Gå til innhold

Sesongen 2006


Duffer
 Del

Anbefalte innlegg


Herregud for en sesong..... :D Gutta har gitt meg så mange oppturer i år, har nesten ikke ord... Dette er norges deiligste fotball lag, helt sjuuuukt:-)

 

Takk alle gutta for en fantatisk innsats i år, neste år tar vi gull...............

 

FORZA STABÆK............

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, takk til gutta og JJ for en fantatisk sesong. Med litt flere hjemmeseiere på vårparten, og litt kortere downperiode på høstparten, hadde vi hatt medalje. Vi har scoret flest mål i serien, og vi har seriens to mestscorende spillere. Samtidig har Inge Andre, Tommy og Veigar tatt store skritt videre som fotballspillere, og de nye guttene Somen og Keller har i de siste kampene vist gode tendenser. Alanzinho har også gjort sine saker meget bra i år, og i dag synes jeg han gjør en av sine "klokeste" kamper.

 

Henning, Bjørnar og Branjimir har alle hatt en mer eller mindre tung sesong, og om de får være skadefrie frem mot neste sesong, bør vi kunne forvente store ting fra våre unggutter. Det inkluderer også Ola.

 

Gleder meg allerede til sesongstart 2007!

 

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


utrolig morsom sesong det har vært i år!! :D:D jeg gleder meg sykt til neste sesong!!! enig, har hatt en tung sesong, det har vært noen skader blant ungguttene, men la den få vinter til å få litt mer selvtillit og komme seg! så er jeg sikker på at stabæk kommer til å ha et kjempe godt lag til neste år! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, takk til gutta og JJ for en fantatisk sesong. Med litt flere hjemmeseiere på vårparten, og litt kortere downperiode på høstparten, hadde vi hatt medalje. Vi har scoret flest mål i serien, og vi har seriens to mestscorende spillere. Samtidig har Inge Andre, Tommy og Veigar tatt store skritt videre som fotballspillere, og de nye guttene Somen og Keller har i de siste kampene vist gode tendenser. Alanzinho har også gjort sine saker meget bra i år, og i dag synes jeg han gjør en av sine "klokeste" kamper.

 

Henning, Bjørnar og Branjimir har alle hatt en mer eller mindre tung sesong, og om de får være skadefrie frem mot neste sesong, bør vi kunne forvente store ting fra våre unggutter. Det inkluderer også Ola.

 

Gleder meg allerede til sesongstart 2007!

 

Forza Stabæk

 

 

Må si meg enig i den konklusjonen, selv etter en massiv kritikk av JJ!

En bra sesong , men meed marginene på vår side burde vi liggi enda høyere, men bare positivt det som har skjedd i det siste.

Vi har mange kvalitetsspillere som får konkuranse av sultne ungutter, ser lyst på sesongen 07 :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med utgangspunktet tatt i betraktning har Stabæk gjennomført en utrolig bra sesong!

Vi har scoret mest av alle lag. I følge Nettavisen har vi de to mest scorende spissene, best på spillerbørsen, de 2 høyste samlede lagpoengene, flest målgivende og flest poeng!!

Vi har også tatt poeng i fra samtlige lag i serien!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Henger meg på ovasjonene ovenfor, denne sesongen har vært helt knall, med den ene rekorden etter den andre (høyere publikumssnitt, toppscorer, IA på toppen av scoren på nettavisen, høyeste kampsnitt). Dette har vært moro!!!

 

Gleder meg allerede til neste sesong, spent på hvem vi får inn i stallen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gøy å lese forskjellige web-forum rundt omkring, mange som virkelig setter pris på fotballen vi har spilt i år, og at vi sendte TLs to kjipeste lag ned.

akkurat det der varmet enda mer opp en allerede varm og god søndags kveld!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Siden dere driver å summerer opp sesongen har jeg noe å legge til. Må bare si at dere gjorde en jævlig dårlig jobb å tippe årets tippeliga på forhånd. Brann satt dere på nest siste og viking som TL vinner. Ler godt nå i ettertid. dere undervurderte selv ved å sette dere selv på 9. plass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, takk til gutta og JJ for en fantatisk sesong. Med litt flere hjemmeseiere på vårparten, og litt kortere downperiode på høstparten, hadde vi hatt medalje. Vi har scoret flest mål i serien, og vi har seriens to mestscorende spillere. Samtidig har Inge Andre, Tommy og Veigar tatt store skritt videre som fotballspillere, og de nye guttene Somen og Keller har i de siste kampene vist gode tendenser. Alanzinho har også gjort sine saker meget bra i år, og i dag synes jeg han gjør en av sine "klokeste" kamper.

