Gå til innhold

Cupen 2007


Freak Magnet
 Del

Anbefalte innlegg


På web? Jeg har bladd igjennom alle TV2 sport kanalene på parabolen, og ingen sender kampen!! Viser Start - Tromsø i reprise. Det er grenser til skandale. Og dette skal man betale 150 spenn i mnd for :angry:

 

Noen som gidder å finne nummeret til TV2 (sport) slik at vi kan ha en liten klagestorm?

 

Nettsidene deres er jo ræva .. (akkurat som prioriteringene)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 800
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Skjer med crapy kvalitet på TV2 Sport ?

 

På web? Jeg har bladd igjennom alle TV2 sport kanalene på parabolen, og ingen sender kampen!! Viser Start - Tromsø i reprise. Det er grenser til skandale. Og dette skal man betale 150 spenn i mnd for :angry:

 

Jeg ser nå på kampen på nett, og har ikke betalt noe ekstra for det utover vanlig TV2 Sport..

 

Edit: Men det er ræva lyd her og. Høres ut som vi har to litt usynkroniserte Stabæk Support`er.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjer med crapy kvalitet på TV2 Sport ?

 

På web? Jeg har bladd igjennom alle TV2 sport kanalene på parabolen, og ingen sender kampen!! Viser Start - Tromsø i reprise. Det er grenser til skandale. Og dette skal man betale 150 spenn i mnd for :angry:

 

Jeg ser nå på kampen på nett, og har ikke betalt noe ekstra for det utover vanlig TV2 Sport..

 

Edit: Men det er ræva lyd her og. Høres ut som vi har to litt usynkroniserte Stabæk Support`er.

 

Og hvorledes fikk du brukernavn og passord linket som ga deg tilgang uten å betale mer ? Jeg har også tv2 sport ..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjer med crapy kvalitet på TV2 Sport ?

 

På web? Jeg har bladd igjennom alle TV2 sport kanalene på parabolen, og ingen sender kampen!! Viser Start - Tromsø i reprise. Det er grenser til skandale. Og dette skal man betale 150 spenn i mnd for :angry:

 

Jeg ser nå på kampen på nett, og har ikke betalt noe ekstra for det utover vanlig TV2 Sport..

 

Edit: Men det er ræva lyd her og. Høres ut som vi har to litt usynkroniserte Stabæk Support`er.

 

Og hvorledes fikk du brukernavn og passord linket som ga deg tilgang uten å betale mer ? Jeg har også tv2 sport ..

 

 

Lyden blir litt bedre nå .. men hører jo ikke så godt hva som skjer utenom hva kommentatoren sier .. :/

 

Det jo også usynkronisert .. så til de grader .. lol

Endret av matsj
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjer med crapy kvalitet på TV2 Sport ?

 

På web? Jeg har bladd igjennom alle TV2 sport kanalene på parabolen, og ingen sender kampen!! Viser Start - Tromsø i reprise. Det er grenser til skandale. Og dette skal man betale 150 spenn i mnd for :angry:

 

Jeg ser nå på kampen på nett, og har ikke betalt noe ekstra for det utover vanlig TV2 Sport..

 

Hjelper ikke på kampen, men skal sende en mail å fortelle akkurat hva jeg mener. Er ikke interessert å sitte å se kamper i dårlig kvalitet på en 19" pcskjerm når det står 40" i stua. <_<

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjer med crapy kvalitet på TV2 Sport ?

 

På web? Jeg har bladd igjennom alle TV2 sport kanalene på parabolen, og ingen sender kampen!! Viser Start - Tromsø i reprise. Det er grenser til skandale. Og dette skal man betale 150 spenn i mnd for :angry:

 

Jeg ser nå på kampen på nett, og har ikke betalt noe ekstra for det utover vanlig TV2 Sport..

 

Edit: Men det er ræva lyd her og. Høres ut som vi har to litt usynkroniserte Stabæk Support`er.

 

Og hvorledes fikk du brukernavn og passord linket som ga deg tilgang uten å betale mer ? Jeg har også tv2 sport ..

 

Tror det kan ha noe med å gjøre at jeg var registrert på TV2 Nett-tv med samme mailadresse som hos Canal Digital. Husker ikke helt.. Jeg forsøkte det først på lørdag, og oppdaget til min store glede at det virket.

 

Edit: Dog ikke like stor glede som at vi nå gikk opp til 1-0!!!!

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


YES! Tchoyi! 1-0!

 

TV2 skal f... meg få høre hva jeg mener om at vi må bruke en ustabil internettside når man betaler 149 kr per mnd!

 

Kunne ihvertfall gitt oss gratis årskort pga av tapte gleder rundt en kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå synes jeg godt Veigar kan bli byttet ut..

Har ikke vi kjørt tre bytter? Bjørnar, IA og Tommy inn. Veigar kan jo ikke spille neste kamp, så han kan like gjerne bruke seg opp i dag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå synes jeg godt Veigar kan bli byttet ut..

