Gå til innhold

Cupen 2007


Freak Magnet
 Del

Anbefalte innlegg


Men når vil kampen bli spilt. Den uken cupen skal spilles har Tromsø seriekamp både mandag og lørdag. Onsdag blir dermed for nærme mandag, og torsdag for nærme lørdag. Kan jo spilles natt til torsdag, eller torsdag formiddag. Det er dog kanskje ikke den tiden på døgnet det vil komme flest tilskuere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 800
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Men når vil kampen bli spilt. Den uken cupen skal spilles har Tromsø seriekamp både mandag og lørdag. Onsdag blir dermed for nærme mandag, og torsdag for nærme lørdag. Kan jo spilles natt til torsdag, eller torsdag formiddag. Det er dog kanskje ikke den tiden på døgnet det vil komme flest tilskuere?

Da er det jo særdeles talentløst av NFF å sette opp Tromsø i TV-kamper begge de dagene så lenge de visste at det var en mulighet for at Tromsø gikk videre i cup-en. Jeg tviler på at det bare blir to dager mellom kampene, så her er det vel en viss mulighet for at vår kamp blir utsatt til uken etter, eller ennå senere. Jeg tror neppe NFF og TV2 vil endre på tv-oppsettet nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jepp, tipper den vil bli spilt onsdag i uken etter. Hadde jo vært ennå verre om Tromsø skulle møte et av lagene som skal spille E-cup. Da hadde ikke det gått heller, og kvartfinalen blir farlig nærme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt grei trekning. Kunne vært bedre, men Tromsø hjemme bør være overkommelig.

 

Nybergsund - Enga :lol:

Er jo neste års adecco-oppgjør det!

 

Kunne vært verre ja... Men det var litt bittert da det var tre lag igjen i bollen (nybergsund, Tromsø og Notodden).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men blir det hjemme eller borte?

 

Ifølge Aftenpoften er det hjemme, men skulle jo tro at Sexxes poeng med for mange kamper tett på for Tromsø gjør at den enten blir flyttet til Tromsø eller noe annet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men blir det hjemme eller borte?

 

Ifølge Aftenpoften er det hjemme, men skulle jo tro at Sexxes poeng med for mange kamper tett på for Tromsø gjør at den enten blir flyttet til Tromsø eller noe annet.

 

Nå skal vi ikke blande serie og cup her.

 

Kampen blir spilt på Nadderud. Noe annet vil være årets cupbombe.

 

Når den blir spilt er en annen sak. Pga håpløst oppsett av Tv-kamper blir nok kampen flyttet til uka etter. Eller så må de flytte en av de allerede oppsatte TV-kampene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


(Alltidfotball.no): Norges Fotballforbund meddeler i dag, mandag, i en pressemelding at de har nå satt opp kampdato, klokkeslett og hjemmebane for 4. runde NM menn 2007 med følgende resultat:

 

25/7 18:00 FC Lyn Oslo-Bodø/Glimt Ullevaal Stadion (TV2).

 

25/7 18:00 Lillestrøm-Aalesund Åråsen Stadion (TV2).

 

25/7 18:00 Strømsgodset-Notodden Marienlyst Stadion (TV2).

 

25/7 18:00 Start-Haugesund Sør Arena (TV2).

 

25/7 20:00 Viking-Brann Viking Stadion (TV2 Sport).

 

25/7 18:00 Rosenborg-ODD Grenland Lerkendal Stadion (TV2 Sport).

 

26/7 18:00 Nybergsund IL Trysil-Vålerenga Nybergsund Stadion (TV2 Sport).

 

8/8 18:00 Stabæk-Tromsø Nadderud Stadion (TV2).

 

http://www.alltidfotball.no/artikkel/fjerde-cuprunde

Endret av LittleBlueAlien
Lenke til innlegg
Del på andre sider


blir utsettet til 8/8 ja, får tv inntekter da den går på tv2 :D

Siden det var meg som postet med både bold og understrek så får jeg kanskje oppklare noe. I følge ss.no er det snakk om tv2....DOTno og ikke kanalen tv2, noe som ikke kom klart frem i kilden jeg hadde på det tidspunkt. Jeg anter dog i ettertid at ss.no har helt rett og at kampen ikke går på åpen kanal:

http://ss.no/index.lasso?s=nyhet&ID=384

 

Uansett, dette er hjemmekamp så vi trenger ikke tv. ;)

Endret av LittleBlueAlien
Lenke til innlegg
Del på andre sider


penger i køppen fordeles etter helt andre prinsipper enn penger i serien... De som kommer lengst får mest!

 

Arrangørklubbene sitter ikke igjen med hele overskuddet. Lag som reiser langt får reisestøtte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Der var RævBK, Start og Aalesund ute av cupen :lol:

Hadde heller sett LSK enn AAFK ute av cupen, men Odd og Haugesund videre må jo sees på som en slags bonus

 

 

Nå får vi bare inderlig håpe at Viking sørger for å sette Brann ettertrykkelig ned på jorda igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Der var RævBK, Start og Aalesund ute av cupen :lol:

Hadde heller sett LSK enn AAFK ute av cupen, men Odd og Haugesund videre må jo sees på som en slags bonus

 

 

Nå får vi bare inderlig håpe at Viking sørger for å sette Brann ettertrykkelig ned på jorda igjen.

 

De leder 1-0 i alle fall, så foreløpig går det på skinner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hadde tatt seg ut om stabæk ble slått ut nå som det meste av de beste laga er ute, og vi har cupfinale nesten på sølvfat!

 

Cup er cup, for å komme med en gammel klisjè.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hadde tatt seg ut om stabæk ble slått ut nå som det meste av de beste laga er ute, og vi har cupfinale nesten på sølvfat!

 

Meste av de beste lagene? Er vel stort sett bare Rosenborg som er ute, samt taperen av Viking/Brann. Lillestrøm, Lyn og Strømsgodset er videre hvis vi tar lagene øverst på tabellen.

 

For de som tar kvartfinale for gitt ser det for meg ut som 5 av 7 av motstanderne vil gi bortekamp. Er kun Lillestrøm og antageligvis vinneren av Nybergsund/Vålerenga vil få hjemmekamp mot.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hadde tatt seg ut om stabæk ble slått ut nå som det meste av de beste laga er ute, og vi har cupfinale nesten på sølvfat!

 

Meste av de beste lagene? Er vel stort sett bare Rosenborg som er ute, samt taperen av Viking/Brann. Lillestrøm, Lyn og Strømsgodset er videre hvis vi tar lagene øverst på tabellen.

 

For de som tar kvartfinale for gitt ser det for meg ut som 5 av 7 av motstanderne vil gi bortekamp. Er kun Lillestrøm og antageligvis vinneren av Nybergsund/Vålerenga vil få hjemmekamp mot.

 

 

godset og lyn er vel ikke topplag.. lsk og viking kan bli vriene ja. møter vi de to på hjemme(hvis vi møter dem i det hele tatt da) tror jeg vi vinner kampene, men på borte tror jeg vi vil få problemer hvis vi møter dem der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hahahahahahaha

 

Nybergsund fansen bresker seg; " Er det alltid like stille over der, Er det alltid like stille over der", " Og sånn taper enga, enga taper sånn" haha ler meg ihjel

Endret av peas on earth
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Cupen 2007
×
×
  • Opprett ny...