Gå til innhold

Årets spiller i Tippeligaen?


Perfect 7
 Del

Hvem har vært best i år?  

81 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


Vet at det kommer til å bli en mer offisiell kåring av årets Stabæk-spiller, men fyrer likevel opp en uoffisiell variant for å lodde stemningen. Det nærmer seg sesongavslutning så de fleste har vel gjort seg opp en mening om dette innen nå? Håper jeg fikk med alle naturlige alternativer...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vet at det kommer til å bli en mer offisiell kåring av årets Stabæk-spiller, men fyrer likevel opp en uoffisiell variant for å lodde stemningen. Det nærmer seg sesongavslutning så de fleste har vel gjort seg opp en mening om dette innen nå? Håper jeg fikk med alle naturlige alternativer...

 

 

Vannsklig å velge, kan man ikke stemme på alle :rolleyes:

Jeg havner på Tommy som var ute av laget i fjor og han var vel nesten på vei bort.

Jobba seg tilbake og kapra en fast plass i første ellveren.

I tillegg har han mange mmålgivende passninger.

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var vanskelig. Jeg ønsket veldig mye (så mye at jeg trodde på det...) av Veigar og Tommy foran sesongen; og de har innfridd over all forventning. Kanskje Tommy mest - fra å ikke få spilletid i 1. divisjon i fjor (han var sågar utlånt til et løkkelag i Oslo øst) til å bli en av våre viktigste spillere. At jeg likevel stemmer på Veigar betyr ikke at jeg ikke har lagt merke til Daniel. Eller tippeligaens beste stopperpar.

 

For ikke å snakke om dem som ikke er med i pollen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veigar, nesten uten tvil.

 

Fra å være tippeligaens dårligste spiller i 2004 til å bli tippeligaens stjerne og mest omtalte spiller (sammen med daniel). Det er en prestasjon.

Endret av kuk
Lenke til innlegg
Del på andre sider


.....Veigar er undervurdert, og jeg håper at han blir.....

 

...... sa jeg i desember 2004, da det ble spekulert i om han skulle forlate klubben pga nedrykket. Heldigvis ble han den gangen, og i tillegg skrev han ny kontrakt i år. Jaggu tror jeg ikke flere har fått øynene opp for hans kvaliteter også....

 

Årets spiller 2006 - VEIGAR PALL GUNNARSSON - uten tvil!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Internett er bare en flopp. Hele greia kommer til å dø ut sammen med mobiltelefonen om et par år. Sats heller på aksjer i Finance Credit. Det er selskapet sitt det.

Freak, det er flere som har sagt dumme ting opp gjennom historien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Årets spiller i Tippeligaen?
×
×
  • Opprett ny...