Gå til innhold

Cupen 2007


Freak Magnet
 Del

Anbefalte innlegg


jeg har omvendt en kragerø-jente fra å være skap-oddesupporter til å bli Stabæksupporter med drakt og greier.. Hun var på Skagerak og kommer også på Åråsen.. Så hvis alle gjør det samme som meg blir vi plutselig mange der opp :) Gir meg selv en klapp på skulderen..

 

Kan du ta deg en runde rundt på kontorene her også???

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 800
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


jeg har omvendt en kragerø-jente fra å være skap-oddesupporter til å bli Stabæksupporter med drakt og greier.. Hun var på Skagerak og kommer også på Åråsen.. Så hvis alle gjør det samme som meg blir vi plutselig mange der opp :) Gir meg selv en klapp på skulderen..

 

Kan du ta deg en runde rundt på kontorene her også???

 

Nå har det slik at jeg liker å betrakte meg selv som en trofast fyr, derfor kan jeg nok ikke bruke de samme overbevisningsmetodene på ditt kontor. Og da vet jeg ikke om effekten blir den samme :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg har omvendt en kragerø-jente fra å være skap-oddesupporter til å bli Stabæksupporter med drakt og greier.. Hun var på Skagerak og kommer også på Åråsen.. Så hvis alle gjør det samme som meg blir vi plutselig mange der opp :) Gir meg selv en klapp på skulderen..

 

Kan du ta deg en runde rundt på kontorene her også???

 

Nå har det slik at jeg liker å betrakte meg selv som en trofast fyr, derfor kan jeg nok ikke bruke de samme overbevisningsmetodene på ditt kontor. Og da vet jeg ikke om effekten blir den samme :lol:

Hørt noe rykter om at hun er 13 år?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det billetter igjen for SS?? Hvor selges disse eventuelt?

Dersom det er fler igjen så selges de i StabækButikken

 

Billettprisene er 170,- for voksen og 100,- honnør/barn til Diadora-tribunen på Åråsen.

 

Er dette de samme billettene som selges på www.billettluka.no. Dvs har vi hele tribunen, eller risikerer jeg å havne helt galt avsted?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det billetter igjen for SS?? Hvor selges disse eventuelt?

Dersom det er fler igjen så selges de i StabækButikken

 

Billettprisene er 170,- for voksen og 100,- honnør/barn til Diadora-tribunen på Åråsen.

 

Er dette de samme billettene som selges på www.billettluka.no. Dvs har vi hele tribunen, eller risikerer jeg å havne helt galt avsted?

Vi er plassert bak det ene målet. Ikke kjøp på Billettluka, da havner du galt.

 

Tror det er litt billetter igjen i StabækButikken

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi er plassert bak det ene målet. Ikke kjøp på Billettluka, da havner du galt.

 

Tror det er litt billetter igjen i StabækButikken

 

Det selges til Diadora-tribunen (bak det ene målet) også på nettet. 534 ledige billetter sist jeg sjekket. Sikker på at dette ikke er samme sted, eller blir tribunen delt opp?

 

Hadde vært greit å kjøpe i butikken, men som vanlig sliter jeg litt med å komme meg ut til Bekkestua.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi er plassert bak det ene målet. Ikke kjøp på Billettluka, da havner du galt.

 

Tror det er litt billetter igjen i StabækButikken

 

Det selges til Diadora-tribunen (bak det ene målet) også på nettet. 534 ledige billetter sist jeg sjekket. Sikker på at dette ikke er samme sted, eller blir tribunen delt opp?

 

Hadde vært greit å kjøpe i butikken, men som vanlig sliter jeg litt med å komme meg ut til Bekkestua.

Se der, ja. Nei da vet jeg ikke. Ring StabækButikken for sikkerhetsskyld

 

Hvorledes blir det med buss til åråsen?

$$ setter opp masse busser som går fra Bekkestua. Info kommer på internett snart

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg har omvendt en kragerø-jente fra å være skap-oddesupporter til å bli Stabæksupporter med drakt og greier.. Hun var på Skagerak og kommer også på Åråsen.. Så hvis alle gjør det samme som meg blir vi plutselig mange der opp :) Gir meg selv en klapp på skulderen..

 

Kan du ta deg en runde rundt på kontorene her også???

 

Nå har det slik at jeg liker å betrakte meg selv som en trofast fyr, derfor kan jeg nok ikke bruke de samme overbevisningsmetodene på ditt kontor. Og da vet jeg ikke om effekten blir den samme :lol:

Hørt noe rykter om at hun er 13 år?

 

Nå må du ikke ta av helt her Anders. :lol: klapp uansett!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi er plassert bak det ene målet. Ikke kjøp på Billettluka, da havner du galt.

 

Tror det er litt billetter igjen i StabækButikken

 

Det selges til Diadora-tribunen (bak det ene målet) også på nettet. 534 ledige billetter sist jeg sjekket. Sikker på at dette ikke er samme sted, eller blir tribunen delt opp?

 

Hadde vært greit å kjøpe i butikken, men som vanlig sliter jeg litt med å komme meg ut til Bekkestua.

Se der, ja. Nei da vet jeg ikke. Ring StabækButikken for sikkerhetsskyld

 

Hvorledes blir det med buss til åråsen?

$ setter opp masse busser som går fra Bekkestua. Info kommer på internett snart

INFORMASJONEN FRA LILLESTRØM ER AT DET    I K K E    SELGES BILLETTER TIL KAMPEN PÅ ÅRÅSEN.

