Gå til innhold

Brann - Stabæk


hdaniels
 Del

Anbefalte innlegg


Er det noen som aner hvordan man kan få tak i billetter til bortesupporter-tribunen i Bergen? Bor i Bergen, så det blir litt vanskelig å reise helt til Stabækkontoret for å kjøpe billetter..

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Er det noen som aner hvordan man kan få tak i billetter til bortesupporter-tribunen i Bergen? Bor i Bergen, så det blir litt vanskelig å reise helt til Stabækkontoret for å kjøpe billetter..

Du kan forhpndskjøpe, det anbefalles, for det er vanskelig for oss å beregne et antall stabæk supportere som bor i bergen og da blir det ikke lagt av billetter til dere i portene slik som det blir gjort for oss andre. Dra til billettbodene på stadion og si at du skal STÅ med Stabæk Support så får du riktig billett til svingen på Brann stadion.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som aner hvordan man kan få tak i billetter til bortesupporter-tribunen i Bergen? Bor i Bergen, så det blir litt vanskelig å reise helt til Stabækkontoret for å kjøpe billetter..

Dra til billettbodene på stadion og si at du skal STÅ med Stabæk Support så får du riktig billett til svingen på Brann stadion.

- også kan du si at du i samme slengen si at du hater Davy wathne og brrrann. :D

Endret av kuk
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir det satt opp buss til Bergen?

Det gjør det. Elia/Elin samlet inn forhåndspåmeldinger i går, og sa samtidig at det kommer en melding på Forsiden (www.stabaek.no) i løpet av kort tid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir det satt opp buss til Bergen?

Det gjør det. Elia/Elin samlet inn forhåndspåmeldinger i går, og sa samtidig at det kommer en melding på Forsiden (www.stabaek.no) i løpet av kort tid.

Nå skal du ha fått en SMS. Og beskjed er kommet opp på Forsiden. Se her. God tur - dessverre er jeg i utlandet på søndag...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


burde/skal vi kjøpe billettene på forhånd? har egentlig ikke lyst til å ende opp i en kø som i tromsø...

er stabæk butikken åpen på torsdag (før rbk kampen) slik at vi kan kjøpe billettene?

 

dere som reiser med bussen: hvor i bergen sentrum kan vi treffes før kampen? finnes det et spesielt sted dere har tenkt å dra?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


burde/skal vi kjøpe billettene på forhånd? har egentlig ikke lyst til å ende opp i en kø som i tromsø...

er stabæk butikken åpen på torsdag (før rbk kampen) slik at vi kan kjøpe billettene?

 

dere som reiser med bussen: hvor i bergen sentrum kan vi treffes før kampen? finnes det et spesielt sted dere har tenkt å dra?

Det er satt av et stort felt til dere i Bergen. Styret i $$ eller Stabæk Fotball bør vel få avklart hvordan det kan gjøres med forhåndskjøp av billetter for de som ikke reiser organisert. Mye tyder på at toppkampen i Bergen drar mye folk og da er det jo litt kjedelig å måtte bruke store deler av tiden på å stå i billettkø. Foreløpig er det imidlertid greit med plasser - bare fem av sittefeltene som er helt utsolgt akkurat nå.

For øvrig er det Bergenfest for tiden med blant annet Iggy-konsert fredag og Satyricon lørdag for de som liker sånt. Og fotballpuben er nok stedet for glade bæringer søndag regner jeg med - hvis dere ikke har fått smaken på Danmarkskroen etter fjoråret da...

Uansett: Velkommen! La oss håpe det er nummer en og to på tabellen som møtes neste søndag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


burde/skal vi kjøpe billettene på forhånd? har egentlig ikke lyst til å ende opp i en kø som i tromsø...

er stabæk butikken åpen på torsdag (før rbk kampen) slik at vi kan kjøpe billettene?

 

dere som reiser med bussen: hvor i bergen sentrum kan vi treffes før kampen? finnes det et spesielt sted dere har tenkt å dra?

Det er satt av et stort felt til dere i Bergen. Styret i $$ eller Stabæk Fotball bør vel få avklart hvordan det kan gjøres med forhåndskjøp av billetter for de som ikke reiser organisert. Mye tyder på at toppkampen i Bergen drar mye folk og da er det jo litt kjedelig å måtte bruke store deler av tiden på å stå i billettkø. Foreløpig er det imidlertid greit med plasser - bare fem av sittefeltene som er helt utsolgt akkurat nå.

