Gå til innhold

fc oslo vs. STABÆK


msp
 Del

Anbefalte innlegg


Da var det liin som skulle settes på plass, og jeg synes vi skal benytte anlendningen til å vise dem hvem som er best ikke bare på banen, men også på tribunen! La oss mobilisere og vise hvem som er best i vest!

Endret av msp
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Da var det liin som skulle settes på plass, og jeg synes vi skal benytte anlendningen til å vise dem hvem som er best ikke bare på banen, men også på tribunen! La oss mobilisere og vise hvem som er best i vest!

Kjempe, hvor er dette? Står bare kl. 13 på sidene til SF.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da var det liin som skulle settes på plass, og jeg synes vi skal benytte anlendningen til å vise dem hvem som er best ikke bare på banen, men også på tribunen! La oss mobilisere og vise hvem som er best i vest!

Kjempe, hvor er dette? Står bare kl. 13 på sidene til SF.

 

 

Det er vel på kadettangen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jens i mål...

 

Nja, skeptisk.

 

Disse to kampene tror jeg vil "kampen for tilværelsen" for Jens sin del. Driter han seg ut i kampene tror jeg han er ferdig

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Koster sikkert pengr, men er du medlem på SmartClub kommer du gratis inn....... :rolleyes:

 

Sikker? Har da vel ikke pleid å koste før? Jeg kan dessverre ikke, skal spille cup selv....!

 

Råsjans: overlord dro en spøk. Korrigèr meg hvis jeg tar feil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Koster sikkert pengr, men er du medlem på SmartClub kommer du gratis inn....... :rolleyes:

 

Sikker? Har da vel ikke pleid å koste før? Jeg kan dessverre ikke, skal spille cup selv....!

 

Råsjans: overlord dro en spøk. Korrigèr meg hvis jeg tar feil.

Det var ment som en spøk ja, kanskje ikke den morsomste men det er bra at noen tok den....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jens i mål...

 

Nja, skeptisk.

 

 

Synes det er bra han får en sjanse til å rette opp det katastrofale inntrykket jeg har av ham, siden han visstnok skal være så god på trening.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jens i mål...

 

Nja, skeptisk.

 

 

Synes det er bra han får en sjanse til å rette opp det katastrofale inntrykket jeg har av ham, siden han visstnok skal være så god på trening.

Hepp,

 

Jepp det er vel like greit å hive seg i sadelen igjen med det første. Jeg tviler på at det finnes midler til å hente enda en keeper til laget for et kortere eller lenger opphold. Så da er det like greit å kjøre hardt på det vi har, mens vi krysser det som krysses kan. Når det er sagt, så tviler jeg også på at tabbene brått tar slutt. Men nå har Jens 2 kamper til å vise seg frem på ihvertfall. Vi får gi ham det.

 

Når det gjelder Lyn synes jeg de har klart seg overraskende bra så langt i vinter tatt i betraktning av hvilket mannskap de har stilt med. De har mistet mange spillere siden sesongstart i fjor og særlig hardt har det vel godt ut over forsvaret. Men Lyn ledelsen har vel sagt at de er fornøyde med de spillerne de har i forsvar og at de til tross for manglende rutine skal holde et bra nivå. Vi får se hvordan det går når de møter landets beste angrep. Jeg forventer et veldig defensivt orientert Lyn lag som kommer til å satse på kontringer. Mot VIF var det vistnok flusst med stygge etterslenger i duellene, så man får passe på beina i møtet med SmatClub gutta.

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jon Knudsen, Tom Stenvoll og Somen Tchoyi tvilsomme til morgendagens kamp.

 

Det betyr vel i såfall:

 

JWS

MMS - IA - MK - BH

PFO - HH - TS - ACGDC

VPG - DN

 

I Somens fravær, håper jeg Henning står opp fra start, og viser at han er klar for å kjempe om en plass i 11ern. Muligens bør også Keller testes i den offensive rollen sentralt, når Somen først er borte?

 

Jaja, gøy blir det lell.

 

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jon Knudsen, Tom Stenvoll og Somen Tchoyi tvilsomme til morgendagens kamp.

 

Det betyr vel i såfall:

 

JWS

MMS - IA - MK - BH

PFO - HH - TS - ACGDC

VPG - DN

 

I Somens fravær, håper jeg Henning står opp fra start, og viser at han er klar for å kjempe om en plass i 11ern. Muligens bør også Keller testes i den offensive rollen sentralt, når Somen først er borte?

 

Jaja, gøy blir det lell.

 

Forza Stabæk

Noen som vet om Pontus er spilleklar? Er han det håper jeg han får en omgang eller så. Er spent på hva den karen kan.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I Somens fravær, håper jeg Henning står opp fra start, og viser at han er klar for å kjempe om en plass i 11ern. Muligens bør også Keller testes i den offensive rollen sentralt, når Somen først er borte?

