Gå til innhold

Cupen 2007


Freak Magnet
 Del

Anbefalte innlegg


Rødt kort til enga!!! Thomasen eller noe sånt...

 

For de som ikke har TV2 Sport tilgjengelig kan jeg infomere om at klanen-forumet også er ganske underholdende nå.

Nybergsund spiller i grunn ganske bra og har en del profiler. Vålerengen må være omtrent ribbet for selvtillit, noe som i grunn passer bra ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 800
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Rødt kort til enga!!! Thomasen eller noe sånt...

Betyr det at han ikke kan spille mot oss på søndag da???

 

Vil tro det ja.

 

EDIT:

 

35 Voldsom temparatur i denne kampen nå. Spillere er stadig vekk i tottene på hverandre, sist Durakovic og Jalland i forbindelse med et innkast.

 

Et rødt kort eller to til hadde overhodet ikke gjort noe..

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rødt kort til enga!!! Thomasen eller noe sånt...

Betyr det at han ikke kan spille mot oss på søndag da???

 

Vil tro det ja.

 

EDIT:

 

35 Voldsom temparatur i denne kampen nå. Spillere er stadig vekk i tottene på hverandre, sist Durakovic og Jalland i forbindelse med et innkast.

 

Et rødt kort eller to til hadde overhodet ikke gjort noe..

 

Teller kortene fra cupen også i serien ? :o

Lenke til innlegg
Del på andre sider


noen som har et brukernavn/passord å avse, så jeg kan få sett denne eminente kampen?!?!

 

Du får stikke innom stuen min så kan vi se sammen :P

gjerne :) Du er ikke tilfeldigvis på Tjøme??? hehe

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1185467474818_447.jpg

 

:lol: :lol: :lol:

 

Var det jeg kommenterte når trekningen var klar og så hvem som skulle møte hverandre.

Jubler som en gal her, og NIF har faktisk endel gode spillere! :)

Vært morsomt å vite hva de har i budsjett.. 240 husstander banker østkanten. haha!!

 

Go NIF :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klippet fra enga forumet :

 

"Håper dem bytter drakter etter kampen så nybergsund gutta kan spille for oss mot Stabæk neste helg.

Da er det i hvertfall en sjans å vinne den kampen"

 

:lol::lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvorfor viser de ikke kampen på noen tv-kanal egentlig? Er så møkk lei av TV2, alt var bedre da det var breddedekning av cup`en, med Arne Scheie på NRK!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvorfor viser de ikke kampen på noen tv-kanal egentlig? Er så møkk lei av TV2, alt var bedre da det var breddedekning av cup`en, med Arne Scheie på NRK!!!

 

De viser den på TV2 sport. Så lenge man har den kanalen får man sett alt av norsk fotball. 149 kr mnd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde vært greit med ekstraomganger, slik at VIF-spillerne blir skikkelig møre til søndagens kamp. Men selvfølgelig skal Nybergsund tuppe inn vinnermålet i det 119. minutt...

 

Overlever at de rykker ut med fem min tillegg og.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde vært greit med ekstraomganger, slik at VIF-spillerne blir skikkelig møre til søndagens kamp. Men selvfølgelig skal Nybergsund tuppe inn vinnermålet i det 119. minutt...

 

Overlever at de rykker ut med fem min tillegg og.

3-1 HOHOHOHO ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3-1 Enga er ute! Synes vi skylder Nybergsund minst ett par kasser pils!

For å motivere VIF sikkelig til å slå oss i serien, nei takke meg til. Skulle heller sett at enga vant knepent etter ekstraomganger og straffe. Så di kom slitne og halvfornøyde til nadderud på søndag.

 

Men det er klart at det er kult også :lol:

Bare Stabæk klarer å slå dem på søndag, så skal jeg kose meg sikkelig. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette gjaldt kun utvisninger. Man legger etter det jeg vet ikke sammen gule kort i cup og serie. Men nå ble det 2-1 så nå blir det kanskje ikke aktuelt uansett.

 

Hmm.. Det var synd.

 

 

Thomassen er i hvert fall ute mot oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det værste var at VIF omtrent ikke kom til sjanser. Nybergsund spilte rett og slett glimrende.

 

Grindheim ute, Jalland ute, Thomassen ute. Vif er virkelig ute på tynn is nå. Det jekker jeg en øl for.

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider


3-1 Enga er ute! Synes vi skylder Nybergsund minst ett par kasser pils!

For å motivere VIF sikkelig til å slå oss i serien, nei takke meg til. Skulle heller sett at enga vant knepent etter ekstraomganger og straffe. Så di kom slitne og halvfornøyde til nadderud på søndag.

 

Men det er klart at det er kult også :lol:

Bare Stabæk klarer å slå dem på søndag, så skal jeg kose meg sikkelig. :)

 

Vi kan sende de kassene etter kampen på søndag. ;) Tror uansett de har merket nesten 100 min med fotball i midtuken, mens gutta våre har hatt treninger og fokus opp mot denne kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Følgende lag videre:

LSK, Viking, Lyn, Odd, Godset, Haugesund og Nybergsund.

Av disse er det vel egentlig kun 2 lag som spiller jevnt med Stabæk dersom gutta har en god dag. Drømmetrekningen må jo være LSK-Viking i neste runde, mens vi gjerne kan få Haugesund eller Nybergsund. Drømmefinalen blir Stabæk mot Viking (riktignok større sjanse for å vinne om det blir Nybergsund)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Cupen 2007
×
×
  • Opprett ny...