Gå til innhold

Onkel Blaa under bortekampene


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


det er litt dritt at det koster 60 spenn :angry:

Jeg syntes det er helt greit at vi betaler litt for å være der. Onkel Blaa har investert mye både i utstyr og lisens for å sende disse kampene. DEssuten så koster det ikke 60 kroner, du får en drikke for de 60 kronene, så da betaler du i praksis 60 kr for en 1/2L eller brus.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


det er litt dritt at det koster 60 spenn :angry:

Jeg syntes det er helt greit at vi betaler litt for å være der. Onkel Blaa har investert mye både i utstyr og lisens for å sende disse kampene. DEssuten så koster det ikke 60 kroner, du får en drikke for de 60 kronene, så da betaler du i praksis 60 kr for en 1/2L eller brus.

 

tipper det er nok folk som kjøper drikke uansett... :P , men syns det var litt rart at det var gratis første kamp og så plutselig skulle de ta penger for det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


DEssuten så koster det ikke 60 kroner, du får en drikke for de 60 kronene, så da betaler du i praksis 60 kr for en 1/2L eller brus.

 

Da blir det noe annet! I rest my case.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå kjenner jeg ikke til grunnen for denne inngangsbilletten (som gir deg en drikke.) Men jeg veit at det tidligere noen ganger har vært ett problem med at folk kommer for å se kamp, uten å kjøpe seg en eneste øl eller brus.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå kjenner jeg ikke til grunnen for denne inngangsbilletten (som gir deg en drikke.) Men jeg veit at det tidligere noen ganger har vært ett problem med at folk kommer for å se kamp, uten å kjøpe seg en eneste øl eller brus.

 

greit nok det skjønner jeg er dårlig, men ble selv lit irritert da jeg kom og så skulle de ha 60 spenn for å komme inn, men det ble fort glemt da jeg kom inn, veldig positivt at man fikk drikke og. ;) ville bare advare folk før de kom om at det kostet penger før de kom, så de var forbredt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå kjenner jeg ikke til grunnen for denne inngangsbilletten (som gir deg en drikke.) Men jeg veit at det tidligere noen ganger har vært ett problem med at folk kommer for å se kamp, uten å kjøpe seg en eneste øl eller brus.

Fantastisk tiltak!

 

Folk som drar på OB og snylter på seg kamper, uten å legge igjen så mye som en krone, burde gå i skammekroken, og stå der ca i 10 minutter og tenke over hvilken rolle de ønsker å ha i det lokale og det globale samfunnet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er faktisk så kult at Jesper Jansson var der selv på Brann-kampen, tok kun en pils, men tok seg tid til å være der, se kamp og ta en prat. Helt knall for oss i blaatt.

Han var der under Tromsø kampen også og burde ha lært at det ikke er sitteplass når man kommer 1755....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I morgen skal jeg for tredje gang i mitt liv se en Stabækmatch på tv. Gruer meg veldig til den opplevelsen.

 

Hvem andre enn meg svikter laget, og blir på Blaa?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I morgen skal jeg for tredje gang i mitt liv se en Stabækmatch på tv. Gruer meg veldig til den opplevelsen.

 

Hvem andre enn meg svikter laget, og blir på Blaa?

 

 

skal du ikke til plankebyen asså slum :o

Endret av loudness
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå kjenner jeg ikke til grunnen for denne inngangsbilletten (som gir deg en drikke.) Men jeg veit at det tidligere noen ganger har vært ett problem med at folk kommer for å se kamp, uten å kjøpe seg en eneste øl eller brus.

 

 

COOP MEGA tar nå 2 kr i døra, men du får en pose for det..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå kjenner jeg ikke til grunnen for denne inngangsbilletten (som gir deg en drikke.) Men jeg veit at det tidligere noen ganger har vært ett problem med at folk kommer for å se kamp, uten å kjøpe seg en eneste øl eller brus.

 

 

COOP MEGA tar nå 2 kr i døra, men du får en pose for det..

 

 

Kommer vel mere av at folk kjøper mat og drikke på Macern og sitter på blaa og spiser men de ser på kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Denne tråden må ikke gå i glemmeboka.

 

Stemningen på Blaa under Odd-matchen var veldig bra, selv om det ikke var stappfullt i lokalene.

 

Hvordan var det mot RBK? Anyone?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Onkel Blaa under bortekampene
×
×
  • Opprett ny...