Gå til innhold

Mer liv fra $$


Harald
 Del

Anbefalte innlegg


Vi har prøvd på kasterop med "Vi er Stabækfans" - "Tusenvis av Stabækfans" tidligere, uten at det var så vellykket. Det virket som om langsidens del av ropet ble for langt. Dermed dødde det litt ut. Men jeg synes absolutt at vi skal få med oss langsidene, men vi kan ikke sette for høye krav, det er jo tross alt en grunn til at de ikke står med $$ ;)

det var derfor jeg tenkte paa at vi burde pröve "stabaek" som kasterop (etter "reis opp")

et ord er vel ikke for langt/vanskelig?

 

det med "alle de som elsker stabaek hopper naa" burde vi spare til litt senere. du kan ikke forvente at folk som akkurat har laert at de skal reise seg naar "reis opp" ropet kommer begynner aa hoppe naar vi kaster dette ropet mot dem ;)

 

la oss pröve de enkle tingene först, saa ser vi om det funker / hvor bra det funker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


pyroeffektene de hadde med seg. (Belønning: 10.000,- i forelegg og utestengelse fra FCK-kamper i 1 årBelønning: 10.000,- i forelegg og utestengelse fra FCK-kamper i 1 år

 

Veldig bra! dette likte jeg =)

 

Knall på kampen i går, selvom vi var MANGE på ståfeltet virket det som om de aller fleste sang, og at det ikke ble grøt, men at alle sang det samme samtidig, men vi øker som et lokomotiv!

 

Det er ikke mye å like. Dette er penger til Politiet. Det som kommer i tillegg er boten Stabæk og København tildeles etterhvert.

det er bare å vidre sende boten til g4s, ble ikke sjeket i heletatt når jeg gikk inn, tenke seg da hvis vaktholde hos fck var like bra, ikke rart de fikk inn blus da :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Knall bilde, min nye bakgrunn på pcen :)

 

Sakset fra ett annet forum:

 

"Det er jo uansett ingen tvil om at Stabæk knuste Køben på tribunen - både i Køben og i Bærum. Må si Køben skuffet STORT på hjemmebane. Borte var det stort sett bare flaggingen en så/hørte fra de. Morsomt med pyro, dog ikke den helt store effekten av ett bluss og 2 bangers..

 

De eneste som holdt koken i Parken var de 2-300 alternative på seksjon 12. Resten er som Vestbredden på en meget, meget dårlig dag."

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva var greia med å synge "det kan bare Daniel" når han bommer på mål???

 

Egentlig ikke så veldig heldig spør du meg ;)

 

Det samme slo meg. Litt merkelig.

 

 

Men jeg har kanskje ikke rett til å uttale meg, Rich?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva var greia med å synge "det kan bare Daniel" når han bommer på mål???

 

Egentlig ikke så veldig heldig spør du meg ;)

 

Det samme slo meg. Litt merkelig.

 

Men jeg har kanskje ikke rett til å uttale meg, Rich?

Jeg står og synger med $$, men siden jeg ikke verken lager sanger eller melder meg selv til styret (der instillingen for sikkerhets skyld ble hemmeligholdt helt til årsmøtet, men det er en annen sak) så spørs det vel om jeg får lov til å si noe...

 

Mener uansett at dette har vært tatt opp med Daniel før, og at han skjønner vi synger for å støtte ham. Så lenge han liker det må det være greit å synge det. Han kom tross alt i posisjon også, hvilket ofte bare er han som klarer (litt tynn, ser den).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har FCK-kampen hatt en positiv effekt på medlemstilstrømningen? Mange nye medlemskap i det siste? Jeg ser på stabak.no at billettsalget til Valencia-kampen begynner imorgen kl 12. Er det samme opplegg som sist på SS-kortsiden eller er feltet kun for medlemmer som vanlig?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er jo sangen til daniel. Så enkelt er det.

samma faen om det er sangen hans, det må finne en bedre nannskog sang. en som kan motivere han tilbake i mål form. er vel ikke akkurat kjempe motiverende å få slengt i trynet hver gang han bommer på mål, at det kan bare han. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har FCK-kampen hatt en positiv effekt på medlemstilstrømningen? Mange nye medlemskap i det siste? Jeg ser på stabak.no at billettsalget til Valencia-kampen begynner imorgen kl 12. Er det samme opplegg som sist på SS-kortsiden eller er feltet kun for medlemmer som vanlig?

 

Svaret på dette ligger i valenciatråden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


pyroeffektene de hadde med seg. (Belønning: 10.000,- i forelegg og utestengelse fra FCK-kamper i 1 årBelønning: 10.000,- i forelegg og utestengelse fra FCK-kamper i 1 år

 

Veldig bra! dette likte jeg =)

 

Knall på kampen i går, selvom vi var MANGE på ståfeltet virket det som om de aller fleste sang, og at det ikke ble grøt, men at alle sang det samme samtidig, men vi øker som et lokomotiv!

