Gå til innhold

Cupen 2007


Freak Magnet
 Del

Anbefalte innlegg


Meldte meg på den internett linken, fikk ikke noe mail i "retur" på at jeg er sikret, men det skal kanskje være sånn?
Vi har ikke noe autosvar nei. Men det er nok en god idé.

 

Uansett. Regn deg som påmeldt :)

Samme for meg.. Har meldt på kragerø-omvendingen min og meg selv men ikke fått noen bekreftelse. Men da regner jeg meg selv som påmeldt også Lars ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 800
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Meldte meg på den internett linken, fikk ikke noe mail i "retur" på at jeg er sikret, men det skal kanskje være sånn?
Vi har ikke noe autosvar nei. Men det er nok en god idé.

 

Uansett. Regn deg som påmeldt :)

Samme for meg.. Har meldt på kragerø-omvendingen min og meg selv men ikke fått noen bekreftelse. Men da regner jeg meg selv som påmeldt også Lars ;)

 

Meldte meg på med linken jeg også, ei heller svar.. Spurte også om det blir opplukk i Oslo som vanlig... Intet svar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


LSK er nå hengt av i serien, og har kun cupen som kan gi gull i år. De har vel heller ingen suspensjoner (men kanskje Riise?), og er helt sikkert revansjesugne, både mtp dagens tap og slett seriespill siste kamper. Håper dette fører til i overkant høye skuldre (ikke ment som høyt aggresjonsnivå, men som forknytt spill og mange personlige feil), og dermed fordel oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Deilig!

En ting er helt sikkert. Vi går til den kampen med langt mindre press på oss enn lsk. De har alt å tape og vi har alt å vinne. Kan slå svært godt ut for oss, men tipper at når vi spiller 11 mot 11 så må det ekstraomganger og kanskje straffer for å avgjøre.

 

Tenke seg til at vi scoret flere mål etter dødball enn lsk idag! Herregud, nå står ikke verden til påske... ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og bjørn helge riise må stå over grunnet direkte rødt i dag!

 

Jeg tolket det slik at han fikk 2 gule. 1 gult for å sparke bort ballen og 1 gult for munnbruk...

 

Det er helt korrekt.

 

 

På sportsekstra sa de at han først fikk et gult kort for å sparke bort ballen, og så direkte rødt for det han sa til dommeren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nordlie bekreftet på TV at Mohueli er ute i 4 uker, den nye østerrikeren er også ute. Iflg panelet i TV2-studio, fikk Riise direkte rødt, så vi slipper kanskje han også.

Det sier mest om TV2, når hørte du sist noen få direkte rødt for munnbruk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nordlie bekreftet på TV at Mohueli er ute i 4 uker, den nye østerrikeren er også ute. Iflg panelet i TV2-studio, fikk Riise direkte rødt, så vi slipper kanskje han også.

Det sier mest om TV2, når hørte du sist noen få direkte rødt for munnbruk?

Peter Ijeh mot lsk i vårsesongen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er ærligtalt ikke helt sikker. Han fikk to kampers karantene hvertfall, så kan tyde på at han først fikk gult, så direkte rødt.

 

jeg så ikke at dommeren trakk frem noe gult kort etter det første. Jeg er ganske sikkert på at det først var gult, så direkte rødt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dagbladet skriver om kortene - 2 x gult til Kippe - gult + rødt til Riise

 

NB: Bjørn Helge Riise mister også onsdagens cupoppgjør mot nettopp Stabæk siden han fikk direkte rødt kort. Frode Kippe kan spille kampen siden han ble sendt av etter to gule kort.

 

edit: Leif

Endret av d*u*b
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Digg at Riise må stå over, men på en annen side kommer nok Essidiri inn! Han er nok spillesugen og vil vise seg frem, og det er noe som kan være posetivt for LSK! Håper vi vinner på onsdag så har vi tatt alt fra dem! Makan til griselag! Skulle ønkse jeg kunne gitt Espen Sørgård en på trynet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dagbladet skriver om kortene - 2 x gult til Kippe - gult + rødt til Riise

 

NB: Bjørn Helge Riise mister også onsdagens cupoppgjør mot nettopp Stabæk siden han fikk direkte rødt kort. Frode Kippe kan spille kampen siden han ble sendt av etter to gule kort.

 

edit: Leif

 

OT: Dagbladet skriver dette:

 

Lillestrøm styrte kampen og så ut til ha mest å gi på 1-1 i skjebnekampen mot Stabæk.

 

WTF???