For øvrig er det Bergenfest for tiden med blant annet Iggy-konsert fredag og Satyricon lørdag for de som liker sånt. Og fotballpuben er nok stedet for glade bæringer søndag regner jeg med - hvis dere ikke har fått smaken på Danmarkskroen etter fjoråret da...

Uansett: Velkommen! La oss håpe det er nummer en og to på tabellen som møtes neste søndag!

 

 

vi har fått beskjed at vi skal si i fra hvor mange som kommer med bussen slik at de skriver ut billetter som vi kan kjøpe når vi går inn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Brann ønsker at vi forhåndskjøper billetter, men siden Brann ikke bruker samme system som Stabæk så må vi kanskje få billettene tilsendt og det er veldig vanskelig å beregne hvor mange vi blir. Jeg kommer til å kontakte Brann i morgen for å få en endelig avgjørelse. I Bergen har de nemlig vært litt opptatt rundt kampen som ble spillt i går.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For øvrig er det Bergenfest for tiden med blant annet Iggy-konsert fredag og Satyricon lørdag for de som liker sånt. Og fotballpuben er nok stedet for glade bæringer søndag regner jeg med - hvis dere ikke har fått smaken på Danmarkskroen etter fjoråret da...

Uansett: Velkommen! La oss håpe det er nummer en og to på tabellen som møtes neste søndag!

hehe, takk for informasjonen! har allerede kjøpt billetter til satyricon konserten :-)

 

vi har fått beskjed at vi skal si i fra hvor mange som kommer med bussen slik at de skriver ut billetter som vi kan kjøpe når vi går inn.

hva er med dem som reiser tidliger men ikke klarer å skaffe seg billett på forhånd?

 

tonje: å få tilsendt billetten helt til tyskland synes jeg er litt for mye ;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


sikkert et ganske dumt spørsmål, men hvordan kommer jeg fra sentrum til brann stadion?

taxi? buss? blir det satt opp en ekstra "fotball buss" som i tromsø? og hvor lang tid tar det? (er vel lurt å dra tidlig nok hvis alle skal kjøpe billettene sine på stadion...)

 

tonje: angående antallet stabæk supportere som skal til bergen: hva med å legge ut en liste både her på nettet og i stabæk butikken, og alle som virkelig drar (privat eller organisert), skriver seg inn på disse listene slik at man får et overblikk over hvor mange vi er.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


sikkert et ganske dumt spørsmål, men hvordan kommer jeg fra sentrum til brann stadion?

taxi? buss? blir det satt opp en ekstra "fotball buss" som i tromsø? og hvor lang tid tar det? (er vel lurt å dra tidlig nok hvis alle skal kjøpe billettene sine på stadion...)

 

tonje: angående antallet stabæk supportere som skal til bergen: hva med å legge ut en liste både her på nettet og i stabæk butikken, og alle som virkelig drar (privat eller organisert), skriver seg inn på disse listene slik at man får et overblikk over hvor mange vi er.

 

HSD kjører fotballbusser fra omegn og direkte til stadion (feks fra Sotra og Bergen Vest). Ellers kjører Gaia en rekke bussen fra busstasjonen opp til stadion (minde).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg teller fortsatt på knappene om jeg skal ta turen over (fly), og vil selvfølgelig også stå sammen med $$. Det byr vel ikke på problemer å få kjøpt billetter i billettboden på stadion, selv om brqann vil at vi skal kjøpe i forkant?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


sikkert et ganske dumt spørsmål, men hvordan kommer jeg fra sentrum til brann stadion?

taxi? buss? blir det satt opp en ekstra "fotball buss" som i tromsø? og hvor lang tid tar det? (er vel lurt å dra tidlig nok hvis alle skal kjøpe billettene sine på stadion...)

 

tonje: angående antallet stabæk supportere som skal til bergen: hva med å legge ut en liste både her på nettet og i stabæk butikken, og alle som virkelig drar (privat eller organisert), skriver seg inn på disse listene slik at man får et overblikk over hvor mange vi er.

 

Se nederst her

Lenke til innlegg
Del på andre sider


sikkert et ganske dumt spørsmål, men hvordan kommer jeg fra sentrum til brann stadion?

taxi? buss? blir det satt opp en ekstra "fotball buss" som i tromsø? og hvor lang tid tar det? (er vel lurt å dra tidlig nok hvis alle skal kjøpe billettene sine på stadion...)

