Jump to content
gufa

Stabæk på video

Recommended Posts

Hvis du leser hva jeg skriver, så baserte jeg det om Sæters pasning på beskrivelsen til geirti, jeg husker ikke pasningen selv.

Når det gjelder flikken til Boli, så tror jeg du oppfatter meg ganske riktig. Å spille på ett touch ser veldig enkelt og lett ut når det funker, og tilsvarende nonchelant og ufokusert ut når det ikke funker. Jeg synes det er sånn fotball vi skal trakte etter. Men jeg mener også fortsatt at denne typen forsøk blir slaktet her på forumet, både på kvalitet og innstilling, når det ikke sitter. Så la oss huske gleden av å vinne på bra spill når det sitter, og roe ned litt skrikingen etter kælk & krig-fotball når det ikke sitter.

Hvis du leser hva jeg skriver, så baserte jeg det om Sæters pasning på beskrivelsen til geirti, jeg husker ikke pasningen selv.

Når det gjelder flikken til Boli, så tror jeg du oppfatter meg ganske riktig. Å spille på ett touch ser veldig enkelt og lett ut når det funker, og tilsvarende nonchelant og ufokusert ut når det ikke funker. Jeg synes det er sånn fotball vi skal trakte etter. Men jeg mener også fortsatt at denne typen forsøk blir slaktet her på forumet, både på kvalitet og innstilling, når det ikke sitter. Så la oss huske gleden av å vinne på bra spill når det sitter, og roe ned litt skrikingen etter kælk & krig-fotball når det ikke sitter.

Jeg er nok egentlig ganske enig i poenget ditt, finspill ser dumt ut når det ikke funker. Jeg er pro finspill, er jo det som er Stabæk.

Synes bare det er veldig pussig å diskutere hendelser som du selv ikke husker😜 det første målet var ikke spesielt typisk Stabæk, men et typisk mål som vi gjerne slipper inn. Og når det har lugget for Stabæk i år er det godt å se at de klarer å være litt mer direkte og spille på litt færre touch for å få opp effektiviteten i spillet. Det fikk de bedre til mot LSK.

Jeg trodde jeg hadde sluttet å skrive her, men det hadde jeg ikke gitt. Fantastisk! Vi orker to kamper til.

Rått! Fy fa.. å mye stang inn, lobber over keeper og tunneler. Det var Stabæk-fotballen sin!