Gå til innhold

Molde-Stabæk


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


JJ skal få problemer med å sette ut enten Jesper eller Tommy, og i tillegg er han sikkert ganske interessert i å få igang Jokke så fort det lar seg gjøre, så det ligger vel litt i kortene at Henning blir forvist til venstrekanten og at Alan må innfinne seg med fortsatt liten tillit, dessverre. Moro at han scorer i dag i hvert fall!

Trodde du ga Jesper dødsstøttet for ikke lenge siden

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Digg med tre poeng, fin fin start på høstseongen... Særlig fordi jeg synes vi spilte langt under pari i dag. En bedre motstander enn Molde kunne straffet oss. Trodde virkelig Arild Stavrum at Molde skulle være i stand til å spille ut Stabæk i store deler av denne kampen?

 

Morro at Alan scorer, men bortsett fra målet synes jeg han bidrar med svært lite. Spørsmålet er om vi ikke burde bruke ham som spiss... Somen bør vel få godkjent for debuten. Han vinner endel dueller, holder kanten sin og kommer til et par fine innlegg. Men han virket å være litt treg og får trekk for å tidvis være litt nonchalant.

 

Når det gjelder Jeppe, Tommy og Jokke så er det jo strengt tatt et luksusproblem! Det løser seg sikkert, slik ståa er i dag er vel Tommy førstevalget så får de andre to sloss om den andre plassen. Tror begge to kan leve med litt benkesliting. Jokke er jo ikke 100% fit heller. Men mavefølelsen min sier vel at det er lettere for JJ å droppe Tommy enn de andre to... Det liker jeg i såfall dårlig!

 

Ellers hadde det vært greit å hatt en spiss til i troppen som kunne få tillitt når de andre to ikke helt har dagen.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA er kongen idag som på alle dager.

 

Noen skriker om hands, men det er isåfall tvilsomt, og ingen Stabæk-spillere reagerte. Så ikke trekk inn det.

 

Jeg er jævlig fornøyd med gutta i dag. IA også. Ingen tvil om det.

 

For å være litt kritisk så var det faktisk IA som glapp på Moldes mål. Han står for langt unna spissen til Molde, og gir han tid til å snu seg og skyte.

 

Men hva gjør vel det? VI VANT!!!

 

Dødsstøt for å være kritisk til prestasjonen i én kamp?

 

Kanskje ikke, men du formulerer deg som du gjør det. Verden er ikke bare svart og hvitt, vet du.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det løser seg sikkert, slik ståa er i dag er vel Tommy førstevalget så får de andre to sloss om den andre plassen. Tror begge to kan leve med litt benkesliting. Jokke er jo ikke 100% fit heller. Men mavefølelsen min sier vel at det er lettere for JJ å droppe Tommy enn de andre to... Det liker jeg i såfall dårlig!

Som 3 gule kort og karrantene på Tommy!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det løser seg sikkert, slik ståa er i dag er vel Tommy førstevalget så får de andre to sloss om den andre plassen. Tror begge to kan leve med litt benkesliting. Jokke er jo ikke 100% fit heller. Men mavefølelsen min sier vel at det er lettere for JJ å droppe Tommy enn de andre to... Det liker jeg i såfall dårlig!

Som 3 gule kort og karrantene på Tommy!

 

Hepp,

 

Ja der ser man! Godt vi har tre mann på midten!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Morro at Alan scorer, men bortsett fra målet synes jeg han bidrar med svært lite. Spørsmålet er om vi ikke burde bruke ham som spiss... Somen bør vel få godkjent for debuten. Han vinner endel dueller, holder kanten sin og kommer til et par fine innlegg. Men han virket å være litt treg og får trekk for å tidvis være litt nonchalant.

 

@ringo

 

Alan var ganske nonchalant i dag han også, hadde han lagt litt mer innsats inn i finter og driblinger, hadde han nok ikke mistet ballen så ofte.

