Gå til innhold

Mer liv fra $$


Harald
 Del

Anbefalte innlegg


La Kanaris synge oss ut i første omgang av første seriekamp, mens vi sitter uten å klappe eller rope. Som Eurostand.

 

Det er første seriekamp, vi har fått en knall stadion, og vi skal sitte som gjeng med døve? Det vi bør, er å rope hemningsløst, klappe hemningsløst og ikke minst stå! Syns noen her oppfører seg som noen bortsemte unger i en leketøysbutikk. "Jeg skal ha den, jeg skal ha den, og den, og den, og den, og ikke minst DEN!" Hva tror dere folka i vårt langstrakte land kommer til å tenke om oss når vi sitter der, første ordentlig hjemmekamp på Telenor Arena uten å gi fra oss et eneste pip, "jævla borstemte blæringer!".

 

La oss nå glede oss over det vi har, og når stabæk tar til fornuft(noe de kommer til å gjøre) så får vi nok en gang rope hemningløst over en sak endelig vunnet!

PS: Jeg er ikke Arild Thorp..

 

Enig. Vi støtter LAGET. Alltid. Uansett. De må få en fantastisk start på ny arena. Føle seg hjemme.

 

Ledelsen kan man vel protestere mot på andre måter?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


La Kanaris synge oss ut i første omgang av første seriekamp, mens vi sitter uten å klappe eller rope. Som Eurostand.

 

Det er første seriekamp, vi har fått en knall stadion, og vi skal sitte som gjeng med døve? Det vi bør, er å rope hemningsløst, klappe hemningsløst og ikke minst stå! Syns noen her oppfører seg som noen bortsemte unger i en leketøysbutikk. "Jeg skal ha den, jeg skal ha den, og den, og den, og den, og ikke minst DEN!" Hva tror dere folka i vårt langstrakte land kommer til å tenke om oss når vi sitter der, første ordentlig hjemmekamp på Telenor Arena uten å gi fra oss et eneste pip, "jævla borstemte blæringer!".

 

La oss nå glede oss over det vi har, og når stabæk tar til fornuft(noe de kommer til å gjøre) så får vi nok en gang rope hemningløst over en sak endelig vunnet!

PS: Jeg er ikke Arild Thorp..

 

Enig. Vi støtter LAGET. Alltid. Uansett. De må få en fantastisk start på ny arena. Føle seg hjemme.

 

Ledelsen kan man vel protestere mot på andre måter?

 

Er jo ingen bedre anledning til å ha en demo. enn på den første kampen i TL 2009....Synes det er på plass med en aksjon lik den man hadde i fjor ved Eurostand. Er vel heller ingen umulighet å få med Kanari på det heller.

 

Uansett er dette den eneste kampen som spilles denne dagen og media vil garantert skrive mye om det dagen etter. Det som er viktig er at man får frem kjærnen i saken, nemlig at man ble lovet ståplasser flere år i forveien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


la oss heller droppe hele sesongen, vi sammles heller på blaa å ser kampen der. :wacko:

faen hva er problemet her,de som vill stå uten seter har mulighet for det og de som driter i om det er seter eller ikke kan jo få sete plass.

uansett hvor mye vi maser om seter,så blir det ikke gjort i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uansett er dette den eneste kampen som spilles denne dagen og media vil garantert skrive mye om det dagen etter. Det som er viktig er at man får frem kjærnen i saken, nemlig at man ble lovet ståplasser flere år i forveien.

 

No offence, men jeg tror media driter ganske langt i hele saken...

 

Hele dette kjaset gjør at jeg mener enkelte her inne burde hatt andre ting å foreta seg enn å være Stabæksupporter, og de samme enkelte virker å være kun destruktive mot røttene til hele $$ og det majoriteten står for. Slutt å grin, evt ta det opp på saklige måter - ikke som 4årige trassunger. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uansett er dette den eneste kampen som spilles denne dagen og media vil garantert skrive mye om det dagen etter. Det som er viktig er at man får frem kjærnen i saken, nemlig at man ble lovet ståplasser flere år i forveien.

 

No offence, men jeg tror media driter ganske langt i hele saken...

 

Media har allerede skrevet om saken..

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2439921.ece

 

Edit:

Du så sikkert selv hvor mye oppmerksomhet Eurostand fikk.

