Gå til innhold

JULEQUIZ - 2006


stabækLars
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 491
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Garantert håret til Henning. Resten syns jeg var vanskelig jeg. Men tipper at de andre er: Bjørnar, Mike og Håkon......

 

Håret er både Henning og Bjørnar (til venstre for oss) Haka er Strand sin! Siste del er Mike.

Endret av sveinjhag
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Luke 14

Det er 10 dager igjen til jul, og bak luke 14 skjuler det seg en meget spesiell oppgave.

En oppgave som krever mye av deltakernes kløkt, oppmerksomhet, instinkt, tålmodighet og flaks.

Denne oppgaven er ikke som de andre oppgavene. Korrekt svar vil nemlig ikke bli gitt av meg, men dukke opp av seg selv når tiden er inne....

ha-ha.jpg

(skummel latter)

 

Hvem ligger her?

luke14.jpg

Luke 20

 

Siden Stabæklars sier at det ikke blir quiz i dag kommer jeg med et nytt ledetråd pi luke 14...

 

Luke 17 hint er: NRK, Jul i Svingen

Luke 20 hint: Dette er jo nesten banalt, men en av barna i Jul i Svingen er her på graven til en av foreldrene. For de som følger med vet de hvem sin foreldre det er. Men hvilken link har dette til Stabæk?

Et hint til, takk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Luke 14

Det er 10 dager igjen til jul, og bak luke 14 skjuler det seg en meget spesiell oppgave.

En oppgave som krever mye av deltakernes kløkt, oppmerksomhet, instinkt, tålmodighet og flaks.

Denne oppgaven er ikke som de andre oppgavene. Korrekt svar vil nemlig ikke bli gitt av meg, men dukke opp av seg selv når tiden er inne....

ha-ha.jpg

(skummel latter)

 

Hvem ligger her?

luke14.jpg

Luke 20

 

Siden Stabæklars sier at det ikke blir quiz i dag kommer jeg med et nytt ledetråd pi luke 14...

 

Luke 17 hint er: NRK, Jul i Svingen

Luke 20 hint: Dette er jo nesten banalt, men en av barna i Jul i Svingen er her på graven til en av foreldrene. For de som følger med vet de hvem sin foreldre det er. Men hvilken link har dette til Stabæk?

Et hint til, takk!

 

Følg nøye med på "nrk, Jul i Svingen"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Luke 14

Det er 10 dager igjen til jul, og bak luke 14 skjuler det seg en meget spesiell oppgave.

En oppgave som krever mye av deltakernes kløkt, oppmerksomhet, instinkt, tålmodighet og flaks.

Denne oppgaven er ikke som de andre oppgavene. Korrekt svar vil nemlig ikke bli gitt av meg, men dukke opp av seg selv når tiden er inne....

ha-ha.jpg

(skummel latter)

 

Hvem ligger her?

luke14.jpg

Luke 20

 

Siden Stabæklars sier at det ikke blir quiz i dag kommer jeg med et nytt ledetråd pi luke 14...

 

Luke 17 hint er: NRK, Jul i Svingen

Luke 20 hint: Dette er jo nesten banalt, men en av barna i Jul i Svingen er her på graven til en av foreldrene. For de som følger med vet de hvem sin foreldre det er. Men hvilken link har dette til Stabæk?

Et hint til, takk!

Følg nøye med på "nrk, Jul i Svingen"

Nytt hint: Sjelen hans er mer blaa, enn måten som han fremstår på

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

JULEQUIZ - 2006
×
×
  • Opprett ny...