 

Kanskje vår danske venn får sjansen sentralt på midten?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet om Pontus er spilleklar?

Hva er det du mener? Hvorfor skulle han ikke være klar? Er han skadet?

Nei ikke som jeg vet, men han spilte vel ikke mot Odd? Kan ikke se noen grunn til å ikke matche ham. Teste ham skikkelig før alvoret setter inn. Derfor jeg lurte på om noen visste noe om tingenes tilstand.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet om Pontus er spilleklar?

Hva er det du mener? Hvorfor skulle han ikke være klar? Er han skadet?

Nei ikke som jeg vet, men han spilte vel ikke mot Odd? Kan ikke se noen grunn til å ikke matche ham. Teste ham skikkelig før alvoret setter inn. Derfor jeg lurte på om noen visste noe om tingenes tilstand.

 

Kampen mot Odd var jo bare 3 dager etter Pontus signerte, regner med at han ikke var på plass ennå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet om Pontus er spilleklar?

Hva er det du mener? Hvorfor skulle han ikke være klar? Er han skadet?

Nei ikke som jeg vet, men han spilte vel ikke mot Odd? Kan ikke se noen grunn til å ikke matche ham. Teste ham skikkelig før alvoret setter inn. Derfor jeg lurte på om noen visste noe om tingenes tilstand.

 

Kampen mot Odd var jo bare 3 dager etter Pontus signerte, regner med at han ikke var på plass ennå.

 

Han var på plass (såvidt jeg kunne se), men det ble vel vurdert som enda viktigere å matche IA og Mike (sammen). Det var jo IAs første kamp siden Molde-kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet om Pontus er spilleklar?

Hva er det du mener? Hvorfor skulle han ikke være klar? Er han skadet?

Nei ikke som jeg vet, men han spilte vel ikke mot Odd? Kan ikke se noen grunn til å ikke matche ham. Teste ham skikkelig før alvoret setter inn. Derfor jeg lurte på om noen visste noe om tingenes tilstand.

 

Kampen mot Odd var jo bare 3 dager etter Pontus signerte, regner med at han ikke var på plass ennå.

 

Han var på plass (såvidt jeg kunne se), men det ble vel vurdert som enda viktigere å matche IA og Mike (sammen). Det var jo IAs første kamp siden Molde-kampen.

 

Jeg mener å huske at det var snakk om en forkjølelse eller influensa. Så håper og tror at han får en omgang hvertfall i morgen :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet om Pontus er spilleklar?

Hva er det du mener? Hvorfor skulle han ikke være klar? Er han skadet?

Nei ikke som jeg vet, men han spilte vel ikke mot Odd? Kan ikke se noen grunn til å ikke matche ham. Teste ham skikkelig før alvoret setter inn. Derfor jeg lurte på om noen visste noe om tingenes tilstand.

 

Kampen mot Odd var jo bare 3 dager etter Pontus signerte, regner med at han ikke var på plass ennå.

 

Han var på plass (såvidt jeg kunne se), men det ble vel vurdert som enda viktigere å matche IA og Mike (sammen). Det var jo IAs første kamp siden Molde-kampen.

 

Jeg mener å huske at det var snakk om en forkjølelse eller influensa. Så håper og tror at han får en omgang hvertfall i morgen :)

Hei. Jeg bare poster dette innlegget siden jeg synes det er så gøy med reply på reply på reply på reply på reply på reply på .... Fortsett med det gutter. Jeg elsker å scrolle nedover.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet om Pontus er spilleklar?

Hva er det du mener? Hvorfor skulle han ikke være klar? Er han skadet?

Nei ikke som jeg vet, men han spilte vel ikke mot Odd? Kan ikke se noen grunn til å ikke matche ham. Teste ham skikkelig før alvoret setter inn. Derfor jeg lurte på om noen visste noe om tingenes tilstand.

 

Kampen mot Odd var jo bare 3 dager etter Pontus signerte, regner med at han ikke var på plass ennå.

 

Han var på plass (såvidt jeg kunne se), men det ble vel vurdert som enda viktigere å matche IA og Mike (sammen). Det var jo IAs første kamp siden Molde-kampen.

 

Jeg mener å huske at det var snakk om en forkjølelse eller influensa. Så håper og tror at han får en omgang hvertfall i morgen :)

Hei. Jeg bare poster dette innlegget siden jeg synes det er så gøy med reply på reply på reply på reply på reply på reply på .... Fortsett med det gutter. Jeg elsker å scrolle nedover.

 

Helt enig, det er ganske artig, kanskje vi burde åpne en egen replytråd? Tror den hadde blitt rimelig populær!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

fc oslo vs. STABÆK
×
×
  • Opprett ny...