Gå til innhold

Mer liv fra $$


Harald
 Del

Anbefalte innlegg


;) Bra trøkk idag. Synes imiddlertid at Henning Hauger blir for lite verdsatt med synging, det vitner ikke akkurat om stor fotball forståelse å ikke synge mere på han. Idag løp han sikkert 2-3 mil og er konge på midtbanen sammen med Farnerud. Skjerpings! Ellers kjempetrøkk!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


;) Bra trøkk idag. Synes imiddlertid at Henning Hauger blir for lite verdsatt med synging, det vitner ikke akkurat om stor fotball forståelse å ikke synge mere på han. Idag løp han sikkert 2-3 mil og er konge på midtbanen sammen med Farnerud. Skjerpings! Ellers kjempetrøkk!

 

En skadefri Henning er en ny Backham, han har en utrolig passningsfot og et stort arbeids ommråde.

Neste spiller ut?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Snakket med en kompis som sitter på O-feltet etter kampen. Han var veldig imponert over Stabæk Support i dag, det var soleklart årsbeste!

 

Og overraskelsen var stor da vi trykka på på "kom igjen stabæk", men det hadde vært dritfett der han satt. Og mest sannsynlig på hele stadion.

 

Endelig begynner vi å nærme oss et trykk fra tribunen som et topplag skal ha!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kommentatorene: "Ganske bra trøkk hos Stabæk Support i dag altså" "Ja, fy søren som de får gitt fra seg"

 

Men så kommer en hangover så stor: "Ganske behagelig temperatur inne i Telenor Arena i dag" :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Satt på felt F i dag. God synging av $$, men litt tamt i deler av 2. omg. Brann-fansen hørte jeg nesten ikke og klart mest når $$ var stille, dog hørtes noe piping innimellom strofene til $$. Fantastisk å høre når volumet steg ytterligere på "kom igjen stabæk", var nesten som om dere hadde et ekstra gir å kjøre/rope/synge på

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Av dere som synes vi sang bra i dag, hvor satt dere?

 

Felt G, Rad 17, Sete 15...

For deg som står og synger, vil det si tribunen på høyre side, ca 30-35m fra dødlinjen..

 

Jøss, da var du ganske liten. Jeg satt på sete 14 og plassen til venstre for meg var ledig. :-)

 

Men veldig veldig veldig bra lyd fra hele stadion i går!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Av dere som synes vi sang bra i dag, hvor satt dere?

 

Felt G, Rad 17, Sete 15...

For deg som står og synger, vil det si tribunen på høyre side, ca 30-35m fra dødlinjen..

 

Jøss, da var du ganske liten. Jeg satt på sete 14 og plassen til venstre for meg var ledig. :-)

 

Men veldig veldig veldig bra lyd fra hele stadion i går!

 

He he, vi er en gjeng som har 10 plasser, så vi sitter litt random ettersom ikke alle er på alle kampene, men jeg har ihvertfall betalt for sete 15...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønte ikke noe da $$ plutselig trøkka enda mer på.... MAGISK! Helt rått å høre på!

 

Av nyskjerrighet, hvor i Hangaren satt du? Og egentlig generelt, dere som synes vi sang bra i dag, hvor satt dere?

 

Jeg stod selv i $$ og hadde det kjempegøy - akkuratt som mot Start :-)

Sitter på felt O...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sinnsykt bra trøkk igår. Når vi roper "Kom igjen Stabæk" tror jeg det hadde vært enda bedre hvis vi sluttet etter 5 eller 10 sterke.

 

Vi kan også fortsette med det Finn prøvde på, rope 5 svake 5 sterke osv., men da må vi få alle med på det. Ble mye rot etter at de 5 sterke var unnagjort.

 

Dette ropet kommer til å bli sinnsykt.

 

Likte også når juniorsupport roper alt de kan og får et massivt svar fra $$.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi... Vil alltid elske de blå!!! alltid elske de blå!!! konge sang as, annerledes og kul i forhold til de andre sangene vi har!! Den blir sjef når alle stemmer i :-) Forøvring var det fryyyktelig varmt under kampen igår, kunne det vært enda bedre lyd fra oss med bedre "temperatur" kanskje?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi... Vil alltid elske de blå!!! alltid elske de blå!!! konge sang as, annerledes og kul i forhold til de andre sangene vi har!! Den blir sjef når alle stemmer i :-)

 

Jeg synes den sangen er helt håpløs, av flere grunner:

- Det synges ikke helt i takt, og få som synger

- Det blir ikke noe trøkk da den har veldig lavt toneleie og er treig

- Den minner mer om begravelse, enn fest

- Føler evt. at det er en sang som burde synges når vi ligger under med flere mål

 

Nye sanger er kjempefint, men denne føler ikke jeg at passer for oss!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi... Vil alltid elske de blå!!! alltid elske de blå!!! konge sang as, annerledes og kul i forhold til de andre sangene vi har!! Den blir sjef når alle stemmer i :-)

 

Jeg synes den sangen er helt håpløs, av flere grunner:

- Det synges ikke helt i takt, og få som synger

- Det blir ikke noe trøkk da den har veldig lavt toneleie og er treig

- Den minner mer om begravelse, enn fest

- Føler evt. at det er en sang som burde synges når vi ligger under med flere mål

 

Nye sanger er kjempefint, men denne føler ikke jeg at passer for oss!

 

Både enig og uenig. Jeg liker i og for seg sangen. Alt for få som sang med på den i går ja, men det er naturlig i og med at den er ny. Og den bør absolutt lett kunne synges i takt etterhvert. Jeg tror også trykket på sangen kan bli bra når alle er med - linje to "alltid elske de blaa" er det lett å trykke skikkelig til på.

