Jump to content
Sign in to follow this  
Duffer

Sesongen 2006

Recommended Posts

Herregud for en sesong..... :D Gutta har gitt meg så mange oppturer i år, har nesten ikke ord... Dette er norges deiligste fotball lag, helt sjuuuukt:-)

Takk alle gutta for en fantatisk innsats i år, neste år tar vi gull...............

FORZA STABÆK............

Ja, takk til gutta og JJ for en fantatisk sesong. Med litt flere hjemmeseiere på vårparten, og litt kortere downperiode på høstparten, hadde vi hatt medalje. Vi har scoret flest mål i serien, og vi har seriens to mestscorende spillere. Samtidig har Inge Andre, Tommy og Veigar tatt store skritt videre som fotballspillere, og de nye guttene Somen og Keller har i de siste kampene vist gode tendenser. Alanzinho har også gjort sine saker meget bra i år, og i dag synes jeg han gjør en av sine "klokeste" kamper.

Henning, Bjørnar og Branjimir har alle hatt en mer eller mindre tung sesong, og om de får være skadefrie frem mot neste sesong, bør vi kunne forvente store ting fra våre unggutter. Det inkluderer også Ola.

Gleder meg allerede til sesongstart 2007!

Forza Stabæk

utrolig morsom sesong det har vært i år!! :D:D jeg gleder meg sykt til neste sesong!!! enig, har hatt en tung sesong, det har vært noen skader blant ungguttene, men la den få vinter til å få litt mer selvtillit og komme seg! så er jeg sikker på at stabæk kommer til å ha et kjempe godt lag til neste år! :D

Ja, takk til gutta og JJ for en fantatisk sesong. Med litt flere hjemmeseiere på vårparten, og litt kortere downperiode på høstparten, hadde vi hatt medalje. Vi har scoret flest mål i serien, og vi har seriens to mestscorende spillere. Samtidig har Inge Andre, Tommy og Veigar tatt store skritt videre som fotballspillere, og de nye guttene Somen og Keller har i de siste kampene vist gode tendenser. Alanzinho har også gjort sine saker meget bra i år, og i dag synes jeg han gjør en av sine "klokeste" kamper.

Henning, Bjørnar og Branjimir har alle hatt en mer eller mindre tung sesong, og om de får være skadefrie frem mot neste sesong, bør vi kunne forvente store ting fra våre unggutter. Det inkluderer også Ola.

Forza Stabæk

Må si meg enig i den konklusjonen, selv etter en massiv kritikk av JJ!

En bra sesong , men meed marginene på vår side burde vi liggi enda høyere, men bare positivt det som har skjedd i det siste.

Vi har mange kvalitetsspillere som får konkuranse av sultne ungutter, ser lyst på sesongen 07 :D

Med utgangspunktet tatt i betraktning har Stabæk gjennomført en utrolig bra sesong!

Vi har scoret mest av alle lag. I følge Nettavisen har vi de to mest scorende spissene, best på spillerbørsen, de 2 høyste samlede lagpoengene, flest målgivende og flest poeng!!

Vi har også tatt poeng i fra samtlige lag i serien!

Jævlig stolt av gutta, både på og utenfor banen. Takk for et fotballår som har overgått alle mine forventninger. Nå er det bare å få snekra sammen nye arena så er vi på toppen.

Knallår. Over all min forventning. Mitt håp før sesongen var at vi skulle holde oss i TL. Det klarte vi bra må jeg si. Har aldri vært så fornøyd med en 5-plass. Neste år håper jeg på gull.

Flott å se at begge de nyopprykkede lagene klarte seg..

Henger meg på ovasjonene ovenfor, denne sesongen har vært helt knall, med den ene rekorden etter den andre (høyere publikumssnitt, toppscorer, IA på toppen av scoren på nettavisen, høyeste kampsnitt). Dette har vært moro!!!

Gleder meg allerede til neste sesong, spent på hvem vi får inn i stallen!

Gøy å lese forskjellige web-forum rundt omkring, mange som virkelig setter pris på fotballen vi har spilt i år, og at vi sendte TLs to kjipeste lag ned.

Gøy å lese forskjellige web-forum rundt omkring, mange som virkelig setter pris på fotballen vi har spilt i år, og at vi sendte TLs to kjipeste lag ned.

akkurat det der varmet enda mer opp en allerede varm og god søndags kveld!

Takk for i år alle sammen! Satser på flere medlemmer neste år. Vet om et par jeg satt på med til Hamar i dag som kommer til å melde seg inn hvertfall

vært på alle kampene i år, menne på hovedtribunen, skal ikke se bort fra at jeg blir og se i stabæk support neste år=)

Siden dere driver å summerer opp sesongen har jeg noe å legge til. Må bare si at dere gjorde en jævlig dårlig jobb å tippe årets tippeliga på forhånd. Brann satt dere på nest siste og viking som TL vinner. Ler godt nå i ettertid. dere undervurderte selv ved å sette dere selv på 9. plass.

