Gå til innhold

Stabæk på video


gufa
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg har en del opptak fra ABTV sine sendinger om Stabæk ifjor. Det var av de jeg lagde highlights.

Ellers har jeg bare de småfilmene som allerede er blitt lagt ut og RBK 03.

 

Og såklart Stabæk - Sandefjord.

 

 

Håper det kommer en ny etter årets sesong med "Stand up, for the champions"??

 

 

Dessverre. TV-kortet føkka seg selv så det fungerer ikke å ta opp noe lenger. Men hvis noen andre har noe video fra i år så kan de gjerne bruke Stand Up.

Ingen funker da!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)-->

(d*u*b @ 3. Sep 2006, 13:12) 83756[/snapback]

Sorry, dette handler ikke om Stabæk, men er det noen som har en link til Gamstens mål i går...?

 

http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/71149

 

Et fantastisk mål! Var selv på kampen, og dette er virkelig noe av det bedre jeg har sett av landslaget på lenge! Stor aggresivitet og innsats.

 

Hva skal man så si om Ungarn? Dette var skrale saker! Var langt under det vanlige nivået (Har vært på noen landskamper her nede.) I forhold til laget som spilte VM-kvalifiseringen var det nærmest en katastrofe. Vet ikke helt hva som kan ha skjedd. Nye treneren er nå en ting. Matthäus var veldig viktig for Ungarn. Men kan det forklare alt? Har vært mye intern rivalisering i troppen foran denne kampen. Tror at under Matthäus var det ikke åpent for sterke spillere. Nå er det flere grupperinger av spillere som slåss om å være de dominerende og bestemme hvordan det skal spilles.

 

Om det blir skikk på moralen innad i laget tror jeg ikke vi skal ta lett på hjemmekampen. Ungarsk fotball er i utvikling, og ihvertfall på klubbnivå har det gått fremover. Har spennende U-lag på gang, og vi skal nok være glade for at ungdomspolitikken til Matthäus ikke blir fulgt opp nå. Om Máté som har vært nevnt her inne eller andre av ungdommene som slipper til, blir ungarn bedre! Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg håper på en foryngelse av laget eller ikke. Ungarsk fotball ligger mitt hjerte nær, men det får ikke gå på bekostning av "Hareidos".

 

Men Ungarn har noe på gang, og å lete etter forsterkninger her nede er slettes ikke dumt. EM08 blir nok for tidlig, men om dere finner et sted å spille på at Ungarn når EM i 2012 er det nok ikke dumt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Ingen funker da!

 

Fikk denne mailen fra webhotellet:

 

Ditt webhotell inneholder: 50 000 MB per måned

Du har brukt: 59 485,20 MB denne måneden

 

Trafikken er brukt opp, så det blir nok ikke mulighet til å laste ned no mer før neste måned:(

 

Hvis ikke jeg betaler mer da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Ingen funker da!

 

Fikk denne mailen fra webhotellet:

 

Ditt webhotell inneholder: 50 000 MB per måned

Du har brukt: 59 485,20 MB denne måneden

 

Trafikken er brukt opp, så det blir nok ikke mulighet til å laste ned no mer før neste måned:(

 

Hvis ikke jeg betaler mer da.

 

På denne har du 1Gb gratis som du kan laste opp, egentlig en sånn gratis hjemmeside opplegg, men funker bra til å laste opp forskjellig ting...

http://www.freewebtown.com/community/index.php

Endret av peas on earth
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Ingen funker da!

 

Fikk denne mailen fra webhotellet:

 

Ditt webhotell inneholder: 50 000 MB per måned

Du har brukt: 59 485,20 MB denne måneden

 

Trafikken er brukt opp, så det blir nok ikke mulighet til å laste ned no mer før neste måned:(

 

Hvis ikke jeg betaler mer da.

 

På denne har du 1Gb gratis som du kan laste opp, egentlig en sånn gratis hjemmeside opplegg, men funker bra til å laste opp forskjellig ting...

http://www.freewebtown.com/community/index.php

 

Eller kaste inn en hundrings i året på oppgradering til 15GB lagring og 300GB trafikk:)

 

Linkene skal funke nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)--><div class='quotetop'>(d*u*b @ 3. Sep 2006, 13:12) 83756[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Sorry, dette handler ikke om Stabæk, men er det noen som har en link til Gamstens mål i går...?

