Gå til innhold

Stabæk - Brann 11/09


Tellefsen
 Del

Anbefalte innlegg


INNIHÆLLVETE FAEN SVARTE SPY DRIT OG ANNET MØKKAJÆVLERI!! Nå er jeg så inni gamperæva forbanna at jeg har ikke ord! Hvis noen har noe som trengs knuses er det bare å stille på døra mi. Biler, båter, lamper, vinduer, jeg smadrer driten. FAEN FAEN FAEN FAEN!!!! Jeg hater å tape en sånn match! FAEN!!!!!!!!!

 

Gutta kjemper som løver, all ære til hele laget som virkelig VIL i dag! Så JÆVLA surt at det ikke holder. Jokke oppsummerte det da han prøvde å knuse spillerboksen (og Eirik Bakke). Jon oppsummerte det da han prøvde å pulverisere målet. Jeg er stolt av laget i dag. Punktum.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Vi tapte mot brann... fortjent? det kan diskuteres.. har egentlig bare to ting og "drøfte"

 

1: Hva skjer me at vi kaller martin andresen for hore? Trodde han hadde en høy stjerne i stabæk jeg da...

 

2: Hvorfor bytter ikke Janne ut Pall for fks Strand på slutten for og gi mer luftstyrke?? Pall var helt usynlig de siste 15 min...

 

Tror utfallet av kampen kunne blitt noe annet med Strand på banen... på tide og gi han en sjanse?

 

 

Er du enda en av de som blir lei deg hvis vi sier noe slemt til motstanderen? Da er det bare å melde seg inn i Bærum Bridge og Boccia Club. Må være lov å skrike til en så usympatisk spiller. Han gjør jo ikke annet enn å lage faen. Deilig å se Jokke stå rett opp i trynet hans!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi tapte mot brann... fortjent? det kan diskuteres.. har egentlig bare to ting og "drøfte"

 

1: Hva skjer me at vi kaller martin andresen for hore? Trodde han hadde en høy stjerne i stabæk jeg da...

 

2: Hvorfor bytter ikke Janne ut Pall for fks Strand på slutten for og gi mer luftstyrke?? Pall var helt usynlig de siste 15 min...

 

Tror utfallet av kampen kunne blitt noe annet med Strand på banen... på tide og gi han en sjanse?

 

 

Er du enda en av de som blir lei deg hvis vi sier noe slemt til motstanderen? Da er det bare å melde seg inn i Bærum Bridge og Boccia Club. Må være lov å skrike til en så usympatisk spiller. Han gjør jo ikke annet enn å lage faen. Deilig å se Jokke stå rett opp i trynet hans!!!!

 

 

Helt enig Andresen er jævlig usympatisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra kjempa i dag. Skuffende, men ikke håpløst urettferdig resultat. Brann var solide bakover og hadde vel alt i alt de største sjansene. Synes spesielt Tommy hadde en bra førsteomgang, samt Alan og Veigar i starten av andre. MMS spilte bedre enn på lenge i dag også. Daniel kjempet litt for mye alene der fremme, og kunne lite gjøre. Kjempemål var det iallefall!

 

Jokkes stempling av Bakke var unødvendig og usportslig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi tapte mot brann... fortjent? det kan diskuteres.. har egentlig bare to ting og "drøfte"

 

1: Hva skjer me at vi kaller martin andresen for hore? Trodde han hadde en høy stjerne i stabæk jeg da...

 

2: Hvorfor bytter ikke Janne ut Pall for fks Strand på slutten for og gi mer luftstyrke?? Pall var helt usynlig de siste 15 min...

 

Tror utfallet av kampen kunne blitt noe annet med Strand på banen... på tide og gi han en sjanse?

 

 

Er du enda en av de som blir lei deg hvis vi sier noe slemt til motstanderen? Da er det bare å melde seg inn i Bærum Bridge og Boccia Club. Må være lov å skrike til en så usympatisk spiller. Han gjør jo ikke annet enn å lage faen. Deilig å se Jokke stå rett opp i trynet hans!!!!

 

 

Helt enig Andresen er jævlig usympatisk.

 

Det som skjer i kampens hete blir der...

 

syns uansett martin har gjort så mye for klubben at han fortjener litt respekt

 

Taklinga fra Jokke kvalifiserer jo egentlig til rødt kort pluss ett par kamper utestengelse...

 

spiller verken brigde poker idiot eller gris;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Jeg håper at Lillestrøm tar gull.