HamKam og Godset fikk oppmerksomhet for sin protest

Klanen har tidligere fått oppmerksomhet for sin protest

I tillegg til en rekke andre ting, som jeg ikke har link på for øyeblikket.

 

Ingen grunn til å tro at media ikke kommer til å skrive om det ved en eventuell sitt ned/hold kjeft aksjon i åpningskampen.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uansett er dette den eneste kampen som spilles denne dagen og media vil garantert skrive mye om det dagen etter. Det som er viktig er at man får frem kjærnen i saken, nemlig at man ble lovet ståplasser flere år i forveien.

 

No offence, men jeg tror media driter ganske langt i hele saken...

 

Hele dette kjaset gjør at jeg mener enkelte her inne burde hatt andre ting å foreta seg enn å være Stabæksupporter, og de samme enkelte virker å være kun destruktive mot røttene til hele $$ og det majoriteten står for. Slutt å grin, evt ta det opp på saklige måter - ikke som 4årige trassunger. 

Hva slags forutsetninger har du for å kunne uttale deg om hva majoriteten mener? "Røttene" til SS har du tydeligvis ikke altfor mye kunnskap om...

 

Når SS i en årrekke har bedt om ståplasser og fått dette lovet om og om igjen er det ikke en liten minoritet som har bedt om dette.

 

GSK: Jeg forstod Tor dithen at de setene mot midten aldri vil bli fjernet, ihvertfall ikke skinnene. Det vi ble bedt om var å komme med "Petter Smart"-løsninger. Yeah right - det har vi brukt masse tid på - noen av de er gode, men de ser liksom ikke ut til å få gehør.

 

Det bla fra klubbens side foreslått at vi kunne få helt setefritt felt videre mot kortsiden. Det er et tilbud vi seriøst må vurdere. Jeg er klar over at noen i styret ikke vil dette, men dere må tenke over at ståplass alltid har blitt prioritert av SS og at mange faktisk ville stå på kortsiden. Dette ønsket har eksistert før en god del av styrets medlemmer i det hele tatt var med i SS.

 

 

Styret fikk fornyet tillitt av de som møtte opp ettersom man har tro på at det vil bli aksjoner. Sett igang.

Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Finnes det noen supportergrupper som står på den måten? Altså fra 16 meter streken og inn bak mål? Med en slik løsning vil begge parter da kunne smile og være fornøyde? Vi har fortsatt en bit av langsiden + svingen mot mål og alt er setefritt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Finnes det noen supportergrupper som står på den måten? Altså fra 16 meter streken og inn bak mål? Med en slik løsning vil begge parter da kunne smile og være fornøyde? Vi har fortsatt en bit av langsiden + svingen mot mål og alt er setefritt?

En fordel med en slik løsning er vel at en slik sving bør gi ideelle sangforhold med tanke på kanon, eller hva sier de som har greie på dette?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tenkte faktisk på det under IFK kampen, det ville vært perfekt med supportergrupperingen på hver sin side av svingen. Jeg stemmer for det tilbudet vi har fått, da kan de som vil stå på langsiden, de som vil stå på kortsiden, og de som vil i svingen. Men det viktigste er at det blir setefritt, de som ikke er fornøyd med det kan velge mellom 13-14000 andre seter på stadionen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selveste Horto Magiko-videoen er jo tross alt spilt inn i en slik sving, det hadde vært stilig. Men jeg er litt redd for om inngangen er så høy at den deler oss i to. Ikke sikkert det alltid er noen som har lyst til å stå over inngangen for å lappe oss sammen, hvis det er få på feltet en kamp.

 

Men dersom det kan funke, og det ikke føles som om feltet skræver over døra.. hvem vet? Det strider jo litt mot at folk er redde for et langt og smalt felt. Nå blir det jo en triumfbue.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


paa de fleste tyske anleggene (uansett om stadion eller arena eller hall) staar de mest ivrige paa kortsiden.

det funker utrolig bra. man ser ikke saa daarlig - det er kun et annet perspektiv.

bochum har en hel (og bratt) kortside, st.pauli har (kun) et smalt stripe (nedre del av tribunen) langs hele sörsvingen men det funker - selv om det er enorm bredde.

i belgiske luik har de til og med tre etasjer med staaplasser paa den ene kortsiden, og supporterne skaper enorm stemning. (jeg skrev dette her allerede paa kortside-traaden)

 

mortimer: det finnes supportergrupper som staar rett bak maalet, se her:

(det var under ombyggingen av tribunen)

http://fotoalbum.web.de/gast/garrapata1910...ULI-_FUeRTH_0-3 (3. bilde - da ser du hvordan det ser ut i dag)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uansett er dette den eneste kampen som spilles denne dagen og media vil garantert skrive mye om det dagen etter. Det som er viktig er at man får frem kjærnen i saken, nemlig at man ble lovet ståplasser flere år i forveien.

