Gå til innhold

Cupen 2007


Freak Magnet
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 800
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Skal man vinne, så skal man vinne! slår man 4 TL-lag i løpet av cupen så har man iallefall ikke fått det enkleste oppsettet. Forrige gang vi vant hadde vi jo ganske flaks med oppsettet, så vi skal ikke klage.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er faktisk ikke så veldig bekymret, hadde vi møtt Haugesund kunne gutta lett tenkt "lettere motstand mot adecco lag", og så kunne vi røket på en stygg smell... Like greit å møte Lsk i semi`n, får vi lettere motstand i finalen!

Og ikke nok med det, vi kan revansjere tapet i kvart`en fra 05!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hehe, du tror det er kødd.......... Hadde jo vært morro å møtt Lillestrøm i finalen da, da hadde det jo blitt en greie rundt den.... Nå blir det bare trist når enten Odd eller Haugesund er i finalen...

 

Nedtur ass........

Lenke til innlegg
Del på andre sider


trekning? hehe.... NøFF fikk det som de ville :rolleyes:

 

Dust. Hadde NFF fått velge ville de hatt LSK-Stabæk i finalen. Og tro meg det var trekning - dro faktisk inn til Ullevaal og så det med mine egne øyne

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg frykter grisespill fra LSK og skader hos oss mer enn jeg frykter at vi skal tape.

 

Jeg tror vi har gode muligheter. I tillegg til at vi slår fugleungene håper jeg Haugesund slår Odd og at finalen blir et fyrverkeri av en kamp - hvor vi står for regien ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


trekning? hehe.... NøFF fikk det som de ville :rolleyes:

 

Dust. Hadde NFF fått velge ville de hatt LSK-Stabæk i finalen. Og tro meg det var trekning - dro faktisk inn til Ullevaal og så det med mine egne øyne

Takk for hyggelig beskrivelse. Skjønner jo at det var trekning, finalen blir fullsatt uansett lag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dust. Hadde NFF fått velge ville de hatt LSK-Stabæk i finalen. Og tro meg det var trekning - dro faktisk inn til Ullevaal og så det med mine egne øyne

 

Kanskje lagene var merket med feks blindeskrift? Hva skjedde med konspirasjonstankegangen ? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig skummel semifinale. Jeg frykter vi ryker mot et hjemmesterkt lag. Og jeg kan egentlig ikke tenke meg en bedre innstilling for meg som supporter før kampen, heretter blir det bare bedre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig skummel semifinale. Jeg frykter vi ryker mot et hjemmesterkt lag. Og jeg kan egentlig ikke tenke meg en bedre innstilling for meg som supporter før kampen, heretter blir det bare bedre.

 

 

Enda lenge til kampen, om lsk går på en høstsmell og moralen er på bunn er det vel ikke så vanskelig å slå lillestrøm. Med tanke på moralen gutta viste i forrige kamp + mere terping på dødballer har jeg trua på cupfinale.

"For å vinne må man slå de beste"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg frykter grisespill fra LSK og skader hos oss mer enn jeg frykter at vi skal tape.

 

Jeg tror vi har gode muligheter. I tillegg til at vi slår fugleungene håper jeg Haugesund slår Odd og at finalen blir et fyrverkeri av en kamp - hvor vi står for regien ;)

Vi kan mangle plagsomt mange spillere hvis vi går videre (6 mann med gult kort), og i verste fall ryker vi ut og tar med oss et rødt kort eller to over i serie - i tillegg til de skader og suspensjoner vi sikkert får etter seriekampen mot dem - kan bli tynt lag mot Lyn 30. september.

 

På den andre siden har vi trengt ekstraomganger mot dårlige lag som Korsvoll og Godset, så kanskje vi trenger en god motstander for å skjerpe oss ekstra...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, vi står hardt utsatt med tanke på gule kort + tynn stall, men la oss ta en eventuell depping etter kampen også heller se frem til et knakende lokalderby hvor vi går av med seieren, cup er cup! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi kan mangle plagsomt mange spillere hvis vi går videre (6 mann med gult kort), og i verste fall ryker vi ut og tar med oss et rødt kort eller to over i serie - i tillegg til de skader og suspensjoner vi sikkert får etter seriekampen mot dem - kan bli tynt lag mot Lyn 30. september.

