Gå til innhold

Møtet med Asker


Tonje
 Del

Anbefalte innlegg


Vi vil gjerne at flest mulig ser anledning til å dra til Asker. Kort vei, fint vær og ekte sunnt godt lokaloppgjør. Sett av onsdag ettermiddag.

 

Vi i Stabæk Support jobber med mulighetene for å sette opp buss til Asker og håper å få det til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Buss bekreftet!

 

Avreise: Bekkestua 1700

Pris: GRATIS for medlemmer av Stabæk Support

 

ingen påmelding, bare å møte opp på Bekkestua så frakter vi deg til Føyka.

 

Alle mann til Føyka

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Buss bekreftet!

 

Avreise: Bekkestua 1700

Pris: GRATIS for medlemmer av Stabæk Support

 

ingen påmelding, bare å møte opp på Bekkestua så frakter vi deg til Føyka.

 

Alle mann til Føyka

 

Hmm...

Kan vi få en reprise fra Skeidturen i '99?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med første runde i cup'en mot Fossum i fjor friskt i minne, kanskje vi kan prøve å gjøre en liten forandring i dag? Synge som bare det! Vise spillerene at vi støtter dem selv mot dårlig motstand, samt vise Asker hvor moro det er å holde med et lag i tippeligaen, kanskje det kan gjøre sitt til at det kommer enda flere tilskuere på Nadderud ut over sesongen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med første runde i cup'en mot Fossum i fjor friskt i minne, kanskje vi kan prøve å gjøre en liten forandring i dag? Synge som bare det! Vise spillerene at vi støtter dem selv mot dårlig motstand, samt vise Asker hvor moro det er å holde med et lag i tippeligaen, kanskje det kan gjøre sitt til at det kommer enda flere tilskuere på Nadderud ut over sesongen!

 

Det tror jeg. Noen som vet inngangsprisen?

 

Syng for Stabæk alle mann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med første runde i cup'en mot Fossum i fjor friskt i minne, kanskje vi kan prøve å gjøre en liten forandring i dag? Synge som bare det! Vise spillerene at vi støtter dem selv mot dårlig motstand, samt vise Asker hvor moro det er å holde med et lag i tippeligaen, kanskje det kan gjøre sitt til at det kommer enda flere tilskuere på Nadderud ut over sesongen!

 

Kan vi bestille russebuss med 'Ja, vi elsker Stabæk' på anlegget B) Litt synd på Fossum da absolutt alt ble overdøvet av Stabækglade avgangselever - men kult var det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vi bestille russebuss med 'Ja, vi elsker Stabæk' på anlegget B) Litt synd på Fossum da absolutt alt ble overdøvet av Stabækglade avgangselever - men kult var det!

Jeg mailer gjerne StabækLars-sanger til all russ som er hypp. Send meg en PM

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ventelig vil Jönsson og hans trenerkolleger gjøre noen endringer fra laget som ikke orket helt inn mot Brann i Bergen. Avlyttingsutstyret vi har satt opp på kontoret til trenerteamet avdekket at i alle fall at IA Olsen og Markus Karlsson hviler

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med første runde i cup'en mot Fossum i fjor friskt i minne, kanskje vi kan prøve å gjøre en liten forandring i dag? Synge som bare det! Vise spillerene at vi støtter dem selv mot dårlig motstand, samt vise Asker hvor moro det er å holde med et lag i tippeligaen, kanskje det kan gjøre sitt til at det kommer enda flere tilskuere på Nadderud ut over sesongen!

 

Det tror jeg. Noen som vet inngangsprisen?

 

Syng for Stabæk alle mann.

 

litt info om kampen finnes her:

 

http://asker-skiklubb.no/index.php?cat=1&aid=666

Lenke til innlegg
Del på andre sider


" - Jeg liker ikke å tape fotballkamper. I dag var det divisjonsforskjell på lagene. Og det var vi som var best, sier Asker-trener Gisle Dahl."

 

Haha

Asker var faktisk det beste laget i 2. omg, etter at vi ikke var i nærheten av det man gjorde i 1. omg. Typisk dette, med å senke seg 10% ned, og dermed ere man ikke så jævlig gode. Hadde de putta på den store sjansen de hadde like etter pause kunne det blitt mye mer nervepirrende enn jeg hadde satt pris på.

 

Men drit og dra, vi er videre og det er det eneste som teller.

 

Btw, Tom scoret det siste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som så kampen i dag som kan si noe om hvordan Ulrik Arneberg klarte seg?

Han er en meget spennende spiller som jeg tror Stabæk skal få stor glede av i fremtiden, når våre nå etterhvert aldrene stoppere må legge skoa på hyllen. Syntes forøvrig Ulrik er en bedre spiller enn Håkon Skogseid og det er gledelig at ledelsen har vært fornuftige nok til å gi Ulrik kontrakt også!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som så kampen i dag som kan si noe om hvordan Ulrik Arneberg klarte seg?

Han er en meget spennende spiller som jeg tror Stabæk skal få stor glede av i fremtiden, når våre nå etterhvert aldrene stoppere må legge skoa på hyllen. Syntes forøvrig Ulrik er en bedre spiller enn Håkon Skogseid og det er gledelig at ledelsen har vært fornuftige nok til å gi Ulrik kontrakt også!!

 

ulrik var meget usikker kampen igjennom og imponerte ikke.... men han virket nervøs og dette må nokk ta mye av skylden.. enig i at han har stort potensiale. pluss for at han var kontant i duellene

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når det gjelder Ulrik er det mye som taler for at Stabæk har somlet litt, han er akkurat tatt opp i A-lagsstallen og fikk spille fra start i første mulige kamp. Det vil jeg kalle å gi gutten tillit. Ikke rart han var nervøs, tror han blir bra.

 

Asker har flere kvaliteter, men det spørs vel om ikke de fleste som er der hvertfall vil prøve denne sesongen også for å rykke opp med Asker, også får man vel heller se hva som skjer dersom de ikke klarer det i år heller, da kan jo 2. laget til Stabæk være et godt alternativ med muligheter for å få kamper også på høyeste nivå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men hva med Asker? De har vel et relativt ungt lag? Noen talenter vi bør knytte til oss?

 

Det er dette som er så utrolig irriterende! Asker har ett samarbeid med FC Liin... :angry: Sokolowski er jo gammel Asker-spiller blant annet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men hva med Asker? De har vel et relativt ungt lag? Noen talenter vi bør knytte til oss?

 

Det er dette som er så utrolig irriterende! Asker har ett samarbeid med FC Liin... :angry: Sokolowski er jo gammel Asker-spiller blant annet...

Har hørt i dag at dette samarbeidet vistnok skal være avsluttet....????

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er dette som er så utrolig irriterende! Asker har ett samarbeid med FC Liin... :angry: Sokolowski er jo gammel Asker-spiller blant annet...

Har hørt i dag at dette samarbeidet vistnok skal være avsluttet....????

 

Da må dette ha skjedd rimelig nylig....Se her

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har hørt i dag at dette samarbeidet vistnok skal være avsluttet....????

Det var Bærum som nylig avsluttet samarbeidet med Lyn idet de ikke følte de fikk noe igjen for det.

Jeg spurte noen Asker-folk hva Asker fikk ut av dette, og det var fint lite...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Møtet med Asker
×
×
  • Opprett ny...