 

http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/71149

 

Et fantastisk mål! Var selv på kampen, og dette er virkelig noe av det bedre jeg har sett av landslaget på lenge! Stor aggresivitet og innsats.

 

Hva skal man så si om Ungarn? Dette var skrale saker! Var langt under det vanlige nivået (Har vært på noen landskamper her nede.) I forhold til laget som spilte VM-kvalifiseringen var det nærmest en katastrofe. Vet ikke helt hva som kan ha skjedd. Nye treneren er nå en ting. Matthäus var veldig viktig for Ungarn. Men kan det forklare alt? Har vært mye intern rivalisering i troppen foran denne kampen. Tror at under Matthäus var det ikke åpent for sterke spillere. Nå er det flere grupperinger av spillere som slåss om å være de dominerende og bestemme hvordan det skal spilles.

 

Om det blir skikk på moralen innad i laget tror jeg ikke vi skal ta lett på hjemmekampen. Ungarsk fotball er i utvikling, og ihvertfall på klubbnivå har det gått fremover. Har spennende U-lag på gang, og vi skal nok være glade for at ungdomspolitikken til Matthäus ikke blir fulgt opp nå. Om Máté som har vært nevnt her inne eller andre av ungdommene som slipper til, blir ungarn bedre! Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg håper på en foryngelse av laget eller ikke. Ungarsk fotball ligger mitt hjerte nær, men det får ikke gå på bekostning av "Hareidos".

 

Men Ungarn har noe på gang, og å lete etter forsterkninger her nede er slettes ikke dumt. EM08 blir nok for tidlig, men om dere finner et sted å spille på at Ungarn når EM i 2012 er det nok ikke dumt!

 

Mange takk! Fikk ikke sett kampen, da de jeg var hos ikke hadde TV3. Typisk at Norge plutselig skulle spille dødsbra og underholdene akkurat da... Men men.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)-->

QUOTE(d*u*b @ 4. Sep 2006, 09:57) 83774[/snapback]

Ikke ha TV 3?? :o

 

Hytte heter det visst. Ikke alle som har innlagt kabel eller parabol på hytta enda...makan! :lol:

 

Var faktisk hos en som ikke hadde tv3 på lørdagen, fikk ikke sett kampen.. Men så var jeg i Fredrikstad da..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

En del av målene fra i fjor:

 

http://www.youtube.com/watch?v=zvK5sEPjAHc

Skikkelig flott oppmuntring for en som akkurat har lidd seg gjennom en norsk landskamp...

 

All ære til den som har satt sammen denne videon. Den er en Oscar verdig!!!!

 

(Og så er det en liten påminnelse om all morroa vi tross alt hadde i fjor).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

All ære til den som har satt sammen denne videon. Den er en Oscar verdig!!!!

 

 

En Oscar sier du? hmm...Jeg må nok takke nei, har dessverre ingen hylle å sette den på... Er ikke så god med taler heller, men det ville vel blitt i retning av:

 

Jeg vil gjerne takke Gud, og alle som har hjulpet meg gjennom livet.

Jeg vil også takke ABTV og TV2 som ikke har sagt noe på at jeg tok opp sendingene deres.

Ellers må det rettes en stor takk til mannen som gjorde dette mulig: Daniel Nannskog!

Takk Takk!

 

 

Den som ikke blir våt i øyekroken NÅ, assa!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som har video fra opprykkskampen mot Sandefjord på Nadderud i fjor?

Gjerne kampen i sin helhet fra TV2 som kan lastes ned, eller highlights?

 

Finnes det også en Stabæk-kavalkade video fra de siste sesongene?

 

Høyreklikk og lagre som...

 

Stabæk - Sandefjord

 

2005: Stabæk Highlights

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som har video fra opprykkskampen mot Sandefjord på Nadderud i fjor?

Gjerne kampen i sin helhet fra TV2 som kan lastes ned, eller highlights?

 

Finnes det også en Stabæk-kavalkade video fra de siste sesongene?

 

Høyreklikk og lagre som...

 

Stabæk - Sandefjord

 

2005: Stabæk Highlights

 

Når jeg laster ned Stabæk-Sandefjord så stopper plutselig nedlastingen opp etter noen minutter. Sykt irriterende. Noen tips?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk på video
×
×
  • Opprett ny...