Gå til innhold

Mer liv fra $$


Harald
 Del

Anbefalte innlegg


Vellykket forsøk med megafon må jeg si! Vi skapte sjuukt bra liv, skal ikke gi megafonen altfor mye kred for det, vi hadde nok skapt jævla bra liv uansett. Men den hjalp bra for å få med alle og få alle til å starte likt og i likt tempo!

 

Vi sliter ofte med å få med alle på TA og jeg synes vi skal fortsette med megafon, jeg synes hvertfall ikke at den var plagsom. Anders var flink til å bruke den riktig! Vi har vokst oss såpass store at det har blitt nødvendig...

 

Mye heller megafon enn tromme!

 

Jeg stod litt lengre bak på feltet, og slet til tider med å skjønne hvilke sanger som skulle synges. Jeg så Kapteinen og la merke til at han satte igang en sang, men måtte vente noen sekunder inn i sangen, før jeg skjønte hvilken. Sanger der man krever hele feltets oppmerksomhet først, f. eks. med hender i været, synes jeg fungerte best, for da vet alle hva som kommer, selv om man ikke hører hva som blir sagt. Bakgrunnsstøyen på denne arenaen var mye høyere enn på telenor arena, så megafonen var avgjørende for at man i det hele tatt skulle høre noe (selv om det kunne være vanskelig med megafon også).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Vellykket forsøk med megafon må jeg si! Vi skapte sjuukt bra liv, skal ikke gi megafonen altfor mye kred for det, vi hadde nok skapt jævla bra liv uansett. Men den hjalp bra for å få med alle og få alle til å starte likt og i likt tempo!

 

Vi sliter ofte med å få med alle på TA og jeg synes vi skal fortsette med megafon, jeg synes hvertfall ikke at den var plagsom. Anders var flink til å bruke den riktig! Vi har vokst oss såpass store at det har blitt nødvendig...

 

Mye heller megafon enn tromme!

 

Enig i at det kan være verdt å teste ut megafon videre. Men jeg syns det enkelte ganger var vanskelig å høre hva Anders sa i megafonen. Jeg stod ca ti rader bak. Kan det ha noe med innstilling å gjøre? Eller type megafon? Eller er det bare jeg som må ha lavere promille neste kamp?

 

Prøv å stå to meter unna han :lol:

 

Ja takk til megafon!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi stod til siden (men ganske nærme) Anders og der var det veldig vanskelig å få med seg hva som ble startet. Men gikk jo bare noen sekunder før flere var i gang og da henger man seg jo bare på ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg stod noen rader nedenfor megafonen og hørte så godt som ingen ting av hva som ble ropt i den.

 

Skal stille meg lenger ned neste kamp. Men uansett er det umulig at alle hører alt på et stort felt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg stod noen rader nedenfor megafonen og hørte så godt som ingen ting av hva som ble ropt i den.

 

Skal stille meg lenger ned neste kamp. Men uansett er det umulig at alle hører alt på et stort felt.

 

Sånn sett var det greit at du stod litt oppi for da fikk man med de bak først så fikk vi som stod foran heller vente til vi hørte hva som ble sunget. Det er jo mye lettere å dra i gang en som står foran enn en som står bak rett og slett på grunn av retningen man synger i.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Jeg stod noen rader nedenfor megafonen og hørte så godt som ingen ting av hva som ble ropt i den.

 

Skal stille meg lenger ned neste kamp. Men uansett er det umulig at alle hører alt på et stort felt.

 

Men strengt tatt så kan man jo uansett høre vilken sang det er.

Men hva skjer med klapping? Undervurdert syns jeg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klapping er døden for oss, det fører bare til at folk synger aaaaalt for fort. Så med mindre vi skal bruke noe (les tromme) for å holde takten er vi nødt til å minimere bruken av sanger som inneholder/burde inneholdt klapping.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Klapping er døden for oss, det fører bare til at folk synger aaaaalt for fort. Så med mindre vi skal bruke noe (les tromme) for å holde takten er vi nødt til å minimere bruken av sanger som inneholder/burde inneholdt klapping.

 

Ok, Tenkte på sanger som fks vi er de blaa. Ekstremt kult når alle får til klappin, men du har vell ett poeng

Lenke til innlegg
Del på andre sider


synes det var fantastisk stemning, hopping og synging under nesten hele kampen. det eneste skuffende öyeblikket var vel noen minutter för slutt. plutselig ble det helt stille. jeg ventet paa at noen skulle begynne med rop/sang - f.eks. et höyt og energisk "stabaek! stabaek!" hadde vaert bra - for aa vise at vi fortsatt er der og stötter laget, men det kom ingenting. ellers synes jeg "vi vil alltid elske de blaa" er helt genialt, og den burde synges i et lengre tidsrom. holder ikke naar man slutter etter to-tre ganger/etter 1 minutt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper alle er forberedt på å synge FOR Stabæk uansett utfall på kampen i morgen. Denne kampen er viktig for det sporstlige og det økonomiske, men også for å rekruttere og sette spor. Vi kan lage et helvetes trøkk og god stemning i areaen i morgen som helt sikker lokker flere av de engangsbesøkende tilbake igjen og igjen. God mediaomtale er det også om vi viser lojalitet og støtter uforbeholdent fra tribunen.

