Gå til innhold

Cupen 2007


Freak Magnet
 Del

Anbefalte innlegg


Syntes egentlig ikke det, gutta spiller fotball men vannsklig etter det katastrofale valget til Dommern å godkjenne 2-0!

 

Man kan jo ikke gi Terje Hauge skylda. Han hadde selvfølgelig annulert målet dersom han hadde sett det. Det er A.Sundgot som er en jævla dritt. Han fortjener piskeslag og steining for unfair play.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 800
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Jaggu klarte du ikke å løfte humøret mitt noen hakk LittleBlueAlien. Du har rett. Det var mye som kunne gått begge veier, men totalt sett ville vi ikke nok. Og det var det. Snipp, snapp.

 

Nå får vi satse på GRUSOM hevn mot Liiin. Gleder meg allerede. Denne sesongen er langt fra over. Den kan fremdeles bli vår beste noen sinne. Og selv om det skulle ende uten medalje har laget og klubben lært utrolig mye denne sesongen om hva som skal til for å kjempe helt i toppen.

 

Blir så utrolig glad og stolt av å se på stadion reise seg fra dag til dag. Gleder meg så vanvittig til at også Stabæk skal få gode ressurser fasiliteter (og et "ordentlig" tilskuertall?)

Det er så utrolig mye å se frem til som Stabæksupporter. Ville ikke byttet med noen. Ikke engang med årets Brannlag.

 

Elsker Stabæk og er evig stolt av å være Blaa!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ville ikke byttet med noen. Ikke engang med årets Brannlag.

 

Selvfølgelig ikke! Luften kommer til å sive ut av Brann ballongen etter denne sesongen. Spillerne forsvinner og laget rykker ned i vikarbyråligaen etter neste sesong. Livet er tøft når du heier på galt lag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


virker uintereserte, vinner få dueller og ingen andreballer, og det værste av alt er vel alle de gangene vi mister ballen sentralt i banen under oppspillsfasen, noe som er livsfalrig...

 

Menmen, CUPEN ER FOR BØNDER!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På en kjip dag kan vi hvertfall trøste oss med at vi ikke fikk Arild Sundgot for et par år siden. Må være flaut å holde med lag som har sånne spillere.

Sannheten er at vi hadde ledd hele veien til banken om han hadde gjort det samme for oss. Det er regelen om "andre lags drittsekker" og "våre drittsekker".

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selv om dette er en kamp jeg raskest mulig vil glemme har jeg lagt ut det jeg har av bilder, samt en film av TIFO før andre omgang. Alt finner du som vanlig ved å klikke på linken i signaturen min.

 

Bra oppmøte på Åråsen! Skulle ønske jeg kunne vært der og støttet gutta

 

forza stabæk!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På en kjip dag kan vi hvertfall trøste oss med at vi ikke fikk Arild Sundgot for et par år siden. Må være flaut å holde med lag som har sånne spillere.

 

Vet ikke om det muligens er enda flauere å starte med å hale ut tiden allerede i første omgang. På eget gress.

 

http://www.dagbladet.no/sport/2007/09/26/513294.html

 

"Laget er klar for cupfinale mot Haugesund etter å ha slått Stabæk hjemme, men må nok sende et takkekort til dommeren."

 

Du vet det er ille når selv Dagbladet mener at et lag kan takke dommeren for seieren over Stabæk. Og nøyaktig dybden i skandalen skjønner du når laget som ikke skjønner hvorfor kippe får så mange kort også sier at det skulle vært annulert.

 

 

Men nok om det. Svakt forsvarsspill og dårlig pasningskvalitet må ta sin del av skylden for at Stabæk ikke nådde opp i går. Slurv på slurv på slurv. Selv alanzinho snublet i egne bein. Synes det virker som Stabæk sliter en del med å holde fokus.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er bare håpløst å skylde på dommeren etter et sånt tap!! Vi er rett og slett ikke gode nok, roter i forsvar, Henning kløner det til gang på gang sentralt på midten og Nanne/Veigar bare sutrer og kjefter på medspillerene og ligger selv bare og lunker i feltet..

 

Seff kjipern å tape en semifinale men når vi spiller så dårlig selv er jeg faktisk ikke så skuffa på jobben idag..