Somen virker litt for glad i ballen i forhold til hvordan Stabæk spiller, men det kommer forhåpentligvis med tiden.

Men supert at laget vant og at andre enn spissene er i stand til å putte.

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Digg med tre poeng, fin fin start på høstseongen... Særlig fordi jeg synes vi spilte langt under pari i dag. En bedre motstander enn Molde kunne straffet oss. Trodde virkelig Arild Stavrum at Molde skulle være i stand til å spille ut Stabæk i store deler av denne kampen?

 

Morro at Alan scorer, men bortsett fra målet synes jeg han bidrar med svært lite. Spørsmålet er om vi ikke burde bruke ham som spiss... Somen bør vel få godkjent for debuten. Han vinner endel dueller, holder kanten sin og kommer til et par fine innlegg. Men han virket å være litt treg og får trekk for å tidvis være litt nonchalant.

 

Når det gjelder Jeppe, Tommy og Jokke så er det jo strengt tatt et luksusproblem! Det løser seg sikkert, slik ståa er i dag er vel Tommy førstevalget så får de andre to sloss om den andre plassen. Tror begge to kan leve med litt benkesliting. Jokke er jo ikke 100% fit heller. Men mavefølelsen min sier vel at det er lettere for JJ å droppe Tommy enn de andre to... Det liker jeg i såfall dårlig!

 

Ellers hadde det vært greit å hatt en spiss til i troppen som kunne få tillitt når de andre to ikke helt har dagen.

 

@ringo

 

Uenig i veldig mye her, tror den godeste Ringo har sett litt for mye VM-fotball. Tempoet blir et annet i Tippeligaen selvfølgelig.

 

Vi skaper rundt 12 bra sjanser, en stund siden vi gjorde det. Vi har full kontroll på Molde gjennom det meste av kampen. Laget under pari - nei, mener jeg. Daniel og Veigar er vel under resten godt over mener jeg.

 

Alan har da aldri bidratt så mye som han gjorde i dag, Scorer mål, setter opp Daniel og Veigar til store sjanser pluss at han jobber meget bra hjemover. I tillegg var han spillbar hele tiden. Han var borte litt det siste kvarteret av første omgang, ellers var det meget bra kamp av Alan.

 

Somen er ikke treg. Han ser treg ut fordi takten er så som så, men med sine 192 cm (eller noe sånt) har han meget lange steg. Han løp fra de fleste utpå der etter det jeg kunne se.

 

Ringo! Jeg mener du er altfor kritisk, noe du også var etter treningskampen mot Molde i vinter. Har du noe i mot Molde?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"90: De 25 tilreisende fra Stabæk prøver å få med seg de 5700 andre på "hele stadion"-ropet, men det er dårlig med respons akkurat nå."

 

:D:D:D

Vi var bortimot 50 på supportertribunen, og det var jo noen på langsiden også. Vi kunne nok sunget mer, men stemningen ble veldig god! Det ble veldig tyst hos moldefansen etter hvert!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser at Rudi kanskje skal spille midtstopper i denne kampen. Det er i så fall DRIT bra for oss. Rudi er dødstreig og det betyr mye bakrom for Nannskog siden Rudi er vant til å være lenger opp på banen.... :D

Gleder meg til kampen ass......

 

Og vi gir 10 poeng til Magulfblaa for den forhåndsanalysen! Ikke bare var Rudi treg, han ga tilogmed ballen til Daniel for sikkerhetsskyld :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser at her er det meninger om mangt og hvor spillerne skulle ha spilt er helt uvesentlig så lenge vi vinner og ligger før vif på tabellen.

Mitt spml som dessverre ikke fikk reist opp til denne fantastiske fiskerlandsbyen er hvordan var pauseunderholdningen. Fikk de tilreisende fra sør kjøpt kaffe og svele? eller var underholdningen så bra at de ble snytt for dette.

