Gå til innhold

Stabæk - Brann 11/09


Tellefsen
 Del

Anbefalte innlegg


Hvem dømmer? Med en stygtspillende Bakke på midten frykter jeg for skader. Mannen dro på seg 50? kort i sin periode i England, og er et levende frispark. Håper dommer markerer nivået tidlig B)

 

Roy Helge Olsen mener jeg å ha lest...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Hvem dømmer? Med en stygtspillende Bakke på midten frykter jeg for skader. Mannen dro på seg 50? kort i sin periode i England, og er et levende frispark. Håper dommer markerer nivået tidlig B)

 

Roy Helge Olsen mener jeg å ha lest...

Det stemmer:

Hoveddommer: Olsen, Roy Helge

Assistentdommer: Haglund, Kim Thomas

Assistentdommer: Wiken, Svein Inge

Observatør: Bondal, Håkon

4.dommer: Høgberg, Morten

NFF-delegat: Borgersen, Kjell

 

(se www.fotball.no)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvem dømmer? Med en stygtspillende Bakke på midten frykter jeg for skader. Mannen dro på seg 50? kort i sin periode i England, og er et levende frispark. Håper dommer markerer nivået tidlig B)

 

Roy Helge Olsen mener jeg å ha lest...

Det stemmer:

Hoveddommer: Olsen, Roy Helge

Assistentdommer: Haglund, Kim Thomas

Assistentdommer: Wiken, Svein Inge

Observatør: Bondal, Håkon

4.dommer: Høgberg, Morten

NFF-delegat: Borgersen, Kjell

 

(se www.fotball.no)

 

Bra noen holder seg oppdatert i hvertfall...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er flere som holder seg oppdatert, og det spørs om det egentlig er nødvendig å gå på kamp i kveld:

 

Her er nemlig sluttabellen

 

At vi ender på fjerde plass er jo selvsagt langt over forventning før sesongen, og dessuten bedre enn den vanlige femteplassen.

 

 

Da blir det Royal League!!!!!

Og da er det godt at Stabækbutikken allerede har fått inn nye skjerf... link

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Følelsen for kampen i kveld er som en berg og dal bane. Ser man på statistikken på Nadderud så tror man jo ikke at Stabæk kan tape der. Hvertfall ikke mot Brann som alltid blir grusa til det ugjennkjennelige hver gang de våger seg over fjellet. Men samtidig så er jo dette året alt er på hue. Vi taper kamper vi normalt vinner, men heldigvis så vinner vi kamper hvor vi normalt har slitt tidligere. Derfor er jeg usannsynlig pessimist i forhold til kveldens kamp. Så etter noen dager med like skiftende humør som en gravid kvinne med PMS, så har jeg nå kommet frem til at uavgjort er den eneste potensielle utgangen på denne kampen. :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det stinker jo uavgjrot av den kampen. Men ikke glem at Brann er pissredde for hva som skal skje på Nadderud i kveld.

 

Men siden gravide kvinner ikke kan ha PMS, tipper jeg det går veien for oss i kveld. Det kommer til å stå 4-0 ved 80 minutter. Sluttresultatet blir 4-2.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det stinker jo uavgjrot av den kampen. Men ikke glem at Brann er pissredde for hva som skal skje på Nadderud i kveld.

 

Men siden gravide kvinner ikke kan ha PMS, tipper jeg det går veien for oss i kveld. Det kommer til å stå 4-0 ved 80 minutter. Sluttresultatet blir 4-2.

 

Oser ikke akkurat optimisme av denne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det stinker jo uavgjrot av den kampen. Men ikke glem at Brann er pissredde for hva som skal skje på Nadderud i kveld.

 

Men siden gravide kvinner ikke kan ha PMS, tipper jeg det går veien for oss i kveld. Det kommer til å stå 4-0 ved 80 minutter. Sluttresultatet blir 4-2.

 

Oser ikke akkurat optimisme av denne.

 

Det der oser av defensiv avmålthet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Quiz fra Doddos blogg i BT.

 

Hvem i Stabæk har etter 2000 vært under kontrakt i Brann?

Godt spørsmål.. Slik jeg tolker spørsmålet, så må det være en som er i Stabæk nå. Og da kan jeg faktisk ikke komme på noen. :huh:

 

Hvis du tar med i beregningen at journalister stort sett er elendige i gramatikk og setningsoppbygning, så blir svaret etterhvert ganske innlysende... ;)

 

Edit: men det kan jo tenkes at denne karen faktisk kan norsk, og da er jeg blank... :unsure:

Endret av boie
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Quiz fra Doddos blogg i BT.

 

Hvem i Stabæk har etter 2000 vært under kontrakt i Brann?

Godt spørsmål.. Slik jeg tolker spørsmålet, så må det være en som er i Stabæk nå. Og da kan jeg faktisk ikke komme på noen. :huh:

 

Hvis du tar med i beregningen at journalister stort sett er elendige i gramatikk og setningsoppbygning, så blir svaret etterhvert ganske innlysende... ;)

 

Edit: men det kan jo tenkes at denne karen faktisk kan norsk, og da er jeg blank... :unsure:

 

 

Var det ikke noe greier med Somen og Brann?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi tapte mot brann... fortjent? det kan diskuteres.. har egentlig bare to ting og "drøfte"

 

1: Hva skjer me at vi kaller martin andresen for hore? Trodde han hadde en høy stjerne i stabæk jeg da...

 

2: Hvorfor bytter ikke Janne ut Pall for fks Strand på slutten for og gi mer luftstyrke?? Pall var helt usynlig de siste 15 min...

 

Tror utfallet av kampen kunne blitt noe annet med Strand på banen... på tide og gi han en sjanse?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi tapte mot brann... fortjent? det kan diskuteres.. har egentlig bare to ting og "drøfte"

 

1: Hva skjer me at vi kaller martin andresen for hore? Trodde han hadde en høy stjerne i stabæk jeg da...

 

2: Hvorfor bytter ikke Janne ut Pall for fks Strand på slutten for og gi mer luftstyrke?? Pall var helt usynlig de siste 15 min...

 

Tror utfallet av kampen kunne blitt noe annet med Strand på banen... på tide og gi han en sjanse?

 

 

1. fordi han er en hore, noen som så at han Dyttet Ia?

 

 

2. fordi strand ikke var i troppen..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Brann 11/09
×
×
  • Opprett ny...