 

Det er ikke mye å like. Dette er penger til Politiet. Det som kommer i tillegg er boten Stabæk og København tildeles etterhvert.

det er bare å vidre sende boten til g4s, ble ikke sjeket i heletatt når jeg gikk inn, tenke seg da hvis vaktholde hos fck var like bra, ikke rart de fikk inn blus da :lol:

De ser vel ann de som skal inn, og skjønner at du er en snill gutt som aldri har gjort en katt fortred. :D

Selv ble jeg sjekket litte gran :angry: , så de vet hvem som er potensielle problemskapere :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva om vi prøver å dra i gang bølgen? :D Det er lett for langsidene å være med på og lager ganske bra stemning.

 

Ja, og så kan vi dele ut fåniga hatter, klappere og klovneneser til folk ved inngangen :ph34r:

 

Jeg tror vi lar bølgen være igjen hos det "fantastiske" Ullevålpublikummet..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva om vi prøver å dra i gang bølgen? :D Det er lett for langsidene å være med på og lager ganske bra stemning.

 

Ja, og så kan vi dele ut fåniga hatter, klappere og klovneneser til folk ved inngangen :ph34r:

 

Jeg tror vi lar bølgen være igjen hos det "fantastiske" Ullevålpublikummet..

 

Ja huff, det hadde vært forferdelig.... For supportere skal kun være brautende folk med armene i kors som roper i kor.

 

Dette skriver jeg nok feil forum, men synes det er litt merkelig at $$ motarbeider forslag som gir mer stemning på TA kun fordi det er feil "stil".

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja huff, det hadde vært forferdelig.... For supportere skal kun være brautende folk med armene i kors som roper i kor.

 

Dette skriver jeg nok feil forum, men synes det er litt merkelig at $$ motarbeider forslag som gir mer stemning på TA kun fordi det er feil "stil".

 

Folket på TA syns jo det er slitsomt å reise seg når vi ber dem om det ellers, så tviler på at det hadde vært noen stor suksess uansett..

 

Men vi kan godt prøve bølgen en gang, men da må du love å ta med kubjelle..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal vi først ta bølgen, mener jeg det er viktig at vi maler oss i ansiktet også. Ikke nødvendigvis i stabækfarger, det viktigste er at vi viser at vi tør male oss i ansiktet for å støtte laget vårt. Kubjeller vil selvfølgelig være et pluss. Ta gjerne med resten av orkesteret også, trommer, tuba, trompet og så videre. Og så driter vi i "mannskoret" som synger alle de slemme sangene med dyp røst, det er bare teit. Heia fotball!

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med unntak av Harrys melding er det nå ganske tjukt med sarkasme i denne tråden, kanskje vi skal la feberfantasiene våre ligge før en eller annen idiot i dagblabla plutselig tror vi mener alvor? :lol: Man så jo i den Jan Thomas-saken hvor gode sportsjournalister er til å forstå ironi...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med unntak av Harrys melding er det nå ganske tjukt med sarkasme i denne tråden, kanskje vi skal la feberfantasiene våre ligge før en eller annen idiot i dagblabla plutselig tror vi mener alvor? :lol: Man så jo i den Jan Thomas-saken hvor gode sportsjournalister er til å forstå ironi...

 

Hey, jeg er nå litt sarkastisk jeg også.

 

Poenget mitt er at folk må få hylle laget sitt uten at vi opptrer som "supporterpoliti" på hva som er god smak eller ikke. Klarer noen å dra i gang bølgen på TA, så,javel, da var det "marked" for å ta bølgen. Maler noen seg i ansiktet så skal de ha "cred" for å prøve å dra opp engasjementet. Personlig liker jeg nå mer tradisjonell fotballbrøling, men jeg dysser ikke ned andre som prøver på det de liker.

 

Må bare si at jeg satt på en t-banen full av fulle Skotter i dag. Hele vognen ristet i takt til "Stand up, if you hate England" (Samme melodien som "Reis opp for de mørkeblå"). Fantastisk supporter engasjement!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må bare si at jeg satt på en t-banen full av fulle Skotter i dag. Hele vognen ristet i takt til "Stand up, if you hate England" (Samme melodien som "Reis opp for de mørkeblå"). Fantastisk supporter engasjement!

Og den samme gjengen sluttet vel å synge etter 0-1 i deres favør? Gikk før kampen var over osv.. Her snakker virkelig engasjement.

 

Er klar over at folk er forskjellige, men ser ikke helt hva som var så fantastisk..

Stoler ikke på folk som ikke bruker boxer ;)

Endret av Blaapaatur
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bølgen er konge uansett hvordan du vrir og vender på det...

 

Kollen brølet med trønder Ingebrigtsen på avsatsen, lander på kulen og avsluttet med en fantastisk reis opp aksjon får hårene til å reise seg!

 

Heia Stabæk, vi skal lage ketchup av dem!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er klar over at folk er forskjellige, men ser ikke helt hva som var så fantastisk..

Stoler ikke på folk som ikke bruker boxer ;)

 

Nå snakket jeg om en episode før kampen ikke Skottene generelt.

 

At du sliter med folk som ikke bruker boxer sier vel mest om hva du tenker på når du set folk i kilt... :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mer liv fra $$
×
×
  • Opprett ny...