Gå til innhold

La Manga: TIL - Stabæk, Fredag 16:00


d*u*b
 Del

Anbefalte innlegg


Jepp. Noen som vet om hvilket lag vi stiller eller om det er noe video-overføring fra denne kampen?

 

TIL har gjort det gangske bra i det siste, så denne nøtta er nok vel så vrien å knekke som det Start var. Men jeg har troen på at vi skal vise oss som det laget vi er likevel. Håper intenst på nok en kamp uten baklengsmål, da det er forsvaret vårt jeg er mest spent på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


janne sa at Poljac kommer inn for Alan.

 

...og da er vel det mer et tegn på at Alan er sikker på laget enn noe annet. Alan har vært vår beste i vinter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet hvor man kan se kampeen?

Ikke noe reklame for det på stabak.no ihvertfall...

 

 

...og ingenting på verken fxtv eller til.no.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)-->

QUOTE(d*u*b @ 1. Mar 2007, 14:07) 98958[/snapback]
Jepp. Noen som vet om hvilket lag vi stiller eller om det er noe video-overføring fra denne kampen?

 

TIL har gjort det gangske bra i det siste, så denne nøtta er nok vel så vrien å knekke som det Start var. Men jeg har troen på at vi skal vise oss som det laget vi er likevel. Håper intenst på nok en kamp uten baklengsmål, da det er forsvaret vårt jeg er mest spent på.

 

Knekt verre nøtter før ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)--><div class='quotetop'>QUOTE(d*u*b @ 1. Mar 2007, 14:07) 98958[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Jepp. Noen som vet om hvilket lag vi stiller eller om det er noe video-overføring fra denne kampen?

 

TIL har gjort det gangske bra i det siste, så denne nøtta er nok vel så vrien å knekke som det Start var. Men jeg har troen på at vi skal vise oss som det laget vi er likevel. Håper intenst på nok en kamp uten baklengsmål, da det er forsvaret vårt jeg er mest spent på.

 

Knekt verre nøtter før ;)

 

Javisst. Men i treningskampene har Stabæk brukt mellom 30 minutter og en omgang bare på å finne ut hvordan vi skal komme oss skikkelig igang. Tror nok ikke analyse-jobben er like grundig før disse kampene, så spillerne må liksom "løse knuten" selv utpå der. Så iallefall sånn ut mot både Elfsborg og Start.

 

Men at Jens skal stå er jeg litt urolig for. En usikker sisteskanse gjør forsvaret usikre, som igjen forplanter seg. Ikke bra... Men Jens må jo få muligheten til å vise seg bedre enn det han har gjort sålangt i år, og spille på seg litt selvtillitt. Frykter det verste.... :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

La Manga: TIL - Stabæk, Fredag 16:00
×
×
  • Opprett ny...