Gå til innhold

JULEQUIZ - 2006


stabækLars
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 491
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


NÅ høres jeg kanskje urutt ut, men Novi Sad?

Град Нови Сад

Hovedstaden i Vojvodina, en provins i Serbia. Vi snakker Intertoto, 27/6-98 - vi taper 2-3 på Stadion Vojvodina etter at vi en uke tidligere taper 1-2 hjemme (på Bislett, foran 200 tilskuere...). Belsvik og Flem scorer våre mål i Novi Sad Belsvik satte også hjemmemålet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


NÅ høres jeg kanskje urutt ut, men Novi Sad?

Град Нови Сад

Hovedstaden i Vojvodina, en provins i Serbia. Vi snakker Intertoto, 27/6-98 - vi taper 2-3 på Stadion Vojvodina etter at vi en uke tidligere taper 1-2 hjemme (på Bislett, foran 200 tilskuere...). Belsvik og Flem scorer våre mål i Novi Sad Belsvik satte også hjemmemålet.

 

Ja, men da så!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er Frode Olsen, det er jeg nesten 100% sikker på. Vet at han måtte barbere seg en gang. Men om det var i sammenheng med landslaget eller stabæk er jeg ikke sikker på. Tror det var med stabæk da jeg tror Belsvik var med på det. Han hadde tapt i kortspill og måtte som straff skru av tven på hotellet, hvor noen jugoslaver så på jugoslavia-usa i vm. Etter han hadde gjort det skulle han skrike "er det din tv kanskje?" Han turte naturligvis ikke og måtte derfor barbere hodet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Riktig svar på luke 8:

Etter å ha tapt i kortspill i Novi Sadt (Serbia/Jugoslavia) måtte Frode Olsen enten skru av hotellets TV

der mange jugoslaver var samlet for å se VM-kampen Jugoslavia-USA

(dersom de protesterte måtte han si "IS THIS YOUR TV OR WHAT?!")

eller han kunne barbere håret. Han valgte det siste. Les mer om kampen her

 

 

9.jpg

Hvilke 3 X-Stabækspillere ser vi her?:

tre-x-stbk-spillere.jpg

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Riktig svar på luke 9:

tre-x-stbk-spillere.jpg

Karl Petter Løken, Niclas Svensson og Martin Andresen. Kuk og Tasse imponerer!

 

 

10.jpg

Tippekonkurranse: Hvor mange medlemmer hadde Stabæk Support i fjor, og hvor mange medlemmer har vi i år?

Bonusspørsmål: Hvor mange medlemmer får Stabæk Support til neste år?

sshornstriper.gif

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider


I følge det vi gikk ut med i media var vi omlag 650 medlemmer i 2005. Det korrekte tallet står sikkert i årsregnskapet (hvor kan man ha gjemt det...)

For i år ble det budsjettert med 600 medlemmer. Jeg tipper på at vi har hatt en tilsvarende oppgang i antall medlemmer som i antall solgte sesongkort. I såfall er vi kanskje rundt 730 medlemmer ved slutten av 2006-sesongen.

 

All PR er god PR, Stabæk Support fikk mye oppmerksomhet på slutten av sesongen 2006. Jeg tror derfor at medlemstallet for 2007 vil bli 945. (Som jeg tror er rekordhøyt, mener at vi rundt 1998/99 lå på omlag 900 medlemmer).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I følge det vi gikk ut med i media var vi omlag 650 medlemmer i 2005. Det korrekte tallet står sikkert i årsregnskapet (hvor kan man ha gjemt det...)

For i år ble det budsjettert med 600 medlemmer. Jeg tipper på at vi har hatt en tilsvarende oppgang i antall medlemmer som i antall solgte sesongkort. I såfall er vi kanskje rundt 730 medlemmer ved slutten av 2006-sesongen.

 

All PR er god PR, Stabæk Support fikk mye oppmerksomhet på slutten av sesongen 2006. Jeg tror derfor at medlemstallet for 2007 vil bli 945. (Som jeg tror er rekordhøyt, mener at vi rundt 1998/99 lå på omlag 900 medlemmer).

 

945?, bedre med 1945 :rolleyes:

Endret av overlord
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Riktig svar på luke 10:

Antall medlemmer i Stabæk Support

2005: 587 medlemmer, 2006: 709medlemmer (Tonje imponerer!)

sshornstriper.gif

Korrekt svar på bonusspørsmål:

I 2007 blir vi over 1.000 medlemmer

 

 

Luke 11

Hvem er dette?

oppgave11.jpg

 

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

JULEQUIZ - 2006
×
×
  • Opprett ny...