Gå til innhold

Pontus Segerström


kuk
 Del

Anbefalte innlegg


Noen som har status på Pontus?

 

Det siste jeg hørte idag er at han garantert ikke er klar til seriestart, men han håper å være klar til sommeren...

 

Stemmer dette, er det triste nyheter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som har status på Pontus?

 

Det siste jeg hørte idag er at han garantert ikke er klar til seriestart, men han håper å være klar til sommeren...

 

Stemmer dette, er det triste nyheter.

Hepp,

 

Har hørt noe av det samme. Dritkiipt, vår klart beste midtstopper ute og hvilken form vil han ha når han kommer tilbake??? Da er det kanskje ikke umulig at vi er interessert i Onstad...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som har status på Pontus?

 

Det siste jeg hørte idag er at han garantert ikke er klar til seriestart, men han håper å være klar til sommeren...

 

Stemmer dette, er det triste nyheter.

Han er med her, hvertfall

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som har status på Pontus?

 

Det siste jeg hørte idag er at han garantert ikke er klar til seriestart, men han håper å være klar til sommeren...

 

Stemmer dette, er det triste nyheter.

Han er med her, hvertfall

Hepp,

 

Ser det der, det er jo lov å håpe at ryktet om hans skade er betydelig overdrevet! Selv om det kanskje er litt forskjell på lek og gøy i skogen og fotballtrening...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Jeeez som vi savner Pontus S bak der. Uten ham blir vi jo nødt til å spille gjennom alle motstanderens lagdeler nesten hver gang, og Henning og Pontus F (som begge gjorde en stor kamp) får en nesten umulig oppgave når motstanderen er så disiplinerte som LSK.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeeez som vi savner Pontus S bak der. Uten ham blir vi jo nødt til å spille gjennom alle motstanderens lagdeler nesten hver gang, og Henning og Pontus F (som begge gjorde en stor kamp) får en nesten umulig oppgave når motstanderen er så disiplinerte som LSK.

 

Er det noen som vet noe om Pontus, dette er to av de nyeste artiklene om ham fra budstikka.no:

 

Datert oktober, "kan spille fotball igjen rundt midten av januar" - http://www.budstikka.no/sec_sport/article204990.ece

 

Datert mars, "Opptreningen har gått bra i det siste og jeg ligger litt foran planen (...) Jeg lover å være tilbake på banen før fødselen (3. august)" - http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle233739.ece

 

Jeg ser ikke akkurat noen rød tråd i dette her...

 

Synes også det er merkelig å snakke om en dato fire måneder frem i tid når han kunne spille tilsynelatende helt vanlig i går :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeeez som vi savner Pontus S bak der. Uten ham blir vi jo nødt til å spille gjennom alle motstanderens lagdeler nesten hver gang, og Henning og Pontus F (som begge gjorde en stor kamp) får en nesten umulig oppgave når motstanderen er så disiplinerte som LSK.

 

Er det noen som vet noe om Pontus, dette er to av de nyeste artiklene om ham fra budstikka.no:

 

Datert oktober, "kan spille fotball igjen rundt midten av januar" - http://www.budstikka.no/sec_sport/article204990.ece

 

Datert mars, "Opptreningen har gått bra i det siste og jeg ligger litt foran planen (...) Jeg lover å være tilbake på banen før fødselen (3. august)" - http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle233739.ece

 

Jeg ser ikke akkurat noen rød tråd i dette her...

 

Synes også det er merkelig å snakke om en dato fire måneder frem i tid når han kunne spille tilsynelatende helt vanlig i går :blink:

 

Hmmmm

är det kanske reportern som är ute o cyklar här

eller kanske bara ett dåligt försök att va vitsig ifrån reportern

Endret av janzinho
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeeez som vi savner Pontus S bak der. Uten ham blir vi jo nødt til å spille gjennom alle motstanderens lagdeler nesten hver gang, og Henning og Pontus F (som begge gjorde en stor kamp) får en nesten umulig oppgave når motstanderen er så disiplinerte som LSK.

 

Jeg gjentar meg selv. Det blir jo latterlig enkelt å forsvare seg mot oss når MMS eller Risp har ballen. De klinker den langt opp mot Daniel hver gang, og høye fremspill uten vinkel er jo ikke akkurat rakettforskning å forsvare seg mot.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeeez som vi savner Pontus S bak der. Uten ham blir vi jo nødt til å spille gjennom alle motstanderens lagdeler nesten hver gang, og Henning og Pontus F (som begge gjorde en stor kamp) får en nesten umulig oppgave når motstanderen er så disiplinerte som LSK.

