Gå til innhold

Mer liv fra $$


Harald
 Del

Anbefalte innlegg


Hvordan hunder er det de avler opp på østkanten egentlig? Hvis slike hunder klarer å overgå oss, samtidig som de demmer opp for den negative stemningseffekten 8000 med sterke stoffabstinenser skaper, da må vi ha en og!

 

 

Antakeligvis samme type som gymsalene på østkanten, store, fantastiske og noe helt spesielt som ingen noensinne har sett før.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg lever greit med at det er noen som står/sitter helt bakers og ikke bidrar så mye, med tid og stunder så "tør" de kanskje å synge og bidra mer de også. Dersom jeg har fått vondt i beinet, eller et lettere anfall av svineinfluensa, så vet jeg at jeg kan "lure" meg til et sete bakerst, dersom jeg ikke orker å stå, eller orker å synge.

 

Synes aldri jeg har hørt så mye lyd fra bortefansen på TA, som i dag, det var til tider godt med lyd i bingen, når både VIF suporterne og $$ sang for full hals, lurer på hvordan vi skal klare å bli hørt i det hele tatt til torsdag, men vi skal i alle fall gjøre så godt vi kan, vi som er der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forsangerne våre fortjener rós i dag, selv om produktet SS leverte i sin helhet ikke var top notch. For det første er dere flinke til å lime sangene sammen uten altfor lange mellomrom - og for det andre nøler dere ikke med å vekke syvsoverne på feltet vårt (ref. Anders' "voldsomme" utbrudd mot han som ikke tok opp armene da han ble bedt om det). Mer av det! Syng, eller fjern deg fra feltet - dette burde være et meget enkelt valg.

 

Ellers synes jeg vi skal gjøre tradisjon av å synge skåringssangen (Heia Stabæk, OH! Shalalala) etter hver seier når gutta kommer bort for å takke for støtten. Det holder ikke med bare "åååååååååååååååååå - øøy, øøy, øøy...".

 

enig?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forsangerne våre fortjener rós i dag, selv om produktet SS leverte i sin helhet ikke var top notch. For det første er dere flinke til å lime sangene sammen uten altfor lange mellomrom - og for det andre nøler dere ikke med å vekke syvsoverne på feltet vårt (ref. Anders' "voldsomme" utbrudd mot han som ikke tok opp armene da han ble bedt om det). Mer av det! Syng, eller fjern deg fra feltet - dette burde være et meget enkelt valg.

 

Ellers synes jeg vi skal gjøre tradisjon av å synge skåringssangen (Heia Stabæk, OH! Shalalala) etter hver seier når gutta kommer bort for å takke for støtten. Det holder ikke med bare "åååååååååååååååååå - øøy, øøy, øøy...".

 

enig?

Jaaaaa!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg lever greit med at det er noen som står/sitter helt bakers og ikke bidrar så mye, med tid og stunder så "tør" de kanskje å synge og bidra mer de også. Dersom jeg har fått vondt i beinet, eller et lettere anfall av svineinfluensa, så vet jeg at jeg kan "lure" meg til et sete bakerst, dersom jeg ikke orker å stå, eller orker å synge.

 

Synes aldri jeg har hørt så mye lyd fra bortefansen på TA, som i dag, det var til tider godt med lyd i bingen, når både VIF suporterne og $$ sang for full hals, lurer på hvordan vi skal klare å bli hørt i det hele tatt til torsdag, men vi skal i alle fall gjøre så godt vi kan, vi som er der.

 

 

Skal skrive under på at det var enormt trøkk igår ja. Jeg kom rett fra Rygge Airshow og vil si at tidvis var det nesten like mye lyd og leven på TA som det var under flystevnet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes vi klarte oss bra i går, ufattelig digg da enga begynte med sin "kom igjen enga", vi dro i gang "kom igjen stabæk" og Daniel putta. DA ble det stille i slummen da :)

 

Men som andre sier er jeg enig i at det er noen som prøver å sluntre seg unna helt bakerst, og at det til tider er vanskelig å høre Anders fra rad 15 og bakover. Men Anders gjør en super jobb, og jeg følte at i går var en av de kampene med best stemning hos $$

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal skrive under på at det var enormt trøkk igår ja. Jeg kom rett fra Rygge Airshow og vil si at tidvis var det nesten like mye lyd og leven på TA som det var under flystevnet.

 

Det var derfor du ikke flagget i går ja. Da har det jo sin naturlige forklaring ;) Enig i at trøkket var bra i går. Pr. mann/kvinne synger dere bedre og høyere enn Klanen, og objektive mennesker jeg snakker med skryter av volumet til $$ målt opp mot antallet. Cred!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal skrive under på at det var enormt trøkk igår ja. Jeg kom rett fra Rygge Airshow og vil si at tidvis var det nesten like mye lyd og leven på TA som det var under flystevnet.