 

Men både takt og innhold gjør kanskje at den kommer best til sin rett når vi ligger under, kan være enig der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes den sangen er helt håpløs, av flere grunner:

- Det synges ikke helt i takt, og få som synger

- Det blir ikke noe trøkk da den har veldig lavt toneleie og er treig

- Den minner mer om begravelse, enn fest

- Føler evt. at det er en sang som burde synges når vi ligger under med flere mål

 

Nye sanger er kjempefint, men denne føler ikke jeg at passer for oss!

 

Uenig.

- Det at den ikke synges i takt er noe man må regne med når sangen er ny.

- Det er null problem og trøkke til på slutten av setning 2 som sagt over her og setning 3.

- Begravelse? Den minner om en hyllest til en stor klubb!

 

Men smaken er som baken, personlig håper jeg vi fortsetter med den ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er mer enig med erik_ her. Synes sangen har en veldig ettersmak av kirkerop eller liknende. Jeg synger som vanlig med, men håper den blir bedre med tiden, for sånn den er nå er den absolutt ikke en av mine favoritter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Endelig en sang som ikke bare er copy-paste fra klanen eller kanari! Denne sangen kommer til å bli startet mange ganger, så da får folk lært seg den etterhvert. Den kan absolutt synges uavhengig av om vi ligger under eller leder.. Den passer uansett, spør du meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er mer enig med erik_ her. Synes sangen har en veldig ettersmak av kirkerop eller liknende. Jeg synger som vanlig med, men håper den blir bedre med tiden, for sånn den er nå er den absolutt ikke en av mine favoritter.

 

Kirkesang?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er mer enig med erik_ her. Synes sangen har en veldig ettersmak av kirkerop eller liknende. Jeg synger som vanlig med, men håper den blir bedre med tiden, for sånn den er nå er den absolutt ikke en av mine favoritter.

 

Kirkesang?

 

Helt ok mengde bluss og blinkere på det klippet :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I Tr.heim var vi en fin liten klack og da funket denne sangen som bare det. Tipper den kommer til å bli en av de sangene vi etterhvert klarer å få høyest volum på. Jeg synes også den var litt kinkig i starten, men det skal svært lite til for å få den til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er mer enig med erik_ her. Synes sangen har en veldig ettersmak av kirkerop eller liknende. Jeg synger som vanlig med, men håper den blir bedre med tiden, for sånn den er nå er den absolutt ikke en av mine favoritter.

 

Kirkesang?

 

 

 

Så vil jeg bare tilføye at det er flere tusen som synger på den sangen.. nærmere hele stadion.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi kan også fortsette med det Finn prøvde på, rope 5 svake 5 sterke osv., men da må vi få alle med på det. Ble mye rot etter at de 5 sterke var unnagjort.

Ettersom jeg var vakt måtte jeg stå veldig langt bak i 2. omgang.. Veldig vanskelig å få med seg hvilke sanger forsangerne startet, tror det kan bli enda bedre trøkk om dere er flinkere til å snu dere å få med alle lengst bak også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Satt på felt F i dag. God synging av $$, men litt tamt i deler av 2. omg. Brann-fansen hørte jeg nesten ikke og klart mest når $$ var stille, dog hørtes noe piping innimellom strofene til $$. Fantastisk å høre når volumet steg ytterligere på "kom igjen stabæk", var nesten som om dere hadde et ekstra gir å kjøre/rope/synge på

Fra Brannforumet

Synes egentlig det er rart ingen har reagert noe på lyden inne gymsalen til Stabæk.. Hjemmefansen får alt gratis når det gjelder lyd og trykk på kampene - mens bortefansen står på den desidert værste delen av stadion.. Når 50 unger på 10 år (min anm: JuniorSupport?) høres bedre enn ett par tusen Brann-fans (usikker på hvor mange vi var i går) er det veldig dumt..

 

Jeg stod helt nederst på bortefeltet - og la merke til under hele kampen at det var utrolig vanskelig å få ett unisont rop fra bortefansen.. følte jeg hørte folk 100 meter bak meg, når de stod ett par rader over meg..

Ja, det er jo en regel som sier at alle bortesupportere skal ha "like lydmessige vilkår" som hjemmefansen... :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi kan også fortsette med det Finn prøvde på, rope 5 svake 5 sterke osv., men da må vi få alle med på det. Ble mye rot etter at de 5 sterke var unnagjort.

Ettersom jeg var vakt måtte jeg stå veldig langt bak i 2. omgang.. Veldig vanskelig å få med seg hvilke sanger forsangerne startet, tror det kan bli enda bedre trøkk om dere er flinkere til å snu dere å få med alle lengst bak også.

 

Jeg står faktisk rett mot klacken hver gang jeg starter en sang. Det lukter test av megafon.. hehe

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi kan også fortsette med det Finn prøvde på, rope 5 svake 5 sterke osv., men da må vi få alle med på det. Ble mye rot etter at de 5 sterke var unnagjort.

Ettersom jeg var vakt måtte jeg stå veldig langt bak i 2. omgang.. Veldig vanskelig å få med seg hvilke sanger forsangerne startet, tror det kan bli enda bedre trøkk om dere er flinkere til å snu dere å få med alle lengst bak også.

 

Jeg står faktisk rett mot klacken hver gang jeg starter en sang. Det lukter test av megafon.. hehe

 

Nye utfordringer som er en konsekvens av at vi har begynt å bli mange... Herlig! :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mer liv fra $$
×
×
  • Opprett ny...