Bare lurer

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 Jon Knudsen (5)

 

 

15 Morten M. Skjønsberg (5)

4 Mike Kjølø © (6)

20 Inge André Olsen (6)

26 Bjørnar Holmvik (5)

 

 

13 Somen A. Tchoyi (7)

8 Jesper Jansson (6)

21 Tommy Stenersen (5)

25 Alanzinho BB (7)

 

 

10 Veigar Páll Gunnarsson (6)

11 Daniel Nannskog (5)

 

 

 

Ifølge nettavisen var tydeligvis våre to kanter banens beste spillere.

Kan det ha skjedd noen gang tidligere??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aftenposten:

Jon Knudsen 5

Morten Skjønsberg 5

Mike Kjølø 5

Inge André Olsen 6

Bjørnar Holmvik 4

Somen A Tchoyi 7(BB)

Jesper Jansson 5

Tommy Stenersen 6

Alanzinho 5

Daniel Nannskog 5

Veigar Pall Gunnarsson 5

 

VG:

Jon Knudsen 6

Morten M. Skjønsberg 4

Inge André Olsen 7 (BB)

Mike Kjølø 6

Bjørnar Holmvik 4

Somen A. Tchoyi 4

Jesper Jansson 5

Tommy Stenersen 7

Alanzinho 6

Veigar Pall Gunnarsson 4

Daniel Nannskog 4

 

Dagbladet:

Jon Knudsen 5

Morten M. Skjønsberg 4

Inge André Olsen 6

Mike Kjølø 5

Bjørnar Holmvik 4

Somen A Tchoyi 5

Jesper Jansson 6 (BB)

Tommy Stenersen 5

Alanzinho 6

Veigar Pall Gunnarsson 4

Daniel Nannskog 3

 

Fire nettsteder og fire forskjellige BB, Tchoyi spriker fra 4 til 7... Hvem tør påstå at medienes spillerbørser er noe mer enn bingo?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aftenposten:

Jon Knudsen 5

Morten Skjønsberg 5

Mike Kjølø 5

Inge André Olsen 6

Bjørnar Holmvik 4

Somen A Tchoyi 7(BB)

Jesper Jansson 5

Tommy Stenersen 6

Alanzinho 5

Daniel Nannskog 5

Veigar Pall Gunnarsson 5

 

VG:

Jon Knudsen 6

Morten M. Skjønsberg 4

Inge André Olsen 7 (BB)

Mike Kjølø 6

Bjørnar Holmvik 4

Somen A. Tchoyi 4

Jesper Jansson 5

Tommy Stenersen 7

Alanzinho 6

Veigar Pall Gunnarsson 4

Daniel Nannskog 4

 

Dagbladet:

Jon Knudsen 5

Morten M. Skjønsberg 4

Inge André Olsen 6

Mike Kjølø 5

Bjørnar Holmvik 4

Somen A Tchoyi 5

Jesper Jansson 6 (BB)

Tommy Stenersen 5

Alanzinho 6

Veigar Pall Gunnarsson 4

Daniel Nannskog 3

 

Fire nettsteder og fire forskjellige BB, Tchoyi spriker fra 4 til 7... Hvem tør påstå at medienes spillerbørser er noe mer enn bingo?

 

Alle virker enige om at Alan gjorde en bra jobb. Tror det er veldig viktig at han får tillitt fra start for å klare å prestere. Han har virket overtent og overiverig etter å vise seg frem de gangene han har kommet inn som innbytter. Håper JJ sjanser litt på han videre. Jeg er overbevist på at han kan tilføre Stabæk noe som både laget trenger og publikum setter pris på. B)

MEN UFATTELIG DEILIG AT VI VANT I GÅR :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Digg med tre poeng, fin fin start på høstseongen... Særlig fordi jeg synes vi spilte langt under pari i dag. En bedre motstander enn Molde kunne straffet oss. Trodde virkelig Arild Stavrum at Molde skulle være i stand til å spille ut Stabæk i store deler av denne kampen?