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Sven Cato Bakkemo bekrefter overfor Nettavisen at han har snakket med dommer Tommy Skjerven, som sier Riise fikk direkte rødt. Det betyr at Riise mister cupkampen mot Stabæk, i tillegg til suspensjonen han får i serien."

 

Men får ikke også Kippe en lengre karantene side det er hans 3. røde for året?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Sven Cato Bakkemo bekrefter overfor Nettavisen at han har snakket med dommer Tommy Skjerven, som sier Riise fikk direkte rødt. Det betyr at Riise mister cupkampen mot Stabæk, i tillegg til suspensjonen han får i serien."

 

Men får ikke også Kippe en lengre karantene side det er hans 3. røde for året?

 

Det kan se sånn ut ut i fra denne artikkelen:

http://www.fotballtips.no/default.asp?u_ac...&u_log=4886

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Sven Cato Bakkemo bekrefter overfor Nettavisen at han har snakket med dommer Tommy Skjerven, som sier Riise fikk direkte rødt. Det betyr at Riise mister cupkampen mot Stabæk, i tillegg til suspensjonen han får i serien."

 

Men får ikke også Kippe en lengre karantene side det er hans 3. røde for året?

 

Det kan se sånn ut ut i fra denne artikkelen:

http://www.fotballtips.no/default.asp?u_ac...&u_log=4886

 

Det var noe jeg isåfall ikke visste. Det kan jo vise seg å bli skjebnevangert for LSK, men de har absolutt gjort seg fortjent til det!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Sven Cato Bakkemo bekrefter overfor Nettavisen at han har snakket med dommer Tommy Skjerven, som sier Riise fikk direkte rødt. Det betyr at Riise mister cupkampen mot Stabæk, i tillegg til suspensjonen han får i serien."

 

Men får ikke også Kippe en lengre karantene side det er hans 3. røde for året?

 

Det kan se sånn ut ut i fra denne artikkelen:

http://www.fotballtips.no/default.asp?u_ac...&u_log=4886

 

Det var noe jeg isåfall ikke visste. Det kan jo vise seg å bli skjebnevangert for LSK, men de har absolutt gjort seg fortjent til det!!

 

Jeg klarer ikke å finne noen retningslinjer som tilsier at det skal gis ekstrastraff for mange røde kort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Sven Cato Bakkemo bekrefter overfor Nettavisen at han har snakket med dommer Tommy Skjerven, som sier Riise fikk direkte rødt. Det betyr at Riise mister cupkampen mot Stabæk, i tillegg til suspensjonen han får i serien."

 

Men får ikke også Kippe en lengre karantene side det er hans 3. røde for året?

 

Det kan se sånn ut ut i fra denne artikkelen:

http://www.fotballtips.no/default.asp?u_ac...&u_log=4886

 

Det var noe jeg isåfall ikke visste. Det kan jo vise seg å bli skjebnevangert for LSK, men de har absolutt gjort seg fortjent til det!!

 

Kan ikke skjønne at dette stemmer, men problemstillingen har kanskje ikke vært oppe så ofte... :lol:

Det hadde nok ikke gitt høye odds å tippe på nye kort i semien. LSK kommer nok til å være mer tennt enn noen gang, akkurat som om de har behov for å øke det ytterligere fra gårsdagen. Tipper forresten av vi taper stort i denne kampen, og at Brann vinner over LSK til helgen. Men det vil i så fall øke mulighetene til medalje...

Jeg klarer ikke å finne noen retningslinjer som tilsier at det skal gis ekstrastraff for mange røde kort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når får vi klarhet i om de røde baronene kan spille eller ikke?

 

Jeg skjønner ikke helt dette her, må ikke Kippe stå over neste serierunde? Er ikke reglene slik at man ikke kan spille i noen konkurranse før man har sonet ferdig?

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skjønner ikke helt dette her, må ikke Kippe stå over neste serierunde? Er ikke reglene slik at man ikke kan spille i noen konkurranse før man har sonet ferdig?

Jo, dersom man har fått karantene på mer enn én kamp. Og Kippe får ikke det her, ergo kan han spille.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har forstått det slik (etter samtale med Armando) at Riise må stå over semi`n, da han fikk rødt for "usportslig". Han må dermed sone, etter all sansynlighet, 2 kamper, men kan ikke spille før domsutvalget har avgjort saken hans. Dette er jo bra for oss!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har forstått det slik (etter samtale med Armando) at Riise må stå over semi`n, da han fikk rødt for "usportslig". Han må dermed sone, etter all sansynlighet, 2 kamper, men kan ikke spille før domsutvalget har avgjort saken hans. Dette er jo bra for oss!

 

Det skal skje i ettermiddag

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Cupen 2007
×
×
  • Opprett ny...