Gå til innhold

Lillestrøm - Stabæk


sauen
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 309
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images


Muring i Lillestrøm leier'n før kampen på søndag!

http://www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article752255.ece

 

"Muring i LSK-leier'n"? Vi tar dem lett, hvis vi spiller fotball og ikke murer fram til kampen. Kanskje vi kan håpe på at Koren får litt sement på skoa etter all muringa..

Doble konsonanter er no drit(t), eller hva? :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Muring i Lillestrøm leier'n før kampen på søndag!

http://www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article752255.ece

 

"Muring i LSK-leier'n"? Vi tar dem lett, hvis vi spiller fotball og ikke murer fram til kampen. Kanskje vi kan håpe på at Koren får litt sement på skoa etter all muringa..

Doble konsonanter er no drit(t), eller hva? :P

Hvem faen slapp i norsk lærer'n???

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil alltid ha Jeppe på banen når han er i form. Han er vår hærfører!

 

Du skal være forsiktig med slik språkbruk i disse dager! Plutselig får du en hissig forumist på nakken som hevder du ser på Jeppe som nazist....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Muring i Lillestrøm leier'n før kampen på søndag!

http://www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article752255.ece

 

"Muring i LSK-leier'n"? Vi tar dem lett, hvis vi spiller fotball og ikke murer fram til kampen. Kanskje vi kan håpe på at Koren får litt sement på skoa etter all muringa..

Doble konsonanter er no drit(t), eller hva? :P

Hvem faen slapp i norsk lærer'n???

Ike du iværtfal :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvor kjøper vi billetter til bortefeltet? på stadion? snakker da selvfølgelig om dinamo-tribunen, der stabæk support skal stå på søndag...

 

Kjøp billetter i porten om du vil stå med SS

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det flere enn meg som har trua på denne kampen? :rolleyes:

Da mener jeg virkelig godfølelsen på at dette ikke kan gå galt. Den har jeg, og den stoler jeg på.

4-0 til stabæk....... :D

 

Ettersom jeg selv skal på kampen er det god nok grunn for meg til å tro at vi går opp i 1 eller 2 måls ledelse, for så å sprekke på slutten. Mulig jeg har overtroisk, men det har skjedd i alle kampene jeg har vært på i år. (Brann borte, FFK borte, VIF hjemme, Viking borte).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gleder meg skikkelig til kamp mot Lillestrøm. Skal seff på kampen, det blir dødskult.

 

Kommer med en liten forhåndsanalyse av kampen:

 

Tror det blir en kamp med skikkelig masse dueller og kjemping. Derfor mener jeg at det kanskje ikke er så lurt at Jokke spiller stopper. Bedre med en som er stor og sterk der. Vi har jo ikke så mange store stoppere, men jeg har funnet ut at det kan være smart å bruke Andreas Strand der. Han har alt som trengs for å kunne gjøre en god jobb mot Sundgot.

 

Det kommer også til å bli veldig viktig å dekke opp Koren. Nå er det synd at han ikke kom til oss. Kanskje vi skal prøve en håndballtaktikk og sette "frimerke" på Koren? Han står bak mye av deres spill.

 

På topp er det mange alternativer. Daniel bør helt klart starte, han kjeftet ikke så mye mot Fredrikstad som han har pleid. Tydelig at han har skjerpet seg. Verre er det med Veigar, han var lat mot Fredrikstad. Brukte veldig lang til på å gå ut av offside. Tror det kan være lurt å bruke han på kanten så han ikke er så mye i offside. Da kan Kamara komme inn på topp.

 

Vi bør nok bytte formasjon sånn at vi har tre stoppere til å vinne duellene. Her er mitt lag i 3-5-2:

 

Kamara, Nannskog

Alan, Hauger, Jokke, Stenersen, Gunnarson

Strand, Karlsson, Skjønsberg

Knudsen

 

Hva synes dere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes at Veigar gjennomførte en god kamp mot FFK, involvert i alle målene, ble inponert over 3-2 målet hans, trodde ikke han skulle klare å lirke den inn, mener han er selvskreven på toppen, sånn at han kan lure Frode Kippe og de andre forsvarene hos LSK. Andreas Strand er jeg usikker på, det er ikke det at han ikke kan, men etter utspillet i budstikka om at han ønsker seg vekk tror jeg han er lite motivert til å legge inn 100% innsats for laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gleder meg skikkelig til kamp mot Lillestrøm. Skal seff på kampen, det blir dødskult.

 

Kommer med en liten forhåndsanalyse av kampen:

 

Tror det blir en kamp med skikkelig masse dueller og kjemping. Derfor mener jeg at det kanskje ikke er så lurt at Jokke spiller stopper. Bedre med en som er stor og sterk der. Vi har jo ikke så mange store stoppere, men jeg har funnet ut at det kan være smart å bruke Andreas Strand der. Han har alt som trengs for å kunne gjøre en god jobb mot Sundgot.