Takk til alle gutta for en fin insatts i år! Litt trist med at vi bare ble best av alle som ikke skal ut i Europa/scandinavia

Edited by I A Hagen

Forza Stabæk

Må si meg enig i den konklusjonen, selv etter en massiv kritikk av JJ!

En bra sesong , men meed marginene på vår side burde vi liggi enda høyere, men bare positivt det som har skjedd i det siste.

Vi har mange kvalitetsspillere som får konkuranse av sultne ungutter, ser lyst på sesongen 07 :D

JJ er en fantastisk trener!

Jeg er driit fornøyd! MEN, det er så himla kjipt å tenke på alle de uavgjorte som vi burde vunnet!! Hadde vært medaljee og Åiropa da... Som sagt, uansett, driit fornøyd!

Denne sessongen må jo ha et historisk sus over seg. Så vidt jeg vet har aldri en person blitt toppskårer i elite og 1 div to år på rad. Aldri har en klubb hatt de to mestskårende. Vi har sendt ned 2 klubber, har hatt de 2 høyeste poengsummene på spillerbørsen (totalt for laget). Største seier i år. Er det noe jeg har glemt?

Noen som har oversikt over sist begge de nyopprykkede lagene klarte seg?

2004

Ikke så rart vi "glemte" det året....... <_<

Noen som har oversikt over sist begge de nyopprykkede lagene klarte seg?

2004

Ikke så rart vi "glemte" det året....... <_<

Møkkaår! En ting er ihvertfall sikkert; det har bare gått en vei siden jeg meldte meg inn i Stabæk Support!!!

Årets bragd er at Sandefjord holdt seg, da de var tippet på direkte nedrykk av så og si samtlige eksperter. Det samme ble vel i stor grad Stabæk? Hva er størst prestasjon? Stabæk sine rekorder eller at Sandefjord holdt plassen. Mulig jeg er litt subjektiv, men jobben JJ har gjort må da være beste trenerprestasjon i år?

Årets bragd er at Sandefjord holdt seg, da de var tippet på direkte nedrykk av så og si samtlige eksperter. Det samme ble vel i stor grad Stabæk? Hva er størst prestasjon? Stabæk sine rekorder eller at Sandefjord holdt plassen. Mulig jeg er litt subjektiv, men jobben JJ har gjort må da være beste trenerprestasjon i år?

kan ikke si meg mer enig!

For noen medietufser. Jeg må humre i barten.

Det kan godt hende dette er prestajonen over alle prestasjoner iår, hva vet jeg? Men å begrunne dette i at mediene tippet dem mye lenger ned enn de havnet, kan jo like godt være fordi mediene var helt ræva i sin forhåndssjekk før sesongstart. Men neida, medietufsene sitter jo på den egentlige fasiten, å jaaaaaaada, og hvis noen overgår dette, så har de med andre overgått seg selv og begått årets prestasjon??? Dæven døtte, bra konklusjon. Men tro på egne kunnskaper, det skal mediefjottene ha.

Med utgangspunktet tatt i betraktning har Stabæk gjennomført en utrolig bra sesong!

Vi har scoret mest av alle lag. I følge Nettavisen har vi de to mest scorende spissene, best på spillerbørsen, de 2 høyste samlede lagpoengene, flest målgivende og flest poeng!!

Vi har også tatt poeng i fra samtlige lag i serien!

Årets potet i Tom Sternersen, og utskjelte Tom Schelvan må vel være årets signer med både Veigar og Daniel - ikke mange som hadde trodd det på forhånd. Nå mangler bare signaturen til IAO på en 3-5 års kontrakt så er alt perfekt til neste år :-)

Årets potet i Tom Sternersen

Er dette en ny spiller eller? Tom Sternersen har ikke jeg hørt om hvertfall.. Har Schelivs vært tidlig ute med kjøpene i år? :D

Edited by Anders C

Aftenposten har satt opp det de mener er årets lag. Stabæk er representert med 3. IA, Daniel og Veigar. Grattis til dere. Så langt bra. Men hvem har tatt plassen til Steners på midtbanen? Koren er grei, men Grindheim og Hæstad.. Og hva gjør Soma på laget?

Denne sessongen må jo ha et historisk sus over seg. Så vidt jeg vet har aldri en person blitt toppskårer i elite og 1 div to år på rad. Aldri har en klubb hatt de to mestskårende. Vi har sendt ned 2 klubber, har hatt de 2 høyeste poengsummene på spillerbørsen (totalt for laget). Største seier i år. Er det noe jeg har glemt?

Jepp, vi er laget med færrest hjemmetap (kun 1)