 

Jeg gjentar meg selv. Det blir jo latterlig enkelt å forsvare seg mot oss når MMS eller Risp har ballen. De klinker den langt opp mot Daniel hver gang, og høye fremspill uten vinkel er jo ikke akkurat rakettforskning å forsvare seg mot.

 

ja vi får hoppas att det kan återgå till fjolårets försvar när seger kommer tillbaks.

för gårdagens insats var bedrövlig av backlinjen, pinsamt dåligt ifrån MMS o RISP.

Höilands förut så fina form var som bortbläst, och keller endast ok offensivt

vad driver dom med?

på odds 3e mål är den enda som är framme och försöker och få bort jons retur Daigo!!! medans resten stod och drömde.

får hoppas det va en engångsföreteelse annras kan dom lika gärna kasta in juniorerna.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle236792.ece

 

Klok mann. Bli frisk fort som f... (please).

 

 

Mye fornuftig i det han sier, vi mangler at forsvaret og midtbanen har klare arbeidsoppgaver, det kan ta litt tid før komunikasjonen og samspillet defansift sitter helt. Vi ser jo på de siste kampene at laget ikke er helt bra balansert defansift, mange klager på enkeltspillere, at de er i feil possisjoner eller at de ikke burde spille i det hele tatt, vi har et bra lag som har komplementære ferdigheter vi må bare få tilbake selvtilliten og komunikasjonen og at alle er klare på rolle og arbeidsfordelingen, personlig feil osv dette er ting som skjer i fotball og det går som regel bort når samspillet og selvtilitten er der. Det største problemet er at Henning og Pontus må være klare på hvem som skal gjøre hva så det blir bra balanse i laget og det samme gjelder med MMS og Risp, men dette tror jeg bedrer seg, Janne jobber nok med det og det handler om at spillerne blir trygge på hverandre og at de vet hva medspillern gjør. Dette tror jeg ordner seg, før Enga kampen mente de fleste her at det kanskje tok litt tid før vi fikk samspillet til å sitte helt både defansift og offensivt, men så trodde mange at alt var helt 100% etter den kampen, men det vil nok bare bli bedre fra nå av, når laget blir trygge påp det defansive så vet vi at vi har gode nok spillere til og skore flere mål hver kamp. Gleder meg til kamp i dag, tror vi har meget gode muligheter, er spent på samspillet nå spesielt i sentrallinjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Få denne mannen klar for kamp!!!! Vi henger ikke sammen bakover i det hele tatt....

 

Helt enig, har en følelse av at det ikke kommer til å funke før han er med igjen... Sånn som forsvaret nå er det jo helt miserabelt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi må passe å ikke forlange for mye av gutten heller, bare fordi han snart er fysisk i stand til å spille fotball igjen (kondisjons- og styrkemessig), så er det jo ganske lite sannsynlig at formen hans vil være på topp. eller at han vil være like godt innspilt med en midtstopperkollega (f.eks. Morten) som han var i glansdagene.

 

Uansett skal det bli godt å få ham tilbake, for da vil forsvaret være et skritt nærmere å henge sammen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi må passe å ikke forlange for mye av gutten heller, bare fordi han snart er fysisk i stand til å spille fotball igjen (kondisjons- og styrkemessig), så er det jo ganske lite sannsynlig at formen hans vil være på topp. eller at han vil være like godt innspilt med en midtstopperkollega (f.eks. Morten) som han var i glansdagene.

 

Uansett skal det bli godt å få ham tilbake, for da vil forsvaret være et skritt nærmere å henge sammen.

 

Jepp, med mindre laget begynner å henge sammen kan ingen enkeltspiller i verden få orden på "forsvarsspillet" vårt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så på nyhetene på TV-Norge at han skulle spille for 2. laget nå på mandag. Han sa at han skulle være klar mot slutten av mai.

 

Håper han finner formen raskt!

 

Edit:

Finner det her under "sporten" fra 0:55:

http://www.tvnorge.no/Aktuelt

 

http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle239488.ece

 

Klar i løpet av 4 uker i følge budstikka

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Pontus Segerström
×
×
  • Opprett ny...