 

No offence, men jeg tror media driter ganske langt i hele saken...

 

Hele dette kjaset gjør at jeg mener enkelte her inne burde hatt andre ting å foreta seg enn å være Stabæksupporter, og de samme enkelte virker å være kun destruktive mot røttene til hele $$ og det majoriteten står for. Slutt å grin, evt ta det opp på saklige måter - ikke som 4årige trassunger.

Hva slags forutsetninger har du for å kunne uttale deg om hva majoriteten mener? "Røttene" til SS har du tydeligvis ikke altfor mye kunnskap om...

Når SS i en årrekke har bedt om ståplasser og fått dette lovet om og om igjen er det ikke en liten minoritet som har bedt om dette.

 

GSK: Jeg forstod Tor dithen at de setene mot midten aldri vil bli fjernet, ihvertfall ikke skinnene. Det vi ble bedt om var å komme med "Petter Smart"-løsninger. Yeah right - det har vi brukt masse tid på - noen av de er gode, men de ser liksom ikke ut til å få gehør.

 

Det bla fra klubbens side foreslått at vi kunne få helt setefritt felt videre mot kortsiden. Det er et tilbud vi seriøst må vurdere. Jeg er klar over at noen i styret ikke vil dette, men dere må tenke over at ståplass alltid har blitt prioritert av SS og at mange faktisk ville stå på kortsiden. Dette ønsket har eksistert før en god del av styrets medlemmer i det hele tatt var med i SS.

 

 

Styret fikk fornyet tillitt av de som møtte opp ettersom man har tro på at det vil bli aksjoner. Sett igang.

 

Man burde kanskje lage en slags historie knapp, eller legge til litt historie ved "OM OSS linken" på stabaek.no...

Uansett vokser SS, og da burde også nye medlemmer få info om røttene som du sier. Er veldig enkelt og uttale seg om ting du ikke vet noe om, men da slipper man også innleggene...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uansett er dette den eneste kampen som spilles denne dagen og media vil garantert skrive mye om det dagen etter. Det som er viktig er at man får frem kjærnen i saken, nemlig at man ble lovet ståplasser flere år i forveien.

 

No offence, men jeg tror media driter ganske langt i hele saken...

 

Hele dette kjaset gjør at jeg mener enkelte her inne burde hatt andre ting å foreta seg enn å være Stabæksupporter, og de samme enkelte virker å være kun destruktive mot røttene til hele $$ og det majoriteten står for. Slutt å grin, evt ta det opp på saklige måter - ikke som 4årige trassunger.

Hva slags forutsetninger har du for å kunne uttale deg om hva majoriteten mener? "Røttene" til SS har du tydeligvis ikke altfor mye kunnskap om...

Når SS i en årrekke har bedt om ståplasser og fått dette lovet om og om igjen er det ikke en liten minoritet som har bedt om dette.

 

GSK: Jeg forstod Tor dithen at de setene mot midten aldri vil bli fjernet, ihvertfall ikke skinnene. Det vi ble bedt om var å komme med "Petter Smart"-løsninger. Yeah right - det har vi brukt masse tid på - noen av de er gode, men de ser liksom ikke ut til å få gehør.

 

Det bla fra klubbens side foreslått at vi kunne få helt setefritt felt videre mot kortsiden. Det er et tilbud vi seriøst må vurdere. Jeg er klar over at noen i styret ikke vil dette, men dere må tenke over at ståplass alltid har blitt prioritert av SS og at mange faktisk ville stå på kortsiden. Dette ønsket har eksistert før en god del av styrets medlemmer i det hele tatt var med i SS.

 

 

Styret fikk fornyet tillitt av de som møtte opp ettersom man har tro på at det vil bli aksjoner. Sett igang.