 

Nå kliner vi til på søndag og får tilbake humøret:=)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det sved hvert minutt på den lange veien hjem til Gjøvik i natt. I tillegg må jeg svare på hatmail fra en 41 år gammel fjortis-lsksupporter. Men jeg for min del føler vi har æren langt mer i behold. Vi møtte opp i tusentall, jeg tror vi ALDRI har vært så mange stående, syngende før! Vi har noe stort i gjære, når vi får nye tribuner å stå på blir det starten på et eventyr.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, dette var en sur kamp.. hva stod det egentlig på banneret? internett er ikke for bønder......?

 

edit: så det nå på tour the force.. Internet er ikke for bønder koz maya.. haha dritbra!!

Endret av Erik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er skuffende at gutta ikke klarer å demme opp på cornere, LSK brukte samme taktikk hver gang: 1 mann foran keeper, 4 høye sterke menn på 16m som løper innover. De kom til avslutning nesten hver gang. Skuffende!

 

Truls Dæhli tar i dagens VG til orde for å sette Sundgot på tribunen under cupfinalen, dette støttes fra min side, selv om ekspertene Mini, Semb og Basma mener det ikke bør straffes. Så lenge det er åpenbart at det er en viljehands, er det ingen vei utenom. Om ballen hadde spretter rett opp i hånda, hadde det vært greit.

 

Kjølø forteller til VG at spillerene fikk en knekk etter scoring nr 2, så scoringen blir i aller høyeste grad avgjørende for kamputfallet, selv om de gule hevder hardnakket på at det er tilfellet. Det er forsåvidt greit nok det også, for gutta ville rett og slett ikke nok i går og fortjenete ikke å vinne.

 

Det jeg har mest problemer med å takle er følgende: Kjølø, Bohinen og Hauge (dommer) mener at Sundgot burde ha sagt ifra om viljehandsen, hvilket Fjøra og Nordli er helt uenig i. Nordli drar som vanlig et av sine håpløse retoriske spørsmål (som han pleier når han er stillt til veggs):

Dersom Kjølø kjører litt for fort på veien, ringer han da politiet og ber dem om å komme for å gi han en bot?

(Nei, det gjør han ikke, men dersom han hadde kommet i skade for å forulempe noen andre, er jeg overbevist om at han ville ha meldt seg)

Dette viser, etter min mening at LSK ikke prioriterer fair play, og føyer seg inn i rekken av usportsligheter, kort og syting denne sesongen.

 

Sundgot hadde alle tiders mulighet til å få årets Fair Play pris, men desverre virker det ikke som om det er noe som ville blitt verdsatt i LSK.

 

Lenge leve Fair Play!

Heia Haugesund!

Ja til tribuneplass for Sundgot på Ullevål!

Nei til tribuneplass for Sundgot mot Brann

 

Edit: Synes forøvrig at "Roadkill" banneret var meget bra, smilte godt da jeg så det :-)

Endret av Håvard
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om ballen hadde spretter rett opp i hånda, hadde det vært greit.

 

 

Dersom dette hadde vært tilfelle, hadde det heller ikke vært hands. Det skal en aktiv handling til for at det skal kunne dømmes hands i utgangspunktet. Det er ikke nok at ballen bare er borti hånda.

 

I Sundgodts tilfelle var imidlertid intensjonen bak handlingen så tydelig at det i tillegg regnes som usportslig. Da skal det ikke bare dømmes hands, men også gis kort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om ballen hadde spretter rett opp i hånda, hadde det vært greit.

Dersom dette hadde vært tilfelle, hadde det heller ikke vært hands. Det skal en aktiv handling til for at det skal kunne dømmes hands i utgangspunktet. Det er ikke nok at ballen bare er borti hånda.

 

I Sundgodts tilfelle var imidlertid intensjonen bak handlingen så tydelig at det i tillegg regnes som usportslig. Da skal det ikke bare dømmes hands, men også gis kort.

Enig i at det ikke var tvil her, men det var ment hypotetisk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På en kjip dag kan vi hvertfall trøste oss med at vi ikke fikk Arild Sundgot for et par år siden. Må være flaut å holde med lag som har sånne spillere.

Sannheten er at vi hadde ledd hele veien til banken om han hadde gjort det samme for oss. Det er regelen om "andre lags drittsekker" og "våre drittsekker".