Det går gratisbusser fra Fotballpuben og opp. De er også åpne for bortesupportere som er på puben. De bussene går henholdsvis en time før og en halv time før kampstart. Skal du satse på vanlig buss (Det er ca tre-fire kilometer å gå, så det kan bli langt), er det buss 2, 20, 21, 22, 23, 24, 31, 80 eller 90 fra Galleriet i Bergen Sentrum som går til Stadion. Bussen opp tar ca 10 minutter. (og ja: Jeg vet du har billett til Satyricon :-) )

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg teller fortsatt på knappene om jeg skal ta turen over (fly), og vil selvfølgelig også stå sammen med $$. Det byr vel ikke på problemer å få kjøpt billetter i billettboden på stadion, selv om brqann vil at vi skal kjøpe i forkant?

 

Jeg ringte akkurat og snakket med Brann-kontoret. Hun jeg snakket med ga klar beskjed på at de ikke hadde noe med bortesupportere å gjøre, og at alle billetter til bortelagets supportere selges via bortelaget. I følge hun er det altså ikke anledning til å kjøpe i billettbodene på stadion hverken dagene før eller kampdagen. Da jeg spurte om grunnen til det er det visst at de har hatt et par episoder der hjemmelagets supportere kommer seg inn på bortefeltet og lager bråk. Dette er vissnok også grunnen til at alle blaakledde blir plassert på bortefeltet, uansett hvor de har kjøpt billett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg teller fortsatt på knappene om jeg skal ta turen over (fly), og vil selvfølgelig også stå sammen med $$. Det byr vel ikke på problemer å få kjøpt billetter i billettboden på stadion, selv om brqann vil at vi skal kjøpe i forkant?

 

Jeg ringte akkurat og snakket med Brann-kontoret. Hun jeg snakket med ga klar beskjed på at de ikke hadde noe med bortesupportere å gjøre, og at alle billetter til bortelagets supportere selges via bortelaget. I følge hun er det altså ikke anledning til å kjøpe i billettbodene på stadion hverken dagene før eller kampdagen. Da jeg spurte om grunnen til det er det visst at de har hatt et par episoder der hjemmelagets supportere kommer seg inn på bortefeltet og lager bråk. Dette er vissnok også grunnen til at alle blaakledde blir plassert på bortefeltet, uansett hvor de har kjøpt billett.

 

Dette er ikke riktig.

 

Jeg har på vegne av supporteklubben kontakt med Brann og vi jobber med løsninger. Det vil bli anledning for dere som bor i Bergen å kjøpe billett på stadion, men foreløpig har de ikke tatt noen avgjørelse på hvor vi skal stå.

 

Mulig vi velger å få billettertilsendt slik at vi kan selge billetter på kampen mot RBK, eller at vi som kommer med bussen stopper på stadion når vi ankommer Bergen og kjøper billetter da! Da vil de andre som kommer utenom vår buss komme mer spredt og det vil være enklere for Brann og takle.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg teller fortsatt på knappene om jeg skal ta turen over (fly), og vil selvfølgelig også stå sammen med $$. Det byr vel ikke på problemer å få kjøpt billetter i billettboden på stadion, selv om brqann vil at vi skal kjøpe i forkant?

 

Jeg ringte akkurat og snakket med Brann-kontoret. Hun jeg snakket med ga klar beskjed på at de ikke hadde noe med bortesupportere å gjøre, og at alle billetter til bortelagets supportere selges via bortelaget. I følge hun er det altså ikke anledning til å kjøpe i billettbodene på stadion hverken dagene før eller kampdagen. Da jeg spurte om grunnen til det er det visst at de har hatt et par episoder der hjemmelagets supportere kommer seg inn på bortefeltet og lager bråk. Dette er vissnok også grunnen til at alle blaakledde blir plassert på bortefeltet, uansett hvor de har kjøpt billett.

 

Dette er ikke riktig.

 

Jeg har på vegne av supporteklubben kontakt med Brann og vi jobber med løsninger. Det vil bli anledning for dere som bor i Bergen å kjøpe billett på stadion, men foreløpig har de ikke tatt noen avgjørelse på hvor vi skal stå.

 

Mulig vi velger å få billettertilsendt slik at vi kan selge billetter på kampen mot RBK, eller at vi som kommer med bussen stopper på stadion når vi ankommer Bergen og kjøper billetter da! Da vil de andre som kommer utenom vår buss komme mer spredt og det vil være enklere for Brann og takle.

