Gå til innhold

The Conquest - Tips og resultater


d*u*b
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Etter å ha klaget og klaget på internettleverandøren min i en månedstid, med stadige lovord om at det skal fixes, kom det tilslutt en tekniker og reparerte linja inn til bygningen på mandag. Og vips, internett var i hus igjen. Men i går, så vips, var det like dødt. Helt håpløst å få gjort noe fra eller til. Jeg skal prøve å få gjort dette manuelt, men det letteste for meg er å få dette inn i excel -arket som gjør selve utregningen for meg. Den maskinen står ikke her på jobb, men altså hjemme uten internettilgang.

 

Jeg foreslår at vi bare starter å levere inn tips for siste runde uansett. Svarene kommer jo en av dagene uansett!

 

SISTE RUNDE: (Frist: Lørdag 17:50)

 

AaFK - RBK

LSK - Sandefjord

Lyn - Start

Viking - VIF

SIF - Stabæk

TIL - Brann

Odd - FFK

 

Lykke til!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


AaFK - RBK 1-3

LSK - Sandefjord 1-2 (avslutter med stil!)

Lyn - Start 0-2 (Lyn stiller bare med reserver for å rykke opp med 2.laget)

Viking - VIF 4-0

SIF - Stabæk 0-4 (SØLV!!!)

TIL - Brann 2-1 (Helstad spiller ikke, og Brann har ikke ryggrad...)

Odd - FFK 3-1 (rykker nok ned pga lav moral hos Lyn)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skal prøve å få gjort dette manuelt, men det letteste for meg er å få dette inn i excel -arket som gjør selve utregningen for meg. Den maskinen står ikke her på jobb, men altså hjemme uten internettilgang.

 

floppy.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skal prøve å få gjort dette manuelt, men det letteste for meg er å få dette inn i excel -arket som gjør selve utregningen for meg. Den maskinen står ikke her på jobb, men altså hjemme uten internettilgang.

 

floppy.jpg

 

 

hehe...

 

Men for meg ville dette ta to dager, i praksis, ettersom jeg da måtte hente tipsene fra nett på jobb. Gjøre utregning hjemme på kvelden, deretter ta med tilbake for å poste det her. Litt irriterende når jeg blir lovet nett hjem hver dag...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

The Conquest - Tips og resultater
×
×
  • Opprett ny...