Gå til innhold

Mer liv fra $$


Harald
 Del

Anbefalte innlegg


Ikke SS-relatert direkte, men: med kveldens kamp, står vi med et tilskuersnitt på 3991. Vi bør vel regne med fullt hus mot Enga, og godt over 4000 mot Godset, og da blir snittet trolig over 4000 for første gang siden 2012. Det til tross for at vi avslutter med to ganske kjipe hjemmekamper mot Tromsø og Sogndal.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Hvor har det blitt av trommen? Og hva skjedde med meget lite liv idag? Ihvertfall det som ble hørt på hovedtribunen var ikke mye.

Hørtes bra ut på TV, var vel bra mic'a opp da.

Mulig, på hovis hørte vi så og si aldri $$ idag, spesielt ikke i 2 omgang.

Jeg savner trommen og jeg savner sangene som er litt lenger! Men det kommer kanskje tilbake etterhvert?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Hvor har det blitt av trommen? Og hva skjedde med meget lite liv idag? Ihvertfall det som ble hørt på hovedtribunen var ikke mye.

Hørtes bra ut på TV, var vel bra mic'a opp da.

Mulig, på hovis hørte vi så og si aldri $$ idag, spesielt ikke i 2 omgang.

Jeg savner trommen og jeg savner sangene som er litt lenger! Men det kommer kanskje tilbake etterhvert?

 

 

Trommen var der...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det slo meg på det første kasteropet at det var sjeldent lite trøkk. Måtte be ungene om å holde kjeft for å klare å time tilbakeropet riktig...

 

Det slo meg også på "fra nord til sør..." at det var utrolig få som hoppet. 25-30 pers kanskje?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig å komprimere feltet med et sperrebånd? Trøkke oss sammen nærmere midtstreken. Lettere å hoppe med dersom eneste måte å ikke få skulderen til sidemannen i siden er å hoppe selv. Lettere å synge med dersom sidemannen kauker deg i øret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg liker at noen av sangene varer litt lenger.

 

I går var en av de trausteste opplevelsene jeg har hatt på Nadderud på evigheter, minnet meg om hjemmekampen mot Skeid i 05. Lite folk, lite intensitet, lite interesse. Vi får snu trenden i KSU

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vet dette ble diskutert da vi spilte på TA, men hadde det vært mulig å hatt forsanger pluss noen ivrige medsangere litt lenger bak på feltet. Jeg tror mange halvdaffe er lettere å få med hvis de opplever trøkket (og det gjør du lettere hvis det står flere bak deg som drar på skikkelig).

 

Det er jo også en mulighet å krympe feltet (f.eks. spenne opp et Stabækflagg som dekker den delen av ståtribunen som er nærmest felt 302), slik vi holdt på med da det var sperrebånd pga dårlig fundemantering for et par år siden.

 

Enig i at korte sanger blir det lite trøkk av. Vi må klare å holde det gående lenger enn "happy birthday" (for å ta en kort sang alle kjenner).

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg liker at noen av sangene varer litt lenger.

 

I går var en av de trausteste opplevelsene jeg har hatt på Nadderud på evigheter, minnet meg om hjemmekampen mot Skeid i 05. Lite folk, lite intensitet, lite interesse. Vi får snu trenden i KSU

Den kampen huskes vel best for bortefeltet til Skeidoksene - hvor det stod en enslig okse.

Som attpåtil viste seg å være ei ku.

 

Rart hva man husker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes starten av årets sesong var veldig bra på tribunen, med lange sanger OG en tromme. Vet det bare er 2 som kan/vil tromme på feltet, her må flere hjem å øve så vi kan stille sterkere til neste år.

Lengre sanger er desidert bedre enn trykk i 5-10 sekunder hvor hver enkelt vrenger lungene for så å ha pustepause i de neste 5 minuttene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Usikker på hvor jeg skulle poste dette, men flere som savner den gamle målsangen? Altså digger den sangen vi har nå men passer kanskje ikke like bra som målsang? Merket dette spesielt da den gamle ble spilt av etter kampslutt mot enga, hvor god stemning det ble av den sangen

Endret av tobb
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Usikker på hvor jeg skulle poste dette, men flere som savner den gamle målsangen? Altså digger den sangen vi har nå men passer kanskje ikke like bra som målsang? Merket dette spesielt da den gamle ble spilt av etter kampslutt mot enga, hvor god stemning det ble av den sangen

Grisedansen til Middlesboro? Den har jo ca ingenting med Stabæk å gjøre, i motsetning til Stabæk-Lars-rocknroll.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Målsang er et onde, jeg synes vi ikke burde ha noen ting. Den nye er bedre enn den gamle, den var det flaut for klubben at vi hadde.

Endret av msp
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er rart det der, hvis man spiller noe nesten utelukkende i det øyeblikket folk er så glade at de nesten kliner med hverandre over flere år, så synes man sangen er fin :)

 

Nå er vel jeg inhabil i om den nye låta er bra eller ikke, men som tommelfingerregel synes jeg scoringslåta ikke skal overdøve jubel. Det var ille på TA der vi hadde 2 sek med publikumsjubel og så lyden av Orange scene på Roskilde som sprenger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mer liv fra $$
×
×
  • Opprett ny...