Gå til innhold

Se Stabæk vs Elfsborg på Onkel Blaa


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Elfsborgs lag er tatt ut og ser rimelig sterkt ut!

 

Link?

Så här ser den tänkta startelvan ut:

Johan Wiland - Daniel Mobaeck, Martin Andersson, Andreas Augustsson, Mathias Florén - Anders Svensson, Samuel Holmén - Stefan Ishizaki, Denni Avdic, Daniel Alexandersson - James Keene

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hm... De har jo flere svensker på laget enn oss?

 

Nydelig lesing på www.stabaek.no. Synd at et sånt kult lag skal ha så schjtøgge drakter.

 

Hepp,

 

Elfsborg viser vel at det nytter for småklubber å ta steget opp og kjempe om et seriegull. DEt bør fungere som en inspirasjon for oss i sesongene som kommer! Det er mange likhetstrekk mellom IFE og Stabæk.

 

Formasjonen ser ut til å være 4231 men den ligger nok nærmere 4411 (Det er uansett bare kosmetiske forskjeller) Da store og sterke Denni Avdic sikkert kommer til å fungere som en targetman i sin offensive midtbane/hengende spiss rolle. Normalt er det vel Mathias Svensson som har denne rollen i laget. Hodespill spesialisten Jon Jönsson mangler i forsvaret, men han skal etter planen komme inn ved pause. Johan Karlsson fikk mange kamper i forsvaret og Jari Ilola er skadet. Ellers er det vel fullt mannskap med nykommerene Mathias Florén (6. sesonger i Groningen) på plass på venstrebacken og kjapper James Keene på topp.

 

Eflsborg liker vel å se seg selv som et pasningsorientert fotballag hvor man lar ballen gjøre jobben og man ikke nødvendivis springer seg i døde. Med andre ord et ganske annerledes lag enn hva vi vanligvis møter i serien. Uansett meget kvalifisert motstand og som regjerende svenske mestere skal de vel ha et aldri så lite favorittstempel.

 

Årets første riktige test for oss, jeg gleder meg!

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Laget:

 

Jon.

Morten, IA, Pontus, Tom.

Keller, Somen, Stenez, Alanzinho.

Daniel og Veigar.

Bortsett fra at IA er ute, starter med Håkon i stedet. Legger forøvrig merke til at ingen av våre 6 fremste på banen har samme nasjonalitet, mens vi kun har nordmenn og svensker "der bak"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Laget til Elfsborg:

 

 

Johan Wiland - Daniel Mobaeck, Martin Andersson, Andreas Augustsson, Mathias Florén - Anders Svensson, Samuel Holmén - Stefan Ishizaki, Denni Avdic, Daniel Alexandersson - James Keene

 

 

Mange gode spillere der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er IA skadet?

Han har måttet kaste håndkledet inn grunnet sykdom.  Se her

 

 

ok. spennende å se hvordan Håkon klarer seg.

 

Moro kamp da! Stilig at Håkon putta! Deilig at jeg får sett kamp selvom jeg ikke får dratt helt til Bærum og Onkel Blaa!:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes vi gjør en god kamp i dag, synd med det siste baklengsmålet, som jeg er sikker på jon ville tatt hvis den ikke hadde truffet en forsvarer, mye positivt i forhold til tidligere i sesongen. Håper bare ikke skadet til Somen er så alvorlig som det virket... Men gøy å se gutta spille fotball igjen!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jajaja. Syns vi spiller bra angrepsfotball i store deler av kampen og kommer fint rundt på kantene med både Keller og Alan. 2-2målet er bare uflaks og vi burde vunnet dette her. Ellers trist med Somens skade, får håpe det ikke er alvorlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes vi gjør en god kamp i dag, synd med det siste baklengsmålet, som jeg er sikker på jon ville tatt hvis den ikke hadde truffet en forsvarer, mye positivt i forhold til tidligere i sesongen. Håper bare ikke skadet til Somen er så alvorlig som det virket... Men gøy å se gutta spille fotball igjen!!

Vi har i hvertfall sett samme kamp! Hehe

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider


bra kamp av gutta :) skummelt med skaden til Somen og det gikk veldig bra med Pontus og Håkon sammen i forsvar. Akkurat nå ser det ut som PFO er det beste valget på høyrekanten. Mye rart fra Keller idag syntes jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Se Stabæk vs Elfsborg på Onkel Blaa
×
×
  • Opprett ny...