Har ikke vi kjørt tre bytter? Bjørnar, IA og Tommy inn. Veigar kan jo ikke spille neste kamp, så han kan like gjerne bruke seg opp i dag!

 

Jo, faen.. Sant det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fikk sett siste halvtimen på Sumo herfra Island.  (God streaming).  Det var vanskelig å huske at kampen skulle begynne så tidlig som kl 18 - kl 16 her.

 

Men jeg fikk med meg begge målene til Daniel, og det jeg så var bare veldig overbevisende.  Stabæk hadde fulstendig kontroll og kjørte opp kjempesjanse etter kjempesjanse.  Hadde gutta gitt alt ville det vært mange flere scoringer.  Men 3-0 er selvsagt fullstendig nok.

 

Det kanskje mest oppmuntrende med hensyn til Start-kampen er samspillet mellom Alan og Daniel, som altså gir to mål.  Det betyr at Start må forsøke å ta ut Alan om de skal slå oss.  Og det er en vesentlig forskjell mellom Alan og Veigar - dommerne gir raskt gule kort på ulovlige taklinger mot Alan.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fikk sett siste halvtimen på Sumo herfra Island.  (God streaming).  Det var vanskelig å huske at kampen skulle begynne så tidlig som kl 18 - kl 16 her.

 

Men jeg fikk med meg begge målene til Daniel, og det jeg så var bare veldig overbevisende.  Stabæk hadde fulstendig kontroll og kjørte opp kjempesjanse etter kjempesjanse.  Hadde gutta gitt alt ville det vært mange flere scoringer.  Men 3-0 er selvsagt fullstendig nok.

 

Det kanskje mest oppmuntrende med hensyn til Start-kampen er samspillet mellom Alan og Daniel, som altså gir to mål.  Det betyr at Start må forsøke å ta ut Alan om de skal slå oss.  Og det er en vesentlig forskjell mellom Alan og Veigar - dommerne gir raskt gule kort på ulovlige taklinger mot Alan.

 

Det er veldig sant, dommerne er mye strengere på takliner mot Alan.

 

Men uansett.... vi er i rute igjen og ikke minst er vi på veit mot cupfinalen ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alan gjør veldig mye bra, både defensivt og offensivt, men i store deler av kampen spiller vi på én banehalvdel - den høyre. Tror aldri at jeg har sett Alan så mye sentralt som i denne kampen. Tror også Tom lider litt av det.

Det var jo når Alan satte fart og brukte venstresiden at vi fikk sjanser og mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes 1.omgang var utrolig kjedelig, men det tok seg opp i andre. Somen virket veldig uinspirert og det var generelt lite løping. Men mulig de tok det rolig for å spare seg til Start-kampen. Henning gjorde en veldig bra match og Alan hadde mange returløp og reddet overganger mot. En grei gjennomkjøring og sikkert forsvarsspill. Herlig og se IA tilbake!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alan var god i dag, Mike og Pontus ruvet bak, Jon er sikker som alltid, og Daniel leverer varene. Bra å se gutta klarer å snu noen dårlige kamper til en såpass god kamp som de leverer i dag, også betryggende med tanke på resten av sesongen. Selv om det til tider var litt slapt på banen, så leverer gutta en jevnt over god kamp :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var en fin anledning til å få spilt på laget litt selvtillit offensivt, samtidig som vi ikke slipper til Tromsø all verden bakover. Jeg synes Henning nok en gang er vår beste, og i løpet av høsten så kommer han til å være landslagsaktuell. Han gjør så og si ingen feil, og er tørr mer og mer fremover. Herlig! Pontus er også dyktig i dag, og det var godt å ha han tilbake. Jeg er heller ikke i dag veldig imponert over Mike, og jeg tror tiden er inne for å etablere Inge og Pontus som fast midtstopperpar. Ellers synes jeg Morten gjør en enorm innsats i andre omgang, og villigheten til å gå offensivt var stor. Det samme gjaldt forøvrig også Tom, som er solid.

 

Håper gutta tar med seg dette inn mot Start-kampen, og bygger videre på alt det positive.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Passer egentlig perfekt med ny cup-kamp 19. aug, så holdes laget i gang med viktige kamper (TL-pause fra 13. til 27. aug)

 

19/8 kl 16:00:

Strømsgodset Toppfotball-Stabæk Fotball, Marienlyst Stadion, TV2 Zebra

Lenke til innlegg
Del på andre sider


VG var der også.

 

Og jeg lurer på om spillerene burde forbys å lese hva de skrev.  De kan ta av igjen:

 

- Onsdag viste imidlertid bærumslaget seg igjen som den medaljekandidaten de er.

- Det vi så i dag er ikke Stabæk på sitt beste. Vi har fremdeles mye å gå på. (Daniel)

- På den måten Stabæk spilte i dag, er de det beste laget i eliteserien. (Steinar Nilsen)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Cupen 2007
×
×
  • Opprett ny...