 

Det kommer også til å bli veldig viktig å dekke opp Koren. Nå er det synd at han ikke kom til oss. Kanskje vi skal prøve en håndballtaktikk og sette "frimerke" på Koren? Han står bak mye av deres spill.

 

På topp er det mange alternativer. Daniel bør helt klart starte, han kjeftet ikke så mye mot Fredrikstad som han har pleid. Tydelig at han har skjerpet seg. Verre er det med Veigar, han var lat mot Fredrikstad. Brukte veldig lang til på å gå ut av offside. Tror det kan være lurt å bruke han på kanten så han ikke er så mye i offside. Da kan Kamara komme inn på topp.

 

Vi bør nok bytte formasjon sånn at vi har tre stoppere til å vinne duellene. Her er mitt lag i 3-5-2:

 

Kamara, Nannskog

Alan, Hauger, Jokke, Stenersen, Gunnarson

Strand, Karlsson, Skjønsberg

Knudsen

 

Hva synes dere?

 

Jeg synes egentlig Daniel har mer lat-fakter over seg enn Veigar.. Har ennå tilgode å se at han løper ut av offside.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På topp er det mange alternativer. Daniel bør helt klart starte, han kjeftet ikke så mye mot Fredrikstad som han har pleid. Tydelig at han har skjerpet seg. Verre er det med Veigar, han var lat mot Fredrikstad. Brukte veldig lang til på å gå ut av offside. Tror det kan være lurt å bruke han på kanten så han ikke er så mye i offside. Da kan Kamara komme inn på topp.

Eh, hvor mange ganger ble Veigar avblåst for offside mot FFK? (OK, han skulle blitt det en gang i hvert fall :-). Det spiller ingen rolle om de ligger i offside når ballen ikke spilles opp, og både Veigar og Daniel er flinke til å lukte akkurat det.

Hvis det blir mye fysiske dueller, og vi skal velge spillerene etter det så er vel ikke Alan og Kamara akkurat opplagte valg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gleder meg skikkelig til kamp mot Lillestrøm. Skal seff på kampen, det blir dødskult.

 

Kommer med en liten forhåndsanalyse av kampen:

 

Tror det blir en kamp med skikkelig masse dueller og kjemping. Derfor mener jeg at det kanskje ikke er så lurt at Jokke spiller stopper. Bedre med en som er stor og sterk der. Vi har jo ikke så mange store stoppere, men jeg har funnet ut at det kan være smart å bruke Andreas Strand der. Han har alt som trengs for å kunne gjøre en god jobb mot Sundgot.

 

Det kommer også til å bli veldig viktig å dekke opp Koren. Nå er det synd at han ikke kom til oss. Kanskje vi skal prøve en håndballtaktikk og sette "frimerke" på Koren? Han står bak mye av deres spill.

 

På topp er det mange alternativer. Daniel bør helt klart starte, han kjeftet ikke så mye mot Fredrikstad som han har pleid. Tydelig at han har skjerpet seg. Verre er det med Veigar, han var lat mot Fredrikstad. Brukte veldig lang til på å gå ut av offside. Tror det kan være lurt å bruke han på kanten så han ikke er så mye i offside. Da kan Kamara komme inn på topp.

 

Vi bør nok bytte formasjon sånn at vi har tre stoppere til å vinne duellene. Her er mitt lag i 3-5-2:

 

Kamara, Nannskog

Alan, Hauger, Jokke, Stenersen, Gunnarson

Strand, Karlsson, Skjønsberg

Knudsen

 

Hva synes dere?

 

Faktisk ikke så veldig dumt. Har ikke noen tro på strand som forsvarer, har ikke fått sjansen til å se så mye av han, men tviler på at han er veldig dyktig på taklinger. At Veigar gikk mye i offside er faktisk en taktikk vi har brukt mye i år. Veigar står i offside så forsvare blir stående høyt, før vi spiller nannskog gjennom. Ble vel mål ut av noe lignende mot ham-kam. Ellers hadde det ikke vært dumt med to raske spisser mot lsk.

352 hadde vært en veldig akutell formasjon hvis vi hadde hatt alle tilgjenlige, men tror ikke det er lurt å ekprimentere med noe nytt når vi allerede ekprimenterer med ny forsvarsfirer.

Jeg tror vi går for det trygge.

jon

mms - jokke - marcus - tom

somen- jeppe - tommy - bjørnar

veigar - daniel

Er nok dette laget jeg ville startet med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På topp er det mange alternativer. Daniel bør helt klart starte, han kjeftet ikke så mye mot Fredrikstad som han har pleid. Tydelig at han har skjerpet seg. Verre er det med Veigar, han var lat mot Fredrikstad. Brukte veldig lang til på å gå ut av offside. Tror det kan være lurt å bruke han på kanten så han ikke er så mye i offside. Da kan Kamara komme inn på topp.

