Gå til innhold

HVEM BLIR?


palau
 Del

Anbefalte innlegg


HVEM BLIR I STALLEN NESTE ÅR?? ikke nødvendigvis noen ønskeliste fra min side, men litt magefølelse på hvem som ikke har prestert godt nok, hvem som kan lokkes av andre klubber osv.osv. RØD-MERKET tror jeg er på vei ut/bort.

 

Jon

Knudsen

Jens Waltorp

Sørensen

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Håkon

Skogseid

Mike

Kjølø

Markus

Karlsson

Morten M.

Skjønsberg

 

Inge Andre

Olsen

Bjørnar

Holmvik

Ulrik

Arneberg

 

Tom

Stenvoll --------------------------------------------------------------------------------

 

Henning

Hauger

Jesper

Jansson Lagt opp

Karim

Aoudia

Joakim

Persson

Christian

Keller

 

Espen

Nystuen

 

Branimir

Poljac

Tommy

Stensersen

Alan Carlos

Gomes da Costa

Somen

Tchoyi

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Veigar Pall

Gunnarsson

Daniel

Nannskog

Ola

Kamara

Andreas Strand

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic


HVEM BLIR I STALLEN NESTE ÅR?? ikke nødvendigvis noen ønskeliste fra min side, men litt magefølelse på hvem som ikke har prestert godt nok, hvem som kan lokkes av andre klubber osv.osv. RØD-MERKET tror jeg er på vei ut/bort.

 

Jon

Knudsen

Jens Waltorp

Sørensen

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Håkon

Skogseid

Mike

Kjølø

Markus

Karlsson

Morten M.

Skjønsberg

 

Inge Andre

Olsen

Bjørnar

Holmvik

Ulrik

Arneberg

 

Tom

Stenvoll --------------------------------------------------------------------------------

 

Henning

Hauger

Jesper

Jansson Lagt opp

Karim

Aoudia

Joakim

Persson

Christian

Keller

 

Espen

Nystuen

 

Branimir

Poljac

Tommy

Stensersen

Alan Carlos

Gomes da Costa

Somen

Tchoyi

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Veigar Pall

Gunnarsson

Daniel

Nannskog

Ola

Kamara

Andreas Strand

 

Jeg tror både Bjørnar og Stenvoll blir. Pluss at du har glemt Markegård som er tilbake neste år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


- Bjørnar blir, alt annet vil virke snodig.

 

- Jens har akkurat begynt på 3-årig bachelor på Blindern og det virker ikke som han har tenkt til å flytte på seg med det første.

 

- Andreas drar, det er det vel ingen tvil om.

 

- Espen... tja? Vet ikke hvor fornøyd han er med benketilværelsen.

 

- Tom.. tror ikke han ønsker seg vekk, men om vi skal rydde plass til nye spillere, er vel han en av de som fort må vike plassen.

 

- Karim er ikke lenger veldig ung og det spørs nok om han i det hele tatt vil komme seg opp på godt nok nivå.

 

- Branimir virker ikke som han er i nærheten en gang for tida.. så muligens også en som må vike?

 

- Om både Markus og Jocke fortsetter til neste år, er jeg usikker på. Tror nok hvertfall at Markus kunne tenke seg tilbake til Sverige etterhvert (Uten at jeg vet noe som helst..).

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider


NEI! Ikke bjørnar ut :(

 

disse tror jeg vi kan slippe:

 

 

andreas strand, espen nystuen, branimir poljac(synd å si det... likern godt)

 

itillegg er det sikkert noen som forlater oss.... men håper ikke det blir bjørnar iallefall

Lenke til innlegg
Del på andre sider


mente ikke at de rødmerket var de jeg ØNSKET ut. de jeg TROR. Og jeg tar også Hansens Wolds overgang til Hønefoss med i betraktning:

jens: Vil nok spille på et høyere nivå i Osloområdet...

Bjørnar: Har ikke levert godt nok. Har nok større ambisjoner. 1div neste år? Utlån?

Tom: For variabel. Over toppen. Må nok vike for nyanskaffelser.

Karim: Har ikke innfridd. Går til Osloklubb i 1.div?

Espen: Har sagt han ikke vil benkeslite ett år til. Flytter på seg i vinter?

Branimir: Ikke kommet opp på gammelt nivå. Probl. med å spille seg inn i første 11er? Hønefoss?