 

Henning, Bjørnar og Branjimir har alle hatt en mer eller mindre tung sesong, og om de får være skadefrie frem mot neste sesong, bør vi kunne forvente store ting fra våre unggutter. Det inkluderer også Ola.

 

Gleder meg allerede til sesongstart 2007!

 

Forza Stabæk

 

 

Må si meg enig i den konklusjonen, selv etter en massiv kritikk av JJ!

En bra sesong , men meed marginene på vår side burde vi liggi enda høyere, men bare positivt det som har skjedd i det siste.

Vi har mange kvalitetsspillere som får konkuranse av sultne ungutter, ser lyst på sesongen 07 :D

 

JJ er en fantastisk trener!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne sessongen må jo ha et historisk sus over seg. Så vidt jeg vet har aldri en person blitt toppskårer i elite og 1 div to år på rad. Aldri har en klubb hatt de to mestskårende. Vi har sendt ned 2 klubber, har hatt de 2 høyeste poengsummene på spillerbørsen (totalt for laget). Største seier i år. Er det noe jeg har glemt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Årets bragd er at Sandefjord holdt seg, da de var tippet på direkte nedrykk av så og si samtlige eksperter. Det samme ble vel i stor grad Stabæk? Hva er størst prestasjon? Stabæk sine rekorder eller at Sandefjord holdt plassen. Mulig jeg er litt subjektiv, men jobben JJ har gjort må da være beste trenerprestasjon i år?
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Årets bragd er at Sandefjord holdt seg, da de var tippet på direkte nedrykk av så og si samtlige eksperter. Det samme ble vel i stor grad Stabæk? Hva er størst prestasjon? Stabæk sine rekorder eller at Sandefjord holdt plassen. Mulig jeg er litt subjektiv, men jobben JJ har gjort må da være beste trenerprestasjon i år?

 

kan ikke si meg mer enig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Årets bragd er at Sandefjord holdt seg, da de var tippet på direkte nedrykk av så og si samtlige eksperter. Det samme ble vel i stor grad Stabæk? Hva er størst prestasjon? Stabæk sine rekorder eller at Sandefjord holdt plassen. Mulig jeg er litt subjektiv, men jobben JJ har gjort må da være beste trenerprestasjon i år?

 

For noen medietufser. Jeg må humre i barten.

 

Det kan godt hende dette er prestajonen over alle prestasjoner iår, hva vet jeg? Men å begrunne dette i at mediene tippet dem mye lenger ned enn de havnet, kan jo like godt være fordi mediene var helt ræva i sin forhåndssjekk før sesongstart. Men neida, medietufsene sitter jo på den egentlige fasiten, å jaaaaaaada, og hvis noen overgår dette, så har de med andre overgått seg selv og begått årets prestasjon??? Dæven døtte, bra konklusjon. Men tro på egne kunnskaper, det skal mediefjottene ha.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med utgangspunktet tatt i betraktning har Stabæk gjennomført en utrolig bra sesong!

Vi har scoret mest av alle lag. I følge Nettavisen har vi de to mest scorende spissene, best på spillerbørsen, de 2 høyste samlede lagpoengene, flest målgivende og flest poeng!!

Vi har også tatt poeng i fra samtlige lag i serien!

Årets potet i Tom Sternersen, og utskjelte Tom Schelvan må vel være årets signer med både Veigar og Daniel - ikke mange som hadde trodd det på forhånd. Nå mangler bare signaturen til IAO på en 3-5 års kontrakt så er alt perfekt til neste år :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Årets potet i Tom Sternersen

 

Er dette en ny spiller eller? Tom Sternersen har ikke jeg hørt om hvertfall.. Har Schelivs vært tidlig ute med kjøpene i år? :D

Endret av Anders C
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne sessongen må jo ha et historisk sus over seg. Så vidt jeg vet har aldri en person blitt toppskårer i elite og 1 div to år på rad. Aldri har en klubb hatt de to mestskårende. Vi har sendt ned 2 klubber, har hatt de 2 høyeste poengsummene på spillerbørsen (totalt for laget). Største seier i år. Er det noe jeg har glemt?

Jepp, vi er laget med færrest hjemmetap (kun 1)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Sesongen 2006
×
×
  • Opprett ny...