 

Morro at Alan scorer, men bortsett fra målet synes jeg han bidrar med svært lite. Spørsmålet er om vi ikke burde bruke ham som spiss... Somen bør vel få godkjent for debuten. Han vinner endel dueller, holder kanten sin og kommer til et par fine innlegg. Men han virket å være litt treg og får trekk for å tidvis være litt nonchalant.

 

Når det gjelder Jeppe, Tommy og Jokke så er det jo strengt tatt et luksusproblem! Det løser seg sikkert, slik ståa er i dag er vel Tommy førstevalget så får de andre to sloss om den andre plassen. Tror begge to kan leve med litt benkesliting. Jokke er jo ikke 100% fit heller. Men mavefølelsen min sier vel at det er lettere for JJ å droppe Tommy enn de andre to... Det liker jeg i såfall dårlig!

 

Ellers hadde det vært greit å hatt en spiss til i troppen som kunne få tillitt når de andre to ikke helt har dagen.

 

@ringo

 

Uenig i veldig mye her, tror den godeste Ringo har sett litt for mye VM-fotball. Tempoet blir et annet i Tippeligaen selvfølgelig.

 

Vi skaper rundt 12 bra sjanser, en stund siden vi gjorde det. Vi har full kontroll på Molde gjennom det meste av kampen. Laget under pari - nei, mener jeg. Daniel og Veigar er vel under resten godt over mener jeg.

 

Alan har da aldri bidratt så mye som han gjorde i dag, Scorer mål, setter opp Daniel og Veigar til store sjanser pluss at han jobber meget bra hjemover. I tillegg var han spillbar hele tiden. Han var borte litt det siste kvarteret av første omgang, ellers var det meget bra kamp av Alan.

 

Somen er ikke treg. Han ser treg ut fordi takten er så som så, men med sine 192 cm (eller noe sånt) har han meget lange steg. Han løp fra de fleste utpå der etter det jeg kunne se.

 

Ringo! Jeg mener du er altfor kritisk, noe du også var etter treningskampen mot Molde i vinter. Har du noe i mot Molde?

 

Hepp,

 

Jeg er alltid mest kritisk i medgang... Molde er ikke noe stort lag og tilhører vel de vi bør slå både hjemme og borte, i den grad man kan si noe slikt.

 

Nå er vel ikke tempoet så veldig lavt i tippeligaen normalt sett. Vanligvis er velt tempoet noe høyere enn ferdighetene til spillerne. Gårsdagens kamp bar vel, som forventet, litt preg av ferie. Alan får veldig mye skryt i diverse medier, men jeg synes da vitterlig ikke at han leverte mer enn hva han burde. I tilegg har han flere irriterende balltap når vi er på vei fremover og Moldes lag er i ubalanse. I allefall 3 ganger blåser han store overgangsmuligheter. Men de andre gjør feil de også, jeg er kanskje i overkant kritisk? Men at han gjør mer enn en prestasjon på det jevne får du meg ikke med på :)

 

Somen er ikke ving heller. Mye ligger der tror jeg... Han har ikke rykket som skal til for å slite seg fri, men har bra teknikk som gjør at han kan lure av motstanderen med ball i beina. Forøvrig har du helt rett, han er lang i steget og frekvensen blir derfor lav og det ser ut til å gå tregere enn det i realiteten gjør. Men en ok debut og en spiller vi garantert kommer til å få mye glede av.

