Velkommen til lidelsen".

 

Det er vel det som er kjernen i en supporters tilværelse: 90 % lidelse, 10 % ekstase. Vi får nyte denne sesongen i fulle drag, og håpe at fremtiden kan bli like blaa som nå.

Det må lidelse til i tilstrekkelige mengder for at dette skal kjennes. Man har kost seg med femteplasser ogå - en litt lun stemning hvor man erkjenner at man nesten tok medalje og dermed kan håpe på litt mer året etter. Neste sesong kommer til å bli meget merkelig i så måte.

 

Men nå må jeg ikke ta sorgene på forskudd - sorry. Vi har jo en kongepokal å hente hjem også!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når man melder seg inn i Barcelona, får man visstnok en beskjed med "Velkommen til lidelsen".

 

Det er vel det som er kjernen i en supporters tilværelse: 90 % lidelse, 10 % ekstase. Vi får nyte denne sesongen i fulle drag, og håpe at fremtiden kan bli like blaa som nå.

Det må lidelse til i tilstrekkelige mengder for at dette skal kjennes. Man har kost seg med femteplasser ogå - en litt lun stemning hvor man erkjenner at man nesten tok medalje og dermed kan håpe på litt mer året etter. Neste sesong kommer til å bli meget merkelig i så måte.

 

Men nå må jeg ikke ta sorgene på forskudd - sorry. Vi har jo en kongepokal å hente hjem også!

 

Det som er rart/uvant nå er at alt annet seier er skuffende. Vanligvis har jo seier vært ensbetydende med en stor opptur og en fin uke etterpå, nå er det mer nedturen som unngås når vi vinner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uten tvil målet til Palmi. Har aldri vært i nærheten av å oppleve en slik gledesfølelse før. Riktignok var jeg så nervøs for at det skulle skje noe på slutten at jeg bare ble stående helt lamslått. Helt ubeskrivelig da dommerne blåste av. Hvis det er en bortetur og stabækkamp jeg aldri kommer til å glemme - så må det være denne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uten tvil målet til Palmi. Har aldri vært i nærheten av å oppleve en slik gledesfølelse før. Riktignok var jeg så nervøs for at det skulle skje noe på slutten at jeg bare ble stående helt lamslått. Helt ubeskrivelig da dommerne blåste av. Hvis det er en bortetur og stabækkamp jeg aldri kommer til å glemme - så må det være denne.

 

 

Har ikke skjønt det ennå - men dette topper vel opprykkskampen mot Sandefjord. Jeg tror likevel mitt stolteste øyeblikk blir når jeg står igjen etter 90 minutter på Alfheim, når fasiten er enda klarere enn nå,når alle andre tusler hjem, og vi står igjen på topp. Cupfinalen blir bonus - mulig det kommer nytt innlegg da....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mitt stolteste øyeblikk som Stabæksupporter!
×
×
  • Opprett ny...