Andreas: Hjem til Follo?

 

Eirik: Med 100 % (ny) innstilling -> Kan bli noe. Kanskje blitt voksen?

 

Karlsson: Vil muligens over Kjølen igjen ja...

Jokke: Skadefri vinter = Flott 07sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig med listen, men tror også det er muligheter for at det kun satses på en av to når det gjelder Håkon eller Ulrik (dette dersom IA blir.)

Håper Karim blir og tar steget opp, men vet ikke om man skal ofre ham for å rydde plass til en som er nærmere 11-ern. Er veldig skeptisk til Maregård. Vil mye heller satse ordentlig på Ola og tror ikke Markegård er happy med å være 4 valg. Nei, selg ham sier nå jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Andreas: Hjem til Follo?

 

Til Follo i 2. div? Neppe! Er vel mer aktuell for Hønefoss eller en annen 1. div. klubb.

 

 

uansett... han forsvinner nok.

 

 

Eirik har jeg ikke noe spesiellt forhold til siden jeg ca aldri har sett han spille... men branimir, bjørnar og karim er alle spillere jeg håper vi beholder.....

 

 

er helt greit for meg om karlsson stikker etter sesongen... han har gjort en fin innsats! god tur hjem til sverige Markus.

Fælt å si det men tror heller ikke Joakim Persson blir særlig savnet akkurat nå.... men som noen andre sa her så kan han bli meget god med en full vinters trening og ikke skadeproblemer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Andreas: Hjem til Follo?

 

Til Follo i 2. div? Neppe! Er vel mer aktuell for Hønefoss eller en annen 1. div. klubb.

 

Jeg tror Strand er rimelig godt fornøyd med lønna han får i Stabæk og blir her ut kontraktstiden...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror Branimir, Nystuen og Strand drar.

-Strand drar fordi Stabæk må betale Follo mer penger dersom de bruker ham i 1 kamp til - og det har ikke Stabæk tenkt å bruke penger på.

-Nystuen vil spille førstelagsfotball, og han har vel aldri vært så langt unna startelveren som han er nå. Han har også sagt at dersom han ikke får spille mer enn i år, så kommer han til å finne seg en ny klubb.

-Branimir drar fordi utviklinen hans i Stabæk har stagnert og dersom han skal ha en karrière i fotballen så må han spille på høyere nivå enn 2.div. Etter at klubben hentet inn Keller og Tsomen er han milevis fra førstelaget og eliteserien.

 

RESTEN BLIR!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor i allverden skal Bjørnar forsvinne? Han er en bra back med gode offensive ferdigheter. Har ikke veldig mange av dem i klubben. Synes han har fått ufortjent mye tyn her på forumet. Han er etter min oppfatning klart bedre enn Tom som venstreback. Skjønner i det hele tatt ikke hvorfor Tom er på laget. Venstre back plassen bør stå mellom Bjørnar og Markus.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Karlsson kom jo til Stabæk fordi det var uaktuelt for han å spille for andre klubber enn Djurgården i Sverige (Snakk om bra holdning!!!!!!)

Og han følte han hadde spilt der for lenge til å gå tilbake dit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


-Branimir drar fordi utviklinen hans i Stabæk har stagnert og dersom han skal ha en karrière i fotballen så må han spille på høyere nivå enn 2.div.

Må ikke glemme at Branimir gikk skadet til etter sommerferien en gang, vanskelig å fortsette utviklingen da. Hvis han får en vinter uten skader og får trent godt, så tror jeg han kan komme sterkt tilbake...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må ikke glemme at Branimir gikk skadet til etter sommerferien en gang, vanskelig å fortsette utviklingen da. Hvis han får en vinter uten skader og får trent godt, så tror jeg han kan komme sterkt tilbake...

 

 

det håper jeg også.... liker branimir!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jens, Ulrik, Håkon, Karim, Branimir, Espen og Andreas (i tillegg til IA) er vel de som er aktuelle å kvitte seg med eller låne ut.

 

Tipper at enten Ulrik eller Håkon forsvinner - at Ulrik selges/gis bort eller at Håkon lånes ut. Hvis IA blir og vi i tillegg forsterker med en midtstopper, har vi ikke plass til to unggutter som er relativt langt fra førsteelleveren. Og jeg håper så klart at IA blir og at vi forsterker forsvaret, for det trengs.

