Gå til innhold

Fredheim Holm vs IA


boffe
 Del

Anbefalte innlegg


Selvsagt vil vi bytte bort vår beste i et syltynt forsvar mot å få en spiss/kant som ikke leverer varene i en lagdel der vi har mer enn nok av gode spillere og gode talenter på benken. Høres ut som en kjempedeal for oss. Kanskje vi kan få med Tore Andre Flo i bytte mot Jon Knudsen også?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selvsagt vil vi bytte bort vår beste i et syltynt forsvar mot å få en spiss/kant som ikke leverer varene i en lagdel der vi har mer enn nok av gode spillere og gode talenter på benken. Høres ut som en kjempedeal for oss. Kanskje vi kan få med Tore Andre Flo i bytte mot Jon Knudsen også?

 

Er helt enig! :D:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Tja hva er det man sier, det beste forsvar er et godt angrep... ;)

 

PFO til høyre, Daniel og Nanne sentralt fremme og DFH til venstre... Med Tommy og Somen bak der... Må nesten være tippeligaens beste midtbane/angrep...

 

Besnærende tanke... en stopper skal vi vel alltids klare å finne likevel.... eller???

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Tja hva er det man sier, det beste forsvar er et godt angrep... ;)

 

PFO til høyre, Daniel og Nanne sentralt fremme og DFH til venstre... Med Tommy og Somen bak der... Må nesten være tippeligaens beste midtbane/angrep...

 

Besnærende tanke... en stopper skal vi vel alltids klare å finne likevel.... eller???

 

@ringo

Jasså??

 

 

 

edit: Joda, bare litt petimeter, men skjønner hvor du vil hen

Endret av Pjalle Nøtt
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Tja hva er det man sier, det beste forsvar er et godt angrep... ;)

 

PFO til høyre, Daniel og Nanne sentralt fremme og DFH til venstre... Med Tommy og Somen bak der... Må nesten være tippeligaens beste midtbane/angrep...

 

Besnærende tanke... en stopper skal vi vel alltids klare å finne likevel.... eller???

 

@ringo

 

Vi har allerede tl's beste angrep/midtbane, forsterker vi forsvaret i stedet så blir vi seriemestre ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ryktet kommer fra en Enga supporter på jobb. Mulig det bare en en ønsketenkning fra klanen

 

Og vet du hva? En på jobben min sa akkurat at Julenissen ikke finnes. Men jeg klarer tross alt å sile ut sånne dumme idéer før de kommer på trykk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ryktet kommer fra en Enga supporter på jobb. Mulig det bare en en ønsketenkning fra klanen

 

Og vet du hva? En på jobben min sa akkurat at Julenissen ikke finnes. Men jeg klarer tross alt å sile ut sånne dumme idéer før de kommer på trykk.

 

Oioi! Der skremte du meg. Et lite øyeblikk trodde jeg at du gikk på limpinnen og fornektet julenissens eksistens. Men så dum er du selvsagt og heldigvis ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ryktet kommer fra en Enga supporter på jobb. Mulig det bare en en ønsketenkning fra klanen

 

Og vet du hva? En på jobben min sa akkurat at Julenissen ikke finnes. Men jeg klarer tross alt å sile ut sånne dumme idéer før de kommer på trykk.

 

Oioi! Der skremte du meg. Et lite øyeblikk trodde jeg at du gikk på limpinnen og fornektet julenissens eksistens. Men så dum er du selvsagt og heldigvis ikke.

 

:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Fredheim Holm vs IA
×
×
  • Opprett ny...