Gå til innhold

Mer liv fra $$


Harald
 Del

Anbefalte innlegg


 

Er jo flere av de tallene som virker tvilsomme. De påstår bl.a. at 76 var det laveste antallet bortesupportere på Nadderud stadion...

Er dét så tvilsomt da?

 

 

Det var neppe 76 Start-supportere på bortefeltet. Mulig de tar med de billettene klubben får utdelt på hovis, men ellers går det ikke opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trodde jeg og noen til var på bortekampen mot Tromsø. Husker tydeligvis feil.

De fleste av oss fikk vel billetter fra klubben, så det er mulig at det ikke ble solgt noen bortebilletter. Ellers så har noen telt antallet på den gamle bortetribunen på kortsiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Tulletall. Vi var garantert ikke 61 personer på Viking stadion i august.

Mulig de som var på sponsorturen er medregnet også.

Var fortsatt ikke i nærheten av 61 personer. Som du vet hadde jeg billetter fra flere forskjellige kilder, og tviler på at det var over 30 billetter som ble brukt totalt.

 

Vi var fire fra $$, maksimalt 10 andre på bortefeltet (inkludert Birgers venner) og garantert ikke flere enn 15 på hovedtribunen på sponsortur.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Tulletall. Vi var garantert ikke 61 personer på Viking stadion i august.

Mulig de som var på sponsorturen er medregnet også.
Var fortsatt ikke i nærheten av 61 personer. Som du vet hadde jeg billetter fra flere forskjellige kilder, og tviler på at det var over 30 billetter som ble brukt totalt.

 

Vi var fire fra $$, maksimalt 10 andre på bortefeltet (inkludert Birgers venner) og garantert ikke flere enn 15 på hovedtribunen på sponsortur.

Jeg opplevde at vi godt kan ha vært 30-40 på bortefeltet, mange som satt rundt omkring, ute på siden og høyere opp. Vi brukte jo en del energi på å dra i gang litt stemning, og på enkle ting som Stabæk klapp-klapp-klapp fikk vi jo til litt.

 

Vi kastet vel også rop med "hovis", som vel var sponsorer. Tror godt de kan ha vært ca. 20 mennesker også.

 

For meg gir 61 mening.

 

0 i Tromsø derimot...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei. Jeg har ikke hatt sesongkort i år, men har lyst til å dra på flere kamper neste sesong. Hvis jeg er medlem i SS, er det da mulig å kjøpe enkeltbilletter til supporterfeltet, eller må jeg kjøpe sesongkort?

Ja det er mulig å kjøpe enkelt billetter på SS feltet
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

 

Antagelig ikke nok folk i kirken til å ha tromme. Men det skal bli testet hos oss nå fremover. Så får vi se om det fungerer

 

Så det blir testet tromme frammover, Konge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det er godt vi kan stole på Stabæk-supporter Øystein Olsen, også omtalt som landets sentralbanksjef. Som vanlig avsluttet han sin årstale med klubbens slagord. Slik ble sammenhengen i år:

 

"Tegnene til økt proteksjonisme er urovekkende. I en verden preget av felles problemer er alenegang ikke løsningen. Børen blir lettere hvis vi løfter i lag. Alltid. Uansett."

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spørsmålet er jo om talens omtale av viktigheten av frihandel og åpne markeder var en skjult kritikk av satsningen på akademiet og fokuset på å "produsere" alle fremtidige spillere selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mer liv fra $$
×
×
  • Opprett ny...