 

Man burde kanskje lage en slags historie knapp, eller legge til litt historie ved "OM OSS linken" på stabaek.no...

Uansett vokser SS, og da burde også nye medlemmer få info om røttene som du sier. Er veldig enkelt og uttale seg om ting du ikke vet noe om, men da slipper man også innleggene...

Vel, som fast inventar på Stabækkamper siden første halvdel av nittitallet har jeg nok noen forutsetninger enkelte andre her ikke har, men nok om det. Tror dere skjønte poenget mitt - sette ting i litt perspektiv og ikke nødvendigvis gjøre det første og mest spontane en kommer på. Meningen med det her er ikke at jeg skal komme som en fasit, jeg ønsker kun at folk kanskje bør tenke gjennom to ganger på hva et evt. resultat av handlingene vil bli. Er det ikke en idé å kunne ha en god dialog med klubben istedenfor en isfront?

Endret av Villpuma
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vel, som fast inventar på Stabækkamper siden første halvdel av nittitallet har jeg nok noen forutsetninger enkelte andre her ikke har, men nok om det. Tror dere skjønte poenget mitt - sette ting i litt perspektiv og ikke nødvendigvis gjøre det første og mest spontane en kommer på. Meningen med det her er ikke at jeg skal komme som en fasit, jeg ønsker kun at folk kanskje bør tenke gjennom to ganger på hva et evt. resultat av handlingene vil bli. Er det ikke en idé å kunne ha en god dialog med klubben istedenfor en isfront?

 

Er jo ikke snakk om noen isfront, men en reaksjon på et brutt løfte... Hva mener du man skal gjøre da?

Hvis du var fast inventar i BdB og senere i SS må du da skjønne at denne saken er enormt viktig og at man ikke bare kan sette seg ned å se på...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kjenner ikke detaljene godt nok - derav tør jeg ikke konkludere med noe, men mitt inntrykk er jo at Stabæk har fått sanksjoner etter avgjørelsen.

Og nei, jeg er ikke medlem av SS nå ettersom jeg jobber med Tippeligarundene et annet sted.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


......................svingen.

 

Kortside heter det nå :rolleyes:

Nå er det jo faktisk snakk om svingen, eller hjørnet hvor kort- og langsiden møtes. Vinkelen?

godt spörsmaal ;)

jeg trodde at man kaller det sving naar det er et gammelt stadion (gjerne med löpebane) og staa-/sitteplasser uten tak.

men naar man har et nytt stadion som kun brukes til fotball (som eneste idrett) og har bratte tribuner og tak kaller man tribunen bak maalet kortside, og den andre langside.

om stedet hvor kort- og langside mötes kalles hjörne eller vinkel har jeg ingen anelse om...

 

og: det kommer sikkert litt an paa om man ser seg selv som "ultra"...de liker aa kalle tribunen deres for "sving" - uansett om det er en gammel sliten sving som paa nadderud eller en fin bratt betongtribune som paa arenaen vaar.

 

ang. ny/detaljert informasjom under "om oss" rubrikken: deter en bra ide. supporterklubben har jo mange nye medlemmer som ble stabaekfan etter 2004/2005...og en kan ikke forvente at de vet alt om hvordan det var för.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ideen om å slå sammen enden på langsiden og kortsiden er jeg meget positiv til. Det er akkurat like mange rader over den hjørneinngangen som det er over teleskoptribunen, og i tilegg er den ikke ekstremt bred. Som Posse sier kan det selvfølgelig bli et problem hvis folk ikke vil stå i svingen når det er få på kamp, men jeg tror ikke det vil det skje. Jeg personlig vil hvertfall foretrekke hjørnet fremfor kortsiden, siden det er mulig å få en litt bedre vinkel mot banen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uansett er dette den eneste kampen som spilles denne dagen og media vil garantert skrive mye om det dagen etter. Det som er viktig er at man får frem kjærnen i saken, nemlig at man ble lovet ståplasser flere år i forveien.

 

No offence, men jeg tror media driter ganske langt i hele saken...

 

Hele dette kjaset gjør at jeg mener enkelte her inne burde hatt andre ting å foreta seg enn å være Stabæksupporter, og de samme enkelte virker å være kun destruktive mot røttene til hele $$ og det majoriteten står for. Slutt å grin, evt ta det opp på saklige måter - ikke som 4årige trassunger.