Tar man med gule kort også når man ryker ut av cupen, eller er det kun de røde? (Tenker mest på LSK sin kamp helgen etter... :blink: )

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi kan mangle plagsomt mange spillere hvis vi går videre (6 mann med gult kort), og i verste fall ryker vi ut og tar med oss et rødt kort eller to over i serie - i tillegg til de skader og suspensjoner vi sikkert får etter seriekampen mot dem - kan bli tynt lag mot Lyn 30. september.

Tar man med gule kort også når man ryker ut av cupen, eller er det kun de røde? (Tenker mest på LSK sin kamp helgen etter... :blink: )

Nei. Når man ryker ut av cupen forsvinner de gule kortene.

 

Gule kort og soning for gule kort er begrenset til den turnering man deltar i. De telles separat i 1. lags-, 2. lags- og cupkamper. Man kan aldri sone for gule kort i en annen turnering.

 

Røde kort er det anderledes med. Rødt kort som gi en kamps soning skal normalt sones i neste cup-kamp. Er man slått ut skal det sones i første førstelagsseriekamp. Får man flere kampers soning skal de utover ett (dersom man ikke er slått ut) sones i eliteserien.

 

Røde kort samlet i eliteserien sones alltid i eliteserien.

 

Røde kort samlet i 2. lagskamper sones alltid i 2. lagskamper.

 

MED ETT VIKTIG UNNTAK: Dersom man får karantene på mer enn en kamp, kan man ikke spille NOEN kamper før man har sonet ferdig. (Det kan gjøres unntak for dette pga ferier og kamppauser etc dersom "tilleggsstraffen" blir urimelig).

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var da fælt til klaging da. Syntes dette var tilnærmet drømmetrekning. Spesielt at Haugesund fikk hjemmekamp mot Odd :)

 

Forøvrig kan nenves at Haugesund har syv og Odd har fem spillere som vil få karantene i cupfinalen med gult kort i semifinalen.

 

Skulle vi komme til finalen vil det vel ganske motsatt av 1998. Vi vil være favoritter, evt. store favoritter, samt få flere billetter enn motstanderlaget!!!

 

Husk også en ting om noen synes Lillestrøm virker veldig gode nå, og Stabæktilsvarende dårlig. Det er over en måned til kampen, og ting har endret seg til det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


kan dere være så snille og slutte å snakke om denne enormt viktige og prestisjerike kampen som skal spilles en helg i november?!?

det er fortstatt en laaaang vei til ullevaal og først må vi feie lillestrøm ut av veien.

vet ikke om jeg skal være fornøyd eller misfornøyd med trekkningen.

ihvertfall er jeg redd :unsure:

det eneste som får meg til å tro at semifinalen blir en positiv opplevelse for oss er at st.pauli spiller hjemmekamp samme helg - og når stabæk spiller cupkamp samtidig som st.pauli spiller hjemmekamp har stabæk alltid vunnet - kanskje litt overtroisk, men så lenge det hjelper... ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da blir det cup-oppgjør mellom de samme lagene som møtes 3 eller 4 dager før i seriesammenheng, for 23. sept kommer LSK til Nadderud...!

Da har vi sjansen til å sende Alan til å runde Kippe nok ganger til at han får rødt kort, slik av vi slipper å møte han i neste kamp. :lol:

Ellers så har jeg en følelse av at den som vinner seriekampen, vil tape cupkampen, så jeg vet nesten ikke hva jeg håper på. :unsure:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er faktisk ikke så veldig bekymret, hadde vi møtt Haugesund kunne gutta lett tenkt "lettere motstand mot adecco lag", og så kunne vi røket på en stygg smell... Like greit å møte Lsk i semi`n, får vi lettere motstand i finalen!

Ja, så kan vi undervurdere finalemotstanderen i stedet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gleder meg til å se Fjøra og Nordlie syte og bære seg over Norges dårligste dommer etter at vi har slått dem 0-3, med bl.a 1 straffe hvor Kippe blir utvist etter å ha prøvd seg på en Bergølmo :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er det lagt ut bilder fra Strømsgodset kampen som var nå i helgen. Bildene finner du som vanlig ved å trykke på linken i underskriften min.

Haha, bilde nr. 5, ser ut som jeg burde søke opptak til Den Norsk Opera.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Cupen 2007
×
×
  • Opprett ny...