 

...jeg håper Stabæk tar gullet jeg. Derimot tror jeg RBK tar det. Hvis jeg må velge mellom de tre i toppen nå får jeg vel sette min lit til LSK. Dessverre...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)-->

QUOTE(d*u*b @ 11. Sep 2006, 21:46) 84390[/snapback]

Bra kjempa i dag. Skuffende, men ikke håpløst urettferdig resultat. Brann var solide bakover og hadde vel alt i alt de største sjansene. Synes spesielt Tommy hadde en bra førsteomgang, samt Alan og Veigar i starten av andre. MMS spilte bedre enn på lenge i dag også. Daniel kjempet litt for mye alene der fremme, og kunne lite gjøre. Kjempemål var det iallefall!

 

Jokkes stempling av Bakke var unødvendig og usportslig.

Vi kjempa i hvert fall bra i andre omgang, jeg var litt skuffet i første, men det var slett ikke håpløst. Somen er en merkelig spiller, han gjorde mye bra når han tok ballen fra Brann, men misset veldig mye når han fikk passninger av våre egne (spes første omgang). Både Daniel og Veigar bruker for mye tid og krefter på klaging og for lite på ballgjennvinning, også det mest framtredende i første.

 

0-1 målet tror jeg kunne vært unngått hvis andreforsvareren hadde gått rett på ballen og ikke mot spilleren, men det blir uansett bare spekulasjoner.

 

Bjørnar er konge til å få tak i ballen, men elendig til å plassere den etterpå. Få orden på det og han blir en forsvarer av rang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hater Martin Andresen, håper han aldri kommer tilbake til Stabæk!! Han var jo ikke noe god heller!!! Eirik Bakke var om mulig enda styggere da!!! Vi sto på i dag og fortjente bedre.. Kjører jo hele 2 omg!! Alan var konge i dag.. Stenersen var rævva, tror aldri jeg har sett han slå så jæævlig med feilpasninger som i dag!! Inn med Jeppe eller Henning i neste kamp!! Skuffa over forsvaret i dag.. Begge målene kommer etter rævva klareringer!! DRITT!! Og en ting till Hvorfor i hællvete er det så jævlig mange brannsuppoertere bra bærum (!) på hovedtribunen!!??? Faen så irriterende!! Liker før jeg klinte en ned i dag ass!! Nå blir kampen i Stavanger neste søndag jævlig viktig for å si det sånn.. Viktig å ikke tape for mange kamper fremover, kommer lange lag bakfra nå...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes alle gutta kjempet bra. Bra stemning på tribunen. Vi styrer mye av spillet i andre omgang, men kommer alldri til de fete sjansene, bortsett fra Daniel da, kjempe scoring. At Miller treffer slik er det ikke mye å gjøre med, det er slik som skjer en gang i løpet av hele sesongen, og synd dette skjedde mot stabæk.

En ting som forundrer meg er at Olsen blåser av kampen etter2 min 50 sek når det er lagt til 4 min Hvordan er dette mulig? Står det 3-0 spiller dette liten rolle, men på 1-2 kan poenget reddes. Nei vi hadde ikke hjemmedommer i denne kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og en ting till Hvorfor i hællvete er det så jævlig mange brannsuppoertere bra bærum (!) på hovedtribunen!!??? Faen så irriterende!! Liker før jeg klinte en ned i dag ass!!

 

Tøffing!

 

Hold deg hjemme i neste kamp!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Martin spiller for en annen klubb, oppfører seg som en kødd på banen, og da skal han skal få høre det.

 

Enig. Han er blitt en usympatisk kødd!

 

Jeg håper at Lillestrøm tar gull.

 

 

Det har han vel alltid vært, men før var han vår usympatiske kødd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes alle gutta kjempet bra. Bra stemning på tribunen. Vi styrer mye av spillet i andre omgang, men kommer alldri til de fete sjansene, bortsett fra Daniel da, kjempe scoring. At Miller treffer slik er det ikke mye å gjøre med, det er slik som skjer en gang i løpet av hele sesongen, og synd dette skjedde mot stabæk.

En ting som forundrer meg er at Olsen blåser av kampen etter2 min 50 sek når det er lagt til 4 min Hvordan er dette mulig? Står det 3-0 spiller dette liten rolle, men på 1-2 kan poenget reddes. Nei vi hadde ikke hjemmedommer i denne kampen.

 

Mye rart i dag. Linjemannen ved hovedtribunen hadde ikke en selvstendig avgjørelse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En ting som forundrer meg er at Olsen blåser av kampen etter2 min 50 sek når det er lagt til 4 min Hvordan er dette mulig? Står det 3-0 spiller dette liten rolle, men på 1-2 kan poenget reddes. Nei vi hadde ikke hjemmedommer i denne kampen.

Ikke bare 4 men MINST 4 minutter. Ekstra-tiden hadde gått overraskende fort, men dette var jo en forklaring på det. Møkkadommer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Brann 11/09
×
×
  • Opprett ny...