Eh, hvor mange ganger ble Veigar avblåst for offside mot FFK? (OK, han skulle blitt det en gang i hvert fall :-). Det spiller ingen rolle om de ligger i offside når ballen ikke spilles opp, og både Veigar og Daniel er flinke til å lukte akkurat det.

Hvis det blir mye fysiske dueller, og vi skal velge spillerene etter det så er vel ikke Alan og Kamara akkurat opplagte valg...

 

Det blir mye dueller, men det gjelder mest i forsvaret. Fremover regner jeg med at Stabæk vil prøve å spille som vanlig. Dvs med fart, driblinger og finter. Da er alan og kamara perfekte! Har veldig tro på dette forslaget.

 

Har funnet ut at det er viktig å spille sitt eget spill.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi sitter på Norges beste spisspar hvis vi ser på toppscorerlisten. Da synes jeg uansett det blir vel mye gambling å sette inn en urutinert unggutt når vi har muligheter for medalje (selv om de ikke er så store) og møter et av de andre topplagene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Til Jokke: Enig i at Strand sikkert ikke er så god på taklinger. Men tror du ikke at det mest blir innlegg som skal heades ut igjen? Strand er jo konge i lufta!

Med tanke på at han kommer til å møte riise, mifsud og koren en del ganger i løpet av kampen så hadde det vært fint om han kunne takle i tillegg til å heade ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Til Jokke: Enig i at Strand sikkert ikke er så god på taklinger. Men tror du ikke at det mest blir innlegg som skal heades ut igjen? Strand er jo konge i lufta!

Med tanke på at han kommer til å møte riise, mifsud og koren en del ganger i løpet av kampen så hadde det vært fint om han kunne takle i tillegg til å heade ;)

 

Det er et godt poeng. Men har funnet ut at stopperne bør ha komplementære ferdigheter. Verken Jokke eller Markus er kjempegode i lufta. Problemet er åssen vi løser problemene i lufta siden Lillestrøm slår så mye langt. Hvis Stand tar seg at det i lufta (sundgot) og Karlsson og Skjønsberg vinner langsbakken har vi kommet langt. Koren fikser vi ved at Jokke setter frimerke på han. Mifsud blir Skjønsberg og Karssons ansvar.

 

Tror Strand er en god løsning for å møte utfordringene i lufta. Andre forslag til det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Til Jokke: Enig i at Strand sikkert ikke er så god på taklinger. Men tror du ikke at det mest blir innlegg som skal heades ut igjen? Strand er jo konge i lufta!

Med tanke på at han kommer til å møte riise, mifsud og koren en del ganger i løpet av kampen så hadde det vært fint om han kunne takle i tillegg til å heade ;)

 

Det er et godt poeng. Men har funnet ut at stopperne bør ha komplementære ferdigheter. Verken Jokke eller Markus er kjempegode i lufta. Problemet er åssen vi løser problemene i lufta siden Lillestrøm slår så mye langt. Hvis Stand tar seg at det i lufta (sundgot) og Karlsson og Skjønsberg vinner langsbakken har vi kommet langt. Koren fikser vi ved at Jokke setter frimerke på han. Mifsud blir Skjønsberg og Karssons ansvar.

 

Tror Strand er en god løsning for å møte utfordringene i lufta. Andre forslag til det?

 

Da hadde riise fått et helvetes rom å boltre seg i hvertfall. Ingen i forsvaret som passer på han, og alanzinho som ving. Tror ikke det hadde fungert så veldig bra desverre.

 

Hadde vi derimot kunne kjørt

ia-mike-karlsson

somen-jeppe-jokke-tommy-bjørnar

veigar - daniel

så hadde 352 vært morsomt å prøve.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er enig i at 3-5-2 hadde vært moro ninja-alan, men jeg tror det blir litt tynt på venstresiden vår med Strand og Alan. Strand er ikke kjent som noen sprinter og Alan er vel ikke kjent som noen stor defensiv kjempe.. Da blir vi fort overkjørt tror jeg.. Ellers er det et interessant poeng med frimerke på Koren i form av Jokke. Er det én på laget som orker å gjøre det gjennom 90 minutter er det vel Jokke??

Endret av Anders C
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Keller har vel fortsatt karantene?

 

Vil fra start se:

Jon

MMS Jokke Markus Tom

Somen Tommy Henning Bjørnar

Daniel Veigar

 

Så kan vi sette innpå Jeppe om det trengs mere muskler eventuelt Alan når Fugla begynner å bli kjørt..

Føler at Bjørnar kan komme til sin rett som offensiv kant denne kampen samt at han er bedre defensivt enn Alan. Lillebror Riise har jeg en følelse bør passes på litt..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Satsa 20€ på atr stabæk tar seier, 5 i odds på det....

 

stabæk har jo hatt litt for mange uavgjort da, 7... bare Odd som har mer... jo også har jo fredrikstad 7, mange av disse kampene BURDE stabæk vunnet. men men!

 

2-1 til stabæk =)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Lillestrøm - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...