 

 

Ok. Da får vi håpe de får bestemt seg til søndag, siden det tydeligvis er litt forskjellige ting som blir sagt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


og vi andre som er i bergen lørdag kan gjøre som vi gjorde i fjor når vi så 1 omgang av brann - odd... vi gikk og hentet ut (gratis)biletter i bilettluken ved stadion. Det var mye kø foran de andre bodene så anbefaler å kjøpe på forhånd...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Siden jeg dessverre reiser utenlands i dag - og går glipp av både RBK og Brann-kampene - har jeg lyst til å gjøre en liten analyse av vår statestikk mot Brann. Mens vår statestikk mot RBK er så god at man trygt kan snakke om at RBK har et Stabæk-konpleks (særlig et Nadderud-kompleks), er nok situasjonen noe anderledes når det gjelder Brann. - I Bergen.

 

Totalt står vi registrert med 21 kamper, vi har vunnet 9, de har vunnet 10. Vi har faktisk vunnet 7 ganger hjemme - det samme har Brann. Men de har vunnet en gang mer på Nadderud (tre ganger mot våre to i Bergen). Fjerner vi vårt eneste cupmøte (vi tapte mot dem på Nadderud i semifinalen i 2004) står begge lag med 7 1 2 hjemme. Brann Stadion har en særdeles negativ klang - det var der vi satte den heller dystre rekorden 24. mai 2001. 8 Brannmål og takk og farvel til Lindroth (til tross for at vi hadde mosa Brann 7-1 på Nadderud ett år tidligere).

 

Vårt siste møte mot Brann i Bergen vant vi 2-1, og det nest siste (2003) ble 3-3. Vi må tilbake til 2002 før vi taper i Bergen - 1-4, vårt mål var en straffe som Chippen satte inn.

 

Altså: Etter det skjebnesvangre resultatet i 2001 har vi møtt Brann i Bergen tre ganger. En seier, en uavgjort og et tap, målforskjell 8-6 i bergensernes favør.

 

Dette tror jeg går veien, særlig når man tar i betraktning at kampen spilles så kort tid for Nasjonaldagen. Da går nemlig Brann i Folketoget, og vil så gjerne hylles som helter. Men gjør de det ikke bra er ikke bergenserne sene med å håne dem. Blant annet derfor får brannspillerne ekstra nerver de siste kampene før 17. mai.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Siden jeg dessverre reiser utenlands i dag - og går glipp av både RBK og Brann-kampene - har jeg lyst til å gjøre en liten analyse av vår statestikk mot Brann.

Albert??

 

Trodde du skrev tidligere at du ble hjemme hele denne uken?!

Vi vil se deg på nadderud!

 

ALLE MANN PÅ NADDERUD PÅ TORSDAG!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Siden jeg dessverre reiser utenlands i dag - og går glipp av både RBK og Brann-kampene - har jeg lyst til å gjøre en liten analyse av vår statestikk mot Brann.

Albert??

 

Trodde du skrev tidligere at du ble hjemme hele denne uken?!

Vi vil se deg på nadderud!

 

ALLE MANN PÅ NADDERUD PÅ TORSDAG!

 

Hvorvidt Albert skal til nordpolen, afrika eller bangladesh så kan dere vel diskutere det på PM?

 

Sånn før tråden sklir ut...

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig vi velger å få billettertilsendt slik at vi kan selge billetter på kampen mot RBK, eller at vi som kommer med bussen stopper på stadion når vi ankommer Bergen og kjøper billetter da! Da vil de andre som kommer utenom vår buss komme mer spredt og det vil være enklere for Brann og takle.

ok, jeg håper at det blir som du sier...

når vet du hvor vi skal stå? hadde vært bra å vite det før man drar slik at de som reiser privat vet hvilken inngang/billetbod det er.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig vi velger å få billettertilsendt slik at vi kan selge billetter på kampen mot RBK, eller at vi som kommer med bussen stopper på stadion når vi ankommer Bergen og kjøper billetter da! Da vil de andre som kommer utenom vår buss komme mer spredt og det vil være enklere for Brann og takle.

ok, jeg håper at det blir som du sier...

når vet du hvor vi skal stå? hadde vært bra å vite det før man drar slik at de som reiser privat vet hvilken inngang/billetbod det er.

Slapp av!!

 

Nå har vi akkurat vært gjennom en kamp på Ullevaal med tildels store organisatoriske problemer, videre skal vi ha besøk av RBK om to dager og så er det Bergen.

 

ALLE i Stabæk Suppor skal få den info de trenger.

 

Vi og Stabæk jobber hardt med dette, det samme gjør de i Bergen, Trondheim, Fredrikstad og alle andre steder det skal arrangeres kamper i nærmeste fremtid.

 

Ikke stress, alle kommer inn!

 

Og nå, ikke ta opp FFK kampen også, da klikker jeg! Stol på at vi har kontoll og at dere får den info dere trenger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Brann - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...