Hva slags forutsetninger har du for å kunne uttale deg om hva majoriteten mener? "Røttene" til SS har du tydeligvis ikke altfor mye kunnskap om...

Når SS i en årrekke har bedt om ståplasser og fått dette lovet om og om igjen er det ikke en liten minoritet som har bedt om dette.

 

GSK: Jeg forstod Tor dithen at de setene mot midten aldri vil bli fjernet, ihvertfall ikke skinnene. Det vi ble bedt om var å komme med "Petter Smart"-løsninger. Yeah right - det har vi brukt masse tid på - noen av de er gode, men de ser liksom ikke ut til å få gehør.

 

Det bla fra klubbens side foreslått at vi kunne få helt setefritt felt videre mot kortsiden. Det er et tilbud vi seriøst må vurdere. Jeg er klar over at noen i styret ikke vil dette, men dere må tenke over at ståplass alltid har blitt prioritert av SS og at mange faktisk ville stå på kortsiden. Dette ønsket har eksistert før en god del av styrets medlemmer i det hele tatt var med i SS.

 

 

Styret fikk fornyet tillitt av de som møtte opp ettersom man har tro på at det vil bli aksjoner. Sett igang.

 

Man burde kanskje lage en slags historie knapp, eller legge til litt historie ved "OM OSS linken" på stabaek.no...

Uansett vokser SS, og da burde også nye medlemmer få info om røttene som du sier. Er veldig enkelt og uttale seg om ting du ikke vet noe om, men da slipper man også innleggene...

Vel, som fast inventar på Stabækkamper siden første halvdel av nittitallet har jeg nok noen forutsetninger enkelte andre her ikke har, men nok om det. Tror dere skjønte poenget mitt - sette ting i litt perspektiv og ikke nødvendigvis gjøre det første og mest spontane en kommer på. Meningen med det her er ikke at jeg skal komme som en fasit, jeg ønsker kun at folk kanskje bør tenke gjennom to ganger på hva et evt. resultat av handlingene vil bli. Er det ikke en idé å kunne ha en god dialog med klubben istedenfor en isfront?

 

Veldig bra formulert! Du får fram det de aller fleste mener om denne saken! Vi har jo stått side om side på tribunen siden midten av nittitallet - jammen godt du endelig kom deg på internet nå i januar 2009! Vi har ventet på deg en stund, men den som venter på noe godt osv. ... Velkommen!

 

Jeg er så enig så enig. La oss sende en bukett roser til Stabækledelsen sammen med et lite kort der vi kort og greit skriver "Unnskyld! Hilsen Stabæk Support" Så får vi bare håpe de er villige til å tilgi at vi ikke har klart å sette ting i perspektiv. Tiden er inne for dialog. Og la oss snakke om noe annet enn seter eller ståtribune. For eksempel kan vi snakke om hvor mange mennesker som skal i sving med å rigge til ACDC-konserten? Eller hvor mange som kommer på Tina Turner? Kan vi ikke kose oss med at vi har fått kjempefine seter og får lov til å stå hvis vi vil?

 

La oss få tilbake entusiasmen nå!

 

Heia Stabæk! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vel, som fast inventar på Stabækkamper siden første halvdel av nittitallet har jeg nok noen forutsetninger enkelte andre her ikke har, men nok om det. Tror dere skjønte poenget mitt - sette ting i litt perspektiv og ikke nødvendigvis gjøre det første og mest spontane en kommer på. Meningen med det her er ikke at jeg skal komme som en fasit, jeg ønsker kun at folk kanskje bør tenke gjennom to ganger på hva et evt. resultat av handlingene vil bli. Er det ikke en idé å kunne ha en god dialog med klubben istedenfor en isfront?

 

Veldig bra formulert! Du får fram det de aller fleste mener om denne saken! Vi har jo stått side om side på tribunen siden midten av nittitallet - jammen godt du endelig kom deg på internet nå i januar 2009! Vi har ventet på deg en stund, men den som venter på noe godt osv. ... Velkommen!

