Gå til innhold

Mer liv fra $$


Harald
 Del

Anbefalte innlegg


Bølgen utgår med høye kneløft.

 

På Ullevaal ødela utallige bølgeforsøk all synging.

 

I hangarn er det enda værre. Det er STORE ledige felt, og skal bølgen fungere må det være 80-90% fullsatt med hjemmesupportere på stadion.

 

Det viktigste argumentet mot bølgen er konsekvensene av at det mislykkes. Det er like pinlig som stillheten etter en dårlig vits som fortelles andre gang, fordi ingen lo første gangen den ble fortalt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis vi først skal ta dette med bølgen alvorlig, og selv om vi antar at vi hadde klart å få den rundt hele stadion (noe - som Alzheimer poengterer - er lite trolig) vil jeg hevde at den heller ikke har noen fordel fremfor f.eks. kasterop eller synging:

- Spillerne får nok langt mer ut av at det synges til dem (enten fra hele supporterfeltet, eller ved at hele stadion er med på kasterop, trampeklapp og lignende) enn ved at de ser en bølge som hakker rundt i tilskuermassen.

- De mest aktive supporterne (ståfeltet) føler nok selv at de får langt mer utav å synge støttende sanger til enkeltspillere eller laget som helhet heller enn å starte en bølge som er en mildt sagt upresis "tilbakemelding til laget" under kamp.

- De mer sedate supporterne (i TA: langsidene) blir nok langt mer aktivert av kasterop, "reis opp for de mørkeblaa" eller lignende, enn de blir av en bølge som strengt tatt er 90% venting.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Klarte ikke dy meg (ja.. forslag til sanger skal i annen tråd, men dette er ironisk ment).

 

Det var en heelt herlig scoring,

derfor hopper vi opp og ned, 

det var en heeelt herlig scoring, 

bare *navn på spiller* fikser det. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Klarte ikke dy meg (ja.. forslag til sanger skal i annen tråd, men dette er ironisk ment).

 

Det var en heelt herlig scoring,

derfor hopper vi opp og ned, 

det var en heeelt herlig scoring, 

bare *navn på spiller* fikser det. 

 

Ellevilt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hvis ikke dette er ellevilt, så vet ikke jeg.

Fantastisk sang! Kanarifansens nye hit :lol:

¨

Ikke kødd med Ol-floka, den er mer kjent en noen annen Stabæk-sang :ph34r:

 

Se her, funker bra på denne festen:

 

 

 

(ja, ironisk....)

Endret av Harry
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Generelt så synes jeg at det er en uting å pipe og bue på motspillerne når vi har null grunn til det. Som f.eks. når de leser opp lagoppstillingen, og når innbyttere kommer inn på banen. Hvis de gjør et eller annet dumt, så synes jeg for all del vi skal pipe, men når de ikke har gjort noe galt enda, så er det vel mye bedre å bruke energien til å støtte Stabæk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Cupfinalen 2.0. Dette var håpløst fra oss idag, bare noen som sang, og mange førstegangssupportere som var der for å oppleve. Sto fire idioter i ungdomsskolealder bak oss som ikke åpnet munnen et sekund unntatt for å påpeke hvor dårlig stemning det var. Tragisk dessverre!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Cupfinalen 2.0. Dette var håpløst fra oss idag, bare noen som sang, og mange førstegangssupportere som var der for å oppleve. Sto fire idioter i ungdomsskolealder bak oss som ikke åpnet munnen et sekund unntatt for å påpeke hvor dårlig stemning det var. Tragisk dessverre!

For å fortsette på Marius' innlegg:

"Ja, nå erre stille i graven dere"

Noen av de flotte kommentarene fra ungene bak oss. Faens infantile møkkaunger som jeg håper aldri setter sine ben på en $$-tribune igjen!

 

 

Skuffet over de som slutter å synge 100% bare fordi det går trått... Opplevd det flere ganger at det er langt bedre trykk når vi leder/det går bra enn når vi ligger under/det går trått.

 

Syng 100% av hva man klarer. Alltid. Uansett!

Spesielt i dag var det meget dårlig. Var ikke mer enn maks 10 mann som sang mot slutten.

 

Og ja, jeg er også meget følelsesmessig involvert i det som skjer på banen men jeg vet også at min sang støtter gutta og gir dem ekstra lyst til å kjempe!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


MIKKEL ER DIGG! Mix tar dem på utseendet. ihhhh. Unpikehylene var dagens høydepunkt. du kom meg i forkjøpet pms.

 

Herlig snittalder på feltet i dag. Hvis vi fortsetter med en del 5.plasser og en medalje i nå og da så tør jeg ikke tenke på hvilken magisk klack vi kommer til å ha om 10-15 år hvis ikke altfor mange faller fra..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy faen det var ikke bare spillerne som var dårlig i dag, vi på tribunen var dritt dårlig også. Anders var virkelig savnet, håper du er tilbake på søndag! Nå er jeg deprimert :(

 

Skjønte at ikke alt var som det pleier i dag fra der jeg satt...Det er helt drepen å sitte på langsiden. Satt selv på felt F i dag, og der var det så stille at jeg kunne høre pin-koden til han som kjøpte to pølser og tre brus i kiosken. Noen få stakkars sjeler prøver å få opp stemning innimellom, men svært lite velvilje.. triste greier. For ikke å snakke om alle som gikk i løpet av de siste 15..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Et "stolt" øyeblikk på spansk tv da en gjeng sto og brølte "Puta madre" i nærbilde....

 

Ellers har jeg knapt sett så mye bilder av horder av tause $$-folk som i andre omgang i dag... Heldigvis hørte jeg mye bra sang også. :)

 

Og jeg gleder meg fortsatt til returkampen! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med OL-floka? Den hadde skapt masse liv, og man trenger ikke så fulle tribuner for å få det til

Vi kjører Sunnmørspostdansen!

 

Vi kan danse Jenka! :blink:

 

 

Fugledansen

 

 

fugledansen å bjeller, har ingen ting på en fotballkamp å gjöre, passer bedre til håndballens venner eller hva de kaller seg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Et "stolt" øyeblikk på spansk tv da en gjeng sto og brølte "Puta madre" i nærbilde....

 

Ellers har jeg knapt sett så mye bilder av horder av tause $-folk som i andre omgang i dag... Heldigvis hørte jeg mye bra sang også. :)

 

Og jeg gleder meg fortsatt til returkampen! :)

 

Noen bilder av puta madre-gjengen tilgjengelig nå? Frykter at jeg er med der.. :P Endelig ble spansken på ungdomsskolen og vgs brukt til noe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva faen var det med de som satt helt helt bakerst av ståfeltet(!)

jeg snakker ikke om de som sto bakerst og sång med hjerte og sjel men de heeeelt bak... burde man ikke bare pent og pyntelig bare "flytte" dem?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva faen var det med de som satt helt helt bakerst av ståfeltet(!)

jeg snakker ikke om de som sto bakerst og sång med hjerte og sjel men de heeeelt bak... burde man ikke bare pent og pyntelig bare "flytte" dem?

Hvorfor ba ikke du dem flytte seg? Er du feig?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi er en gjeng på 4-7 stk som er på alle kamper og synger, roper og hopper. i går sto vi for første gang langt til venstre på feltet, nesten bak målet. Der kunne jeg nesten telle på en hånd hvor mange som sang. Det var helt dødt 6-7 rader foran oss. Selv om vi prøvde, var det ingen respons. Få bort daukjøttet. Spiller ingen rolle at vi er mange når nesten ingen synger!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mer liv fra $$
×
×
  • Opprett ny...