Gå til innhold

Lillestrøm - Stabæk


sauen
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 309
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images


Rapport fra fredagens trening:

 

Fortsatt drilling av forsvarsfireren med Tom, Markus, Jokke og Morten. De ser veldig stabile ut. Tom var meget god i dag!

Midtbanen med Alan, Henning, Tommy og Somen.

Eller var det interessant at gutta trente på en 4-5-1 formasjon med

 

Veigar

Alan Henning Steners Somen

Nystuen

Tom Markus Jokke Morten

Jon

 

Hmmm, vet ikke helt om jeg digger 4-5-1, men det kan være lurt å ha Nystuen utpå der mot duellspillerne til LSK.

 

Og i tillegg ble en annen forsvarsfirer prøvd ut med Tom, Markus, Morten, Håkon. Men dette var bare i fem minutter, så regner ikke det som noe sannsynlig alternativ...

 

Ellers var I.A med på noe av spillingen og så ikke ut som han var påvirket av skaden.

 

Mike hadde noen pasningsøvelser med Fysio-Tor, der Tor viste frem en godt skjult silkefot.... Mike kunne fortelle at han var optimist både med tanke på søndagens kamp og hans egen situasjon. Han mente det viktigste på søndag var å holde unna for LSK i starten og bare være tålmodige. Er helt enig med han. Klarer vi å stå imot den første omgangen kan det bli moro. Får de første målet derimot.....

 

Desverre noen dårlige nyheter også: Somen fikk en smell i ankelen, og måtte avbryte treningen.. Det virket heldigvis som om det bare var en litt hard stempling eller noe sånt, så regner med at han er klar til søndag.

Endret av Anders C
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eller var det interessant at gutta trente på en 4-5-1 formasjon med

 

Veigar

Alan Henning Steners Somen

Nystuen

Tom Markus Jokke Morten

Jon

 

Hmmm, vet ikke helt om jeg digger 4-5-1, men det kan være lurt å ha Nystuen utpå der mot duellspillerne til LSK.

Daniel?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eller var det interessant at gutta trente på en 4-5-1 formasjon med

 

Veigar

Alan Henning Steners Somen

Nystuen

Tom Markus Jokke Morten

Jon

 

Hmmm, vet ikke helt om jeg digger 4-5-1, men det kan være lurt å ha Nystuen utpå der mot duellspillerne til LSK.

Daniel?

 

I en slik oppstilling ville jeg faktisk ha byttet ut Daniel med Veigar. Veiger er ikke så god alene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eller var det interessant at gutta trente på en 4-5-1 formasjon med

 

Veigar

Alan Henning Steners Somen

Nystuen

Tom Markus Jokke Morten

Jon

 

Hmmm, vet ikke helt om jeg digger 4-5-1, men det kan være lurt å ha Nystuen utpå der mot duellspillerne til LSK.

 

Dette kan tyde på at forslaget om Andreas Strand som stopper har blitt forkastet. Synd!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den 451 formasjonen så veldig baktung ut. tror det fort hadde blitt kun alan og veigar i angrep.

 

Nå er vel ikke Somen akkurat ultradefansiv han heller.. Men det kan vel være greit å legge om til denne formasjonen når vi leder 2-0 :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, den 4-5-1 formasjonen så ikke veldig imponerende ut...

 

Offensivt må vi jo kjøre på Lsks svakheter, så da er vi nødt til å ha Nannskog for å true rom og strekke forsvaret deres.

Og uten at disse blir utfordret i bakrom - og sideveis vil Veigar bli mat for Kippe og Rambekk.

 

Dette kan tyde på at forslaget om Andreas Strand som stopper har blitt forkastet. Synd!

 

Enig, samme gjelder Alan som midtstopper.