 

Man må altså kjøpe på forhånd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg har omvendt en kragerø-jente fra å være skap-oddesupporter til å bli Stabæksupporter med drakt og greier.. Hun var på Skagerak og kommer også på Åråsen.. Så hvis alle gjør det samme som meg blir vi plutselig mange der opp :) Gir meg selv en klapp på skulderen..

 

Kan du ta deg en runde rundt på kontorene her også???

 

Og når du først er i gang tar du en på skolen min.

Det er noen hundre der :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ifølge billetluka.no er det rett over 500 billetter igjen (på vårt felt).

Men kjøper en til en kamerat før kl. 22.00. og da er det 1 mindre :P

Edit: La til noe i kursiv

 

 

Smuud, da kan jeg chilln i godstolen litt til :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er for dårlig ass! Det er jo semifinale, folk må klare å få ræva ut på kamp..

Det betyr at det er solgt rundt 700 ikke sant?? Eller er det solgt 200 av de 700 vi ble tildelt? Hele feltet tar vel 1200-1500?

 

Fytte rakkern!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er for dårlig ass! Det er jo semifinale, folk må klare å få ræva ut på kamp..

 

 

Om det er 500 billetter igjen vil det si at det allerede er solgt 1000 billetter til Stabæksupportere.

Stabæk har ett felt på langsiden (300 plass - utsolgt) i tillegg har vi 1200 plasser på langsiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er for dårlig ass! Det er jo semifinale, folk må klare å få ræva ut på kamp..

 

 

Om det er 500 billetter igjen vil det si at det allerede er solgt 1000 billetter til Stabæksupportere.

Stabæk har ett felt på langsiden (300 plass - utsolgt) i tillegg har vi 1200 plasser på langsiden.

 

Og hvor kjøper jeg billett for å stå med SS? Utenom stabækbutikken, rekker ikke dit i åpningsitden..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er for dårlig ass! Det er jo semifinale, folk må klare å få ræva ut på kamp..

Det betyr at det er solgt rundt 700 ikke sant?? Eller er det solgt 200 av de 700 vi ble tildelt? Hele feltet tar vel 1200-1500?

 

Fytte rakkern!

 

Husk at de 1200 billettene vi har fått på kortsiden ikke er hele feltet. Hele feltet tar 1750-1850.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er for dårlig ass! Det er jo semifinale, folk må klare å få ræva ut på kamp..

 

 

Om det er 500 billetter igjen vil det si at det allerede er solgt 1000 billetter til Stabæksupportere.

Stabæk har ett felt på langsiden (300 plass - utsolgt) i tillegg har vi 1200 plasser på langsiden.

 

Og hvor kjøper jeg billett for å stå med SS? Utenom stabækbutikken, rekker ikke dit i åpningsitden..

Tror du kan kjøpe på billettservice, og eventuellt hente på Narvesen eller Posten

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er for dårlig ass! Det er jo semifinale, folk må klare å få ræva ut på kamp..

 

 

Om det er 500 billetter igjen vil det si at det allerede er solgt 1000 billetter til Stabæksupportere.

Stabæk har ett felt på langsiden (300 plass - utsolgt) i tillegg har vi 1200 plasser på langsiden.

 

Og hvor kjøper jeg billett for å stå med SS? Utenom stabækbutikken, rekker ikke dit i åpningsitden..

Tror du kan kjøpe på billettservice, og eventuellt hente på Narvesen eller Posten

Stemmer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og hvor kjøper jeg billett for å stå med SS? Utenom stabækbutikken, rekker ikke dit i åpningsitden..

Tror du kan kjøpe på billettservice, og eventuellt hente på Narvesen eller Posten

 

www.billettluka.no (ikke billettservice)

Flott! Jeg har oppdatert informassjonen på forsiden.

Her er forresten link til billettluka

 

Billettene som blir kjøpt på billettluke kan hentes på enkelte Narvesen og 7-Eleven utsalg, for de som kommer seg til StabækButikken

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og hvor kjøper jeg billett for å stå med SS? Utenom stabækbutikken, rekker ikke dit i åpningsitden..

Tror du kan kjøpe på billettservice, og eventuellt hente på Narvesen eller Posten

 

www.billettluka.no (ikke billettservice)

Flott! Jeg har oppdatert informassjonen på forsiden.

Her er forresten link til billettluka

 

Billettene som blir kjøpt på billettluke kan hentes på enkelte Narvesen og 7-Eleven utsalg, for de som kommer seg til StabækButikken

 

Hvordan går det med busspåmelding? hører rykter om at folk har fått feil nr gitt :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan går det med busspåmelding? hører rykter om at folk har fått feil nr gitt :rolleyes:

Påmeldingene  strømmer inn.  Også til en lite fornøyd relativt ukjent mann...

 

Med dette innlegget benytter vi anledningen til å minne om at påmeldinger til bussen kan gjøres på Stabæk Supports stand utenfor Onkel Blaa og på Nadderud førstkommende søndag, på internett og på telefon

46488600

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan går det med busspåmelding? hører rykter om at folk har fått feil nr gitt :rolleyes:

Påmeldingene strømmer inn. Også til en lite fornøyd relativt ukjent mann...

 

Med dette innlegget benytter vi anledningen til å minne om at påmeldinger til bussen kan gjøres på Stabæk Supports stand utenfor Onkel Blaa og på Nadderud førstkommende søndag, på internett og på telefon

46488600

 

 

Meldte meg på den internett linken, fikk ikke noe mail i "retur" på at jeg er sikret, men det skal kanskje være sånn?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Cupen 2007
×
×
  • Opprett ny...