 

Jeg er så enig så enig. La oss sende en bukett roser til Stabækledelsen sammen med et lite kort der vi kort og greit skriver "Unnskyld! Hilsen Stabæk Support" Så får vi bare håpe de er villige til å tilgi at vi ikke har klart å sette ting i perspektiv. Tiden er inne for dialog. Og la oss snakke om noe annet enn seter eller ståtribune. For eksempel kan vi snakke om hvor mange mennesker som skal i sving med å rigge til ACDC-konserten? Eller hvor mange som kommer på Tina Turner? Kan vi ikke kose oss med at vi har fått kjempefine seter og får lov til å stå hvis vi vil?

 

La oss få tilbake entusiasmen nå!

 

Heia Stabæk! :)

 

:lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har funnet på noe skikkelig smart: vi baker wiener-pølsene inn i bløtkaker og selger de i kiosken på TA! Wiener-pølser er jo nydelig og kake er skikkelig digg det også. Dette må jo bli en mye større hit en pølse i vaffel - for bløtkake er jo mye bedre enn vaffel! Jeg skal ha blaa krem, alltid. uansett. Hipp hurra jeg er glad!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Føler jeg er så beæret av at Alzheimer tok poenget mitt og ignorerte alle irrelevante detaljer (noe de kverulerende kverulantene ville ha bitt seg fast i). Hvem sa jeg har stått ved siden av deg og vært den personen som ga deg et klapp på skulderen den gangen det ble et mål for de blå? Føler du skal gi deg selv en ny sjanse og et snever av mer insikt før du begir deg ut på neste runde, ellers håper jeg $$ sender en annen for å ta dette opp med klubben, tenk om slipsnålene til styret blir for provoserende til å holde fokus på setekampen?

 

Ærlig talt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Føler jeg er så beæret av at Alzheimer tok poenget mitt og ignorerte alle irrelevante detaljer (noe de kverulerende kverulantene ville ha bitt seg fast i). Hvem sa jeg har stått ved siden av deg og vært den personen som ga deg et klapp på skulderen den gangen det ble et mål for de blå? Føler du skal gi deg selv en ny sjanse og et snever av mer insikt før du begir deg ut på neste runde, ellers håper jeg $$ sender en annen for å ta dette opp med klubben, tenk om slipsnålene til styret blir for provoserende til å holde fokus på setekampen?

 

Ærlig talt...

 

 

Tenker du på Stabækslipsnålene i juksegull? De er jo jævla fine!:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Potter stilte et viktig spørsmål, men jeg forsto nok ikke svaret på samme måte som deg. Poenget er at skinner og løsningen idag ikke kan taes av og på. Da er det enten helt av, heller skinner og andre løsninger.

 

Jeg er også veldig skuffet over at Stabæk ikke fikset dette til sesongstart, men jeg er mer optimistisk på fremtiden for dette med seter. De får vi bort på sikt.

 

Hva i all verden skulle tilsi at det blir noen endringer i fremtiden? Det er i beste fall naivt å tro Stabæk plutselig bare skulle si seg enig og fjerne setene. De er vel like avhengig av konsertene da som nå?

 

Som jeg hele tiden har sagt. Få fansen på kortsiden, la Stabæk selge seg til Tina Turner og Celine Dion, la Arild/BlaaDrømArena kose seg på langsiden MED seter, og få avklart dette så fort som mulig og begyn å selge plasser. Den negativismen som råder nå, kommer aldri til å forsvinne før vi har ståplasser. Og hvertfall ikke når man "muligens skal se neste år".

 

De som på død og liv må ha plass på midten. Sorry, sånn er livet. Kjøp sittebillett og samle dere der. Sånn løsningen er nå, vil man jo garantert få 2 fraksjoner - minst. De som vil setestå på midten, og de som vil stå på ståplass. Spredt som faen er trolig resultatet.

 

Få vekk setene, selg ståplasser til en STÅtribune på kortsiden, la styret få en uke fri og flytt fokus til 14. mars!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med å lage en sang dere synger hvert femte/tiende minutt om at dere vil ha ståplass?

 

Alt har sin tid. Ståplassløpet er kjørt i denne omgang. Hva med å konse på det vi skal - Støtte laget

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det må jo gjøres aksjoner!

 

Kan ikke legge dette bak oss....?

 

Det var ikke det jeg sa. Det er 1 mnd ti seriestart. Vi får ingen endring nå. Da bør vi etter min mening (en periode) konsentrere oss om å fylle feltet. Så får vi komme tilbake til saken noe senere

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mer liv fra $$
×
×
  • Opprett ny...