 

Hehe... Ja, for han er jo omtrent på størrelse med Mifsud. Hadde jo vært perfekt for å ta ut han :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


DEN GULE FARE er en overskrift i Fotballmagasinet. I min enfold trodde jeg det kanskje hadde noe med f.eks LSK og gulsott å gjøre, men det er en ny oversiktsside over hvem som må stå over neste serierunde med gult kort i denne. Vi har enkelte viktige spillere i faresonen:

 

Stabæk:

Tommy Stenersen (4)

Veigar Pall Gunnarsson (4)

Inge Andre Olsen (4)

Alanzinho (2)

Joakim Persson (2)

Morten Skjønsberg (2)

Tom Stenvoll (2)

 

IA drar vel neppe på seg gult kort i kampen mot LSK, hvor Keller soner sin andre kamp, og Jens vel fremdeles er i karantene pga sitt røde kort for andre laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


DEN GULE FARE er en overskrift i Fotballmagasinet. I min enfold trodde jeg det kanskje hadde noe med f.eks LSK og gulsott å gjøre, men det er en ny oversiktsside over hvem som må stå over neste serierunde med gult kort i denne. Vi har enkelte viktige spillere i faresonen:

 

Stabæk:

Tommy Stenersen (4)

Veigar Pall Gunnarsson (4)

Inge Andre Olsen (4)

Alanzinho (2)

Joakim Persson (2)

Morten Skjønsberg (2)

Tom Stenvoll (2)

 

IA drar vel neppe på seg gult kort i kampen mot LSK, hvor Keller soner sin andre kamp, og Jens vel fremdeles er i karantene pga sitt røde kort for andre laget.

 

:o oioioi...det ser ikke så bra ut....2 kamper med elendige dommere og halve laget er ute...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


:o oioioi...det ser ikke så bra ut....2 kamper med elendige dommere og halve laget er ute...

 

Men med tanke på at de lagene vi skal møte, så kan vi vel regne med at de også vil miste noen spillere til suspensjoner. Personlig håper jeg på gult til landslagstrioen til Start samt lunde aarsheim i helga.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ny mann ute

 

Vet ikke om det er postet før, men dette ser da ikke bra ut. :(

En måte å finne ut om det er postet før på, er vel å titte oppover de siste fem-seks postene, Latmann.

 

Jesper er ikke fast i første-11, sånn sett er ikke dette noen krise. Selvfølgelig er han god å ha som innbytter mot slutten av kampen når erfaring og trygghet er det viktigste for å ri en ledelse i land. Men med ham ute kommer kanskje muligheten for nye kreative løsninger.

 

Synd for Jesper, en av de utlendingene som har vist at et ekte Stabækhjerte verken behøver å være født i nærområdet eller Norge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ny mann ute

 

Vet ikke om det er postet før, men dette ser da ikke bra ut. :(

En måte å finne ut om det er postet før på, er vel å titte oppover de siste fem-seks postene, Latmann.

 

 

Du kan jo ikke forvente at han skulle gjøre det. Han er jo lat mann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


DEN GULE FARE

Stabæk:

Tommy Stenersen (4)

Veigar Pall Gunnarsson (4)

Inge Andre Olsen (4)

Alanzinho (2)

Joakim Persson (2)

Morten Skjønsberg (2)

Tom Stenvoll (2)

:o oioioi...det ser ikke så bra ut....2 kamper med elendige dommere og halve laget er ute...

Heldigvis ser det ut til at Mike, IA, Keller, Jens og kanskje Jesper er tilbake til Start-kampen. Det kan ha noe å si for kampen mot LSK - gutte trenger ikke være livredde for neste kamp selv om vi drar på oss et gult kort eller tre. Satser på tre poeng etter en tøff bortekamp, 1-2 eller 1-3 er dagens tips.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det ville vel vært rart hvis han sa at de ville gått for tap eller uavgjort..

 

Det ville være tilnærmet skammelig om han sa de gikk for et hederlig tap!

Det ville vært direkte skammelig å sikte mot et hederlig tap - kun Start og Enga som synker så dypt. Å gå for uavgjort i utgangspunktet kan nok karakteriseres som tilnærmet skammelig, og i hvert fall klart under vår verdighet. Det er som alltid 3 poeng som gjelder, så får vi se om vi endelig skal klare det mot et av de andre topplagene - dette er siste sjanse!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes egentlig ikke det kler Stabæk å være defensive og gå for en U. Enkelte lag er helt enkelt bedre når de skal angripe (Stabæk og Brann spesielt). Når et lag er klart sterkere offensivt enn defensivt blir det litt dumt når man legger seg bakpå i forsvar og prøver å ri av stormen. Det hender at det lykkes, som mot Odd, men med flere førstevalg defensivt er ute pga kort og skader, mener jeg det beste er å gjøre det vi er best til, og der er å spille offensiv fotball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Lillestrøm - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...