Gå til innhold

JULEQUIZ - 2006


stabækLars
 Del

Anbefalte innlegg


Linfieldkampen var iallefall sinnsykt varm. Eller hva Sig?

 

Eller når jeg tenker etter, det var vel kampen mot Dinamo Moskva som var den ekstremt varme?

Endret av elaang
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 491
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Synes det ligner på Peter Sand, men jeg kan ikke erindre at han scoret noen mål på en snauklipt målmann, ihvertfall ikke under en steikende sol, så jeg sier meg enig med den gemene hop og satser på Tryggvis 2-0 scoring mot Lingfield.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes det ligner på Peter Sand, men jeg kan ikke erindre at han scoret noen mål på en snauklipt målmann, ihvertfall ikke under en steikende sol, så jeg sier meg enig med den gemene hop og satser på Tryggvis 2-0 scoring mot Lingfield.

 

peter sand har ikke så masse hår på kroppen! det må være tryggvi!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes det ligner på Peter Sand, men jeg kan ikke erindre at han scoret noen mål på en snauklipt målmann, ihvertfall ikke under en steikende sol, så jeg sier meg enig med den gemene hop og satser på Tryggvis 2-0 scoring mot Lingfield.

 

peter sand har ikke så masse hår på kroppen! det må være tryggvi!

 

 

 

 

Peter Sand brukte ikke den type sko heller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er jo ikke akkurat folksomt på tribunen bak der heller.. Tyder vel på at det er en typisk dr*ttmotstander.. Selv har jeg aldri hørt om dette "linfield" heller, noe som tyder på at det var en lite lukrativ match for publikum.. Dermed setter jeg, som mange andre her, en krone på TG og Linfield..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Frode Olsen. Tapte i et eller annet spill, og straffen var å slå av TV'n i rommet hvor folk så kampen USA-Jugoslavia, samt si et eller annet. Frode Olsen anså at dette nok ville være den sikre død, og valgte heller å få shavet håret. Jugoslavia vant forøvrig kampen 1-0.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

JULEQUIZ - 2006
×
×
  • Opprett ny...