Gå til innhold

Molde-Stabæk


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg


Spørsmålet er da hvorfor man valgte å hente ham til klubben...

 

Var det ikke nettopp for å ha denne rollen? Spille om vi får skader eller karantener? Han var kanskje tiltenkt å konkurrere med Veigar i 04-form, men i årets form er han ikke på nivået.

 

Når det gjelder Daniel er kjefter han mye både på banen og til media. Men legg merke til at han også kjefter på seg selv. Jeg tror den gutten har en syk vinnervilje uansett hva han driver med. Tror ikke han senker seg i kamp fordi han ikke har konkurranse. Han scoret mot Helsingborg, og snart sitter målene igjen i Tippeligaen også!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Spørsmålet er da hvorfor man valgte å hente ham til klubben...

 

Var det ikke nettopp for å ha denne rollen? Spille om vi får skader eller karantener? Han var kanskje tiltenkt å konkurrere med Veigar i 04-form, men i årets form er han ikke på nivået.

 

Når det gjelder Daniel er kjefter han mye både på banen og til media. Men legg merke til at han også kjefter på seg selv. Jeg tror den gutten har en syk vinnervilje uansett hva han driver med. Tror ikke han senker seg i kamp fordi han ikke har konkurranse. Han scoret mot Helsingborg, og snart sitter målene igjen i Tippeligaen også!

Hepp,

 

Jeg tror ikke slike ting er bevisst. Blir man peset skikkelig for plassen på laget så skjerper man seg automatisk. Det tror jeg Nannskog er klar over og han ønsker større konkurranse om sin egen plass. Det sier i grunn mye om fyren! Bra Mann!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vår kjære trener uttalte akkurat på p3 nyhetene at Stabæk skal bli enda bedre i angrep ved hjelp av Alan og Somen. riktignok kalte nyhetsoppleseren han for tjokkia eller noe sånt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vår kjære trener uttalte akkurat på p3 nyhetene at Stabæk skal bli enda bedre i angrep ved hjelp av Alan og Somen. riktignok kalte nyhetsoppleseren han for tjokkia eller noe sånt.

 

Jeg må si at jeg ble en smule overrasket da jeg så at Alan var i startoppstillingen i går. Alan har for meg vært årets soleklare skuffelse. Men når han da gjennomfører kampen såpass bra, etter rapportene å dømme, kan jeg ikke annet enn å ta av meg hatten. Dette er en selvsikkerhets-boost for Alan som vi vil nyte godt av. At han endelig får vist at han også mestrer dette nivået og har styrker som få andre har i TL gjør godt for selvfølelsen.

 

Jeg må også gi kred til trenerne som gjorde dette genitrekket. Det er mulig de tenkte at med Veigar og Alan ville vi bli såpass driblesterke forover at det ville gå rundt for Rudi i midtforsvaret, og at det ville gi muligheter. I såfall traff de spikern bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra Dagbladet idag

 

"Og dermed åpnet kampen seg igjen. Begge lag hadde gode sjanser både før og etter kampen, men i dag var det Stabæk som skulle trekke alle stråene."

 

Jeg synes de har et poeng her. Vi må bli mye bedre på å sette sjansene efter kampen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva da med alle sjansene før kampen?

Tenk så deilig å starte kampen med en betryggende 3-0 ledelse...

Endret av elaang
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sinnsykt bra av gutta og en bra start på høstsesongen!

Men jeg sitter her i Singapore å lurer på hvorfor ikke Henning var med mot Molde, er han skadet, alvorlig?

 

Mener jeg leste det på budstikka.no at han var litt småskadet.

Vet ikke hvor alvorlig det er..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Jeg er alltid mest kritisk i medgang... Molde er ikke noe stort lag og tilhører vel de vi bør slå både hjemme og borte, i den grad man kan si noe slikt.

 

 

@ringo

 

Selvfølgelig har du rett. Men vi SLO dem - noe vi ikke gjorde i 2004. Og jeg fastholder at det var først og fremst de to tapene mot Molde som sendte oss ned i 1. divisjon. Så la oss glede over seieren og motivere oss til hjemmoppgjør mot Sogndal og Ham-Kam.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Molde-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...