 

VI ER STABÆKFANS! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper alle er forberedt på å synge FOR Stabæk uansett utfall på kampen i morgen. Denne kampen er viktig for det sporstlige og det økonomiske, men også for å rekruttere og sette spor. Vi kan lage et helvetes trøkk og god stemning i areaen i morgen som helt sikker lokker flere av de engangsbesøkende tilbake igjen og igjen. God mediaomtale er det også om vi viser lojalitet og støtter uforbeholdent fra tribunen.

 

VI ER STABÆKFANS! :D

 

Enig! Synes vi har vært flinke i store deler av sesongen om å fokusere på vårt lag og våre spillere og løfte dem frem - og ikke hengt oss så mye opp i motstander og dommer. Det synes jeg er kjempebra, og det skaper mye bedre stemning på feltet og i Hangarn! Dette må vi fortsette med i morgen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy faen dere var gode i dag... Klanen og fuglefans kan bare legge seg.. Tusen takk.

 

Hilsen en kjip sittende sesongkortholder på F... :rolleyes:

 

Enig i at 1. omgang var jævlig bra! I 2. omgang dalte stemningen noe, naturligvis.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


All ære til Stabæk Support idag. Dere var enormt bra.

 

Synes vi lyktes godt med å få med oss alle nye på feltet, og dem var det mange av, i hvert fall rundt meg. Hadde selv med 8 nye, og alle sang av full hals!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skuffet over de som slutter å synge 100% bare fordi det går trått... Opplevd det flere ganger at det er langt bedre trykk når vi leder/det går bra enn når vi ligger under/det går trått.

 

Syng 100% av hva man klarer. Alltid. Uansett!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Opplevd det flere ganger at det er langt bedre trykk når vi leder/det går bra enn når vi ligger under/det går trått.

 

 

 

Er det egentlig så rart?

 

Nei, har blitt så vant til det. Men er fortsatt skuffet over de som ikke gir 100% uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Opplevd det flere ganger at det er langt bedre trykk når vi leder/det går bra enn når vi ligger under/det går trått.

 

Er det egentlig så rart?

 

Nei, har blitt så vant til det. Men er fortsatt skuffet over de som ikke gir 100% uansett.

 

Det ble jo også mer av dette pga alle de nye.

 

Forøvrig så tror jeg nok mange av de nye som sto på ståfeltet i dag kommer til å melde seg inn og kanskje kjøpe sesongkort neste år. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig veldig veldig bra av $$i dag!

 

Siden det er i medgang det er enklest å akseptere kritikk, kommer jeg med en liten kritisk bemerkning.

 

Der jeg satt (ja, jeg sitter), var folk med på Reis opp uten problemer. Da dere avsluttet med Sitt ned var det lett humring, men da Sitt ned ble etterfulgt av en ny Reis opp ble det irritasjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig veldig veldig bra av $$i dag!

 

Siden det er i medgang det er enklest å akseptere kritikk, kommer jeg med en liten kritisk bemerkning.

 

Der jeg satt (ja, jeg sitter), var folk med på Reis opp uten problemer. Da dere avsluttet med Sitt ned var det lett humring, men da Sitt ned ble etterfulgt av en ny Reis opp ble det irritasjon.

Helt enig! Latterlig spør du meg. Reis opp holder, og folk skjønner når de skal sitte ned. Ble reis opp og sitt ned i hytt og pine.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Strålende jobbing i dag. Paradokset er at dere holder så jevnt bra trykk gjennom hele kampen at det knapt lot seg gjøre å dra med tantene på F-feltet til Stabæk-klapp-klapp-klapp før dere dro på med ny høylytt sang (bravo). SS har nå hele regien på stadion med kastene, litt på godt og vondt. Mest godt.

 

Med akustikken i TA er det litt utfordrende å bli heelt samstemt på hele stadion. Det som kanskje hadde vært fett (men også vanskelig!) er om man fikk sidene til å rope i en slags rekkefølge (SS -> langside 1 -> Jr. support-siden -> restauranten -> SS.).

 

Bare en tanke fra midten av F-feltet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes latterlig er å overdrive. Sitt ned var forresten en morsom variant. Jeg tror mange synes den er grei, siden man ikke helt vet hvor lenge man skal bli stående på sittetribunen. Så om Sitt ned blir oppfattet som $$ sin måte å si Takk for innsatsen er det greit. Når Reis opp kommer på nytt rett etterpå blir det mer Trim for eldre eller frokost-TV.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mer liv fra $$
×
×
  • Opprett ny...