 

Når det gjelder laget totalsett så spiller vi kanskje på 80% av hva vi har gjort tidligere. Tilfredstillende at det er tilstrekkelig til å ta med seg tre poeng. Vi kan mye bedre enn dette og vi hadde blitt straffet hardere av en bedre motstander. Men Tommy og Jeppe gjør virkelig jobben på sentral midtbane og de må etter min mening dele bestemannspremien.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mye enig med @ringo her, - man skal ikke ta helt av efter en seier over et middelmådig Molde, men vi kan jo glede oss over at vi vinne en kamp hvor vi bør og fortjener å vinne. Vi har ikke vært bortskjemte der. Ellers var IA driit god i går også. Med et unntak på markeringen ved målet i mot, så kan jeg ikke huske at han gjorde noen feil i det hele tatt. For en spiller

Endret av Pjalle Nøtt
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser at Rudi kanskje skal spille midtstopper i denne kampen. Det er i så fall DRIT bra for oss. Rudi er dødstreig og det betyr mye bakrom for Nannskog siden Rudi er vant til å være lenger opp på banen.... :D

Gleder meg til kampen ass......

 

Og vi gir 10 poeng til Magulfblaa for den forhåndsanalysen! Ikke bare var Rudi treg, han ga tilogmed ballen til Daniel for sikkerhetsskyld :D

 

Ikke at det hjalp nevneverdig... <_< Daniel har skuffet meg i det siste, på tide å la noen andre få sjansen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser at Rudi kanskje skal spille midtstopper i denne kampen. Det er i så fall DRIT bra for oss. Rudi er dødstreig og det betyr mye bakrom for Nannskog siden Rudi er vant til å være lenger opp på banen.... :D

Gleder meg til kampen ass......

 

Og vi gir 10 poeng til Magulfblaa for den forhåndsanalysen! Ikke bare var Rudi treg, han ga tilogmed ballen til Daniel for sikkerhetsskyld :D

 

Ikke at det hjalp nevneverdig... <_< Daniel har skuffet meg i det siste, på tide å la noen andre få sjansen...

 

Hvem?

Andreas, som vil bort?

Trond?

 

Tror branimir kunne gjort det greit, han har jo hurtigheten, men blir kanskje litt for lik veigar med teknikken...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser at Rudi kanskje skal spille midtstopper i denne kampen. Det er i så fall DRIT bra for oss. Rudi er dødstreig og det betyr mye bakrom for Nannskog siden Rudi er vant til å være lenger opp på banen.... :D

Gleder meg til kampen ass......

 

Og vi gir 10 poeng til Magulfblaa for den forhåndsanalysen! Ikke bare var Rudi treg, han ga tilogmed ballen til Daniel for sikkerhetsskyld :D

 

Ikke at det hjalp nevneverdig... <_ daniel har skuffet meg i det siste p tide la noen andre f sjansen...>

 

Hepp,

 

Ja, der kan du faktisk være inne på noe, selv om det strengt tatt er som å banne i kjerka... Men jeg tror Nannskog vet det selv, han blir bedre av å ha konkurranse om plassen. Men alternativet er Strand og han ser ikke ut til å ha tillitt i det hele tatt... Spørsmålet er da hvorfor man valgte å hente ham til klubben..., nå kan han være på vei ut uten å ha fått en sjanse til å vise seg frem i kamp. Hvis vi skal ha flere forsterkninger så bør vel førsteprioritet være en spiss som kan få tilitt? Men samtidig være tålmodig nok til å akseptere litt benkesliting...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alltid hyggelig med honnør til forhåndsanalysemannen. @ringo igjen, formoder jeg.

 

Tornekrattet, litt ned.

 

Faktisk merkelig on-point kampkommentar av Stabæk-skribenten foran dagens kamp. Noe annet enn den syrlige tonen de fleste supporterklubbersider lader opp til kamp med. All honnør for et sakelig innlegg.

 

Anbefales og leses.

http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=5128

---

Fantastisk lesning. Vedkommende kjenner visst klubben ganske bra. Vi får håpe vi allikevel har noen overraskelser i bakhånd.

Det var ganske overraskende og gledelig at skribenten har unngått å bruke sleivete kommentarer.

 

---

Flott skrevet !!

Tenk om Akersgata kunne hatt jornalister som dette.

DØD over Esten O. Sæther lenge leve "skribenten Forza Stabæk"

Men kampen taper de 3-1 !!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Molde-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...