 

Karim får muligens bli på bekostning av Branimir, fordi Branimir har hatt flere sesonger på seg til å overbevise på pluss at Karim tydeligvis kan spille høyreback også. Enten det eller så forsvinner begge. Espen og Andreas drar helt sikkert. De er for langt unna startelleveren i forhold til alder.

 

Oppsummert blir det fire eller fem avganger, hvor en eller to kan være utlån. Da har vi plass til å ta opp en eller to nye juniorer i A-stallen i tillegg til å forsterke med tre spillere av førsteelleverkaliber - totalt to i forsvar, en eller to på midtbanen og en i angrep.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hm tenkte litt istad på veigar... er det fortsatt mulighet for at han kan forsvinne etter denne sesongen?

 

Det er det jo alltids i en verden hvor kjøp og salg forekommer når prisen er rett. Billigsalg er derimot utopi, han blir veldig, veldig dyr. Håper virkelig ingen vil legge så mye på bordet for ham.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tom Stenvoll og Bjørnar Holmvik er jeg rimelig sikre på blir! Tom er Blå!

 

Jeg er tvil til om Espen eller Andreas noengang blir noen annet enn innhoppere i skadesituasjoner. HÅPER virkelig at Branimir utvikler seg sammen med Henning til å bli i første-ellvern. Også Bjørnar kan utvikle seg videre..

 

Tror vi får noen gode forsterkninger i vinterhalvåret! :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jens, Ulrik, Håkon, Karim, Branimir, Espen og Andreas (i tillegg til IA) er vel de som er aktuelle å kvitte seg med eller låne ut.

 

Tipper at enten Ulrik eller Håkon forsvinner - at Ulrik selges/gis bort eller at Håkon lånes ut. Hvis IA blir og vi i tillegg forsterker med en midtstopper, har vi ikke plass til to unggutter som er relativt langt fra førsteelleveren. Og jeg håper så klart at IA blir og at vi forsterker forsvaret, for det trengs.

 

 

Oppsummert blir det fire eller fem avganger, hvor en eller to kan være utlån. Da har vi plass til å ta opp en eller to nye juniorer i A-stallen i tillegg til å forsterke med tre spillere av førsteelleverkaliber - totalt to i forsvar, en eller to på midtbanen og en i angrep.

 

 

Er nesten 100% sikkert på at ikke Håkon forsvinner. Håkon har spillt i Stabæk siden han var liten og har et veldig blaatt hjerte. Har også fått inntrykk av at han blir satset på, og han vil ikke spille for noen annen klubb ennn Stabæk. Har fått høre at Nicklas kanskje blir tatt opp i A-lags stallen neste år..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg deler din oppfatning der. Men dersom Ulrik ikke forsvinner, er det ikke så usannsynlig at Håkon lånes ut, var det jeg mente. Tviler på at vi beholder begge i neste års stall med mindre IA blir solgt. Med IA og Mike som førstevalg, forhåpentlig en forsterkning som er på omtrent samme nivå som disse eller muligens god nok til å ta plassen til Mike, blir det ikke plass til både Ulrik og Håkon når vi i tillegg har både Markus og Jokke som backup.

 

Når det gjelder Karim, var det vel Kjell Sverre som ville ha han til klubben. Kjell ønsket å hente Karim til Skeid da han var trener der, og da han kom hit fikk han endelig muligheten til å signere han. At Karim er en av dem Kjell tar med seg til Hønefoss, virker litt logisk. Men sikkert er det så klart ikke. Jeg vet ikke hva JJ tenker om Karim.

 

Av alle de som ikke er faste, er Tom en av de siste vi bør kvitte oss med. Rollen hans er ikke å være en dominerende spiller i førsteelleveren. Tom er særdeles viktig å ha i stallen fordi han er god nok til å spille på begge sider både i forsvar og på midtbanen etter behov, og han syter ikke over at han ikke spiller hver eneste kamp. I en stall på 20-25 spiller må man nødvendigvis ha noen sånne typer. Tom må vi beholde så lenge han er komfortabel med den statusen han har. Han er en god klubbspiller, og det står nedskrevet at Stabæk skal ha sånne spillere i stallen, sammen med spillere på landslagsnivå og unge talenter. Fornuftig og riktig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

HVEM BLIR?
×
×
  • Opprett ny...