Nuvel...det er LITT igjen til å matche de derre F16-gutta, fy helvete som de bråkte! ;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På youtube eller en nedlastbar wmv-fil?

 

Nedlastbar plz :)

QFT

 

Jeg har lenge benyttet mininova.org og er fornøyd med den. Der er det mulig å laste opp slik at vi andre kan laste ned torrent :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På youtube eller en nedlastbar wmv-fil?

 

Nedlastbar plz :)

QFT

 

Jeg har lenge benyttet mininova.org og er fornøyd med den. Der er det mulig å laste opp slik at vi andre kan laste ned torrent :-)

Kameraet er ikke på stativ, dermed vil det merkes noe bevegelse. Opptaket er nesten ti minutter langt.

Her er en lavere oppløsning av opprinnelig fil (wmv):

http://www.nesoddentv.com/Stabaek/SS_TN_VIF-230809.wmv

 

Siden lyden ikke er optimal på det opptaket, og bildekvaliteten er ikke å hoppe i taket for, har jeg begynt å laste opp en "mpeg2 dv-pal"-fil på litt over 700mb for de kresne. Den er oppe om ca 1,5 time.

 

Edit: Link endret

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider


takk for videoen :)

 

synes vi gjorde en bra jobb, saerlig de förste 20 minuttene var fantastisk. men da spillerne trengte oss mest var det - som vanlig - veldig stille. det er noe vi burde (og maa) jobbe med. det er fint at vi klarer aa lage bra lyd naar vi scorer, ligger an til aa vinne eller herjer paa banen - men vi maa laere oss aa holde stemingen oppe selv om det gaar litt daarlig/vi faar motstand. noen höye "stabaek! stabaek!" rop ville vaert nok i en slik situasjon for aa fa med folk paa tribunen og spillerne paa banen til aa vaakne.

 

jeg hadde ingen problemer med aa höre hva som ble sunget og bli med. selv om jeg stod helt ytterst paa höyre siden. öyne fokusert paa banen, örer fokusert paa hva slags melodi /sang/rop blir satt i gang og det hele funker perfekt.

pg selv om jeg elsker aa staa sammen med stabaek support vil jeg selv bestemme om jeg skal hoppe, vifte med armene eller skjerfet mitt. saa lenge det gaar an aa velge paa hvilke aktiviteter man vil vaere med eller aa staa over noen ting man ikke liker er verden i orden.

 

at folk av og til sitter er ikke noe stort problem (selv om jeg synes det er litt merkelig)

et större problem er de som staar paa tribunen vaar (og synes det er et kuleste som finnes) men prater hele tiden og virker lite interessert i fotballen :ph34r:

 

(og hvorfor maa folk ha paa rosa, rödt eller gult t-skjörte naar de drar til stabaek kamp???)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hehe, ihvertfall bedre enn de vanlige avisbildene - som viser gjerne unge vakre fin pyntede jenter i korte skjörter og trange bukser men med lite eller ingen stabaek effekter paa *hmpf*

 

Personlig syns jeg de bildene er helt topp ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er spesielt en ting vi kan ta med oss videre fra denne filmen: Vi holder tekstbannerene på en håpløs måte. Jeg prøvde å formidle dette da jeg oppdaget hvordan det ble holdt opp, men dette var jo selvsagt forgjeves. Enga gjør det selvsagt helt riktig; med banneret forran kroppen og ikke over hodet. Videre er det jo lite nytte i å riste på banneret...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hehe, ihvertfall bedre enn de vanlige avisbildene - som viser gjerne unge vakre fin pyntede jenter i korte skjörter og trange bukser men med lite eller ingen stabaek effekter paa *hmpf*

Såkalte casuals det. Som ikke har noen effekter på seg. Spøk til alvor. Trenger ikke noe motepoliti på kamper. For det hjelper svært lite å dra på seg en drakt om man står stiv som en pinne og holder kjeft.

 

Kun en regel for egen del.. Aldri rødt på kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For å si det sånn, jeg driter i hva folk har på seg, hvordan de ser ut eller hvordan de lukter, så lenge de gir alt på kamp. Nå er vel ikke jeg det beste eksempelet på kleskoden hvertfall, har en tendens til å oppdage at jeg har rødt mot brann o.l. men care....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For å si det sånn, jeg driter i hva folk har på seg, hvordan de ser ut eller hvordan de lukter, så lenge de gir alt på kamp. Nå er vel ikke jeg det beste eksempelet på kleskoden hvertfall, har en tendens til å oppdage at jeg har rødt mot brann o.l. men care....

 

Jeg husker engang du hadde rød bukse på deg. Uten at jeg gidder å kommentere det nevneverdig. haha. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mer liv fra $$
×
×
  • Opprett ny...