 

Snakk for deg selv. Håper og tror at du er i betydelig mindretall her når du sier at du hadde vært glad om Stabæk var et jukselag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På en kjip dag kan vi hvertfall trøste oss med at vi ikke fikk Arild Sundgot for et par år siden. Må være flaut å holde med lag som har sånne spillere.

Sannheten er at vi hadde ledd hele veien til banken om han hadde gjort det samme for oss. Det er regelen om "andre lags drittsekker" og "våre drittsekker".

 

Snakk for deg selv. Håper og tror at du er i betydelig mindretall her når du sier at du hadde vært glad om Stabæk var et jukselag.

 

Støttes! Skammer meg når jeg ser en stabækspiller filme. Tryggvi husker jeg var ekstrem på det der.

 

Selv om Sundgot jukset mot oss i går vil jeg ikke si han faller i kategorien "sånne spillere". Han er ikke notorisk på det der.

 

Frustrerende med alle dødballmålene i mot. Jeg sitter med et inntrykk av at motstanderne bevisst presser våre forsvarere på dødballer siden de vet at stabæk er opptatt av å spille seg ut. Dermed klarer de å stresse forsvarerne til å gjøre feil. Av og til er det enkleste best, og på bortebane er det ikke vi som skal stå for underholdningen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Juks får ingen følger

 

NFF gjør ikke som Truls Dæhli mente de burde gjøre. Signaleffekten blir at juks lønner seg. Det må da være mulig å reagere på så klare brudd på fair play, så mye fokus som det er på fair play? Slik jeg ser det er dette et skritt tilbake for Fair Play, hvis ikke må det kommen en endring i regelverket snarest. Sundgot burde ikke få lov til å spille cupfinalen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Juks får ingen følger

 

NFF gjør ikke som Truls Dæhli mente de burde gjøre. Signaleffekten blir at juks lønner seg. Det må da være mulig å reagere på så klare brudd på fair play, så mye fokus som det er på fair play? Slik jeg ser det er dette et skritt tilbake for Fair Play, hvis ikke må det kommen en endring i regelverket snarest. Sundgot burde ikke få lov til å spille cupfinalen!

 

Hvilken rolle spiller det for oss? At juks dommeren ikke ser lønner seg er noe alle har visst i alle år. Bevares, Vidar Riseth har til og med bygd en karriere på akkurat det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pål T. Jørgensen med nye utfall mot LSK:

http://www.na24.no/propaganda/media/article1357102.ece

 

- Hele Norge, bortsett fra tre bønder på Romerike, ønsker at Haugesund knuser Lillestrøm i finalen, sier TV 2-profilen Pål T. Jørgensen.

Yes, flott intiativ at en såpass respektert mann i TV2 sier dette. sLeSK spiller Norges styggeste fotball, og det vil være en skam om et slikt lag vinner cupfinalen. Unner dessuten Haugesund dette. Hadde hvertfall vært utrolig gøy!

Endret av chelsea
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig deilig med støtte, selv om det ikke hjelper på resultatet. Kanskje det er med på å bygge litt bedre holdninger... Om jeg er hjemme skal jeg dra inn til byen for å heie med FKH. Eller. Være sammen med dem. I vår egen drakt. Si hei og håper dere vinner og sånt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi må vel være ærlig (i motsetning til Sungot) å innrømme at bortsett fra håndballspillet så var lsk best i går og vant fortjent. Våre gutter virket utrolig trøtte, hva hadde de spist siden søndag? Blir også litt for dumt å si at gutta ble knekt etter 2 mål imot, så vidt jeg kan huske har vi ligget under med 0-2 før med mye mindre tid igjen og likevel vunnet kampen innenfor 90 min..... Alle vet jo at 2-0 er en farlig ledelse, ref. Arne Sheie og han vet hva han snakker om. Spesielt i en cup-kamp burde det være mulig å motivere seg til å gi alt i 2. omg. Å putte 2 mål på 45 min. skal vel ikke være helt umulig, de klarte det jo?

 

Glem dette, vi var for dårlige, så håper vi Somen ligger unna Kebabkiosken på Stabekk og så knuser vi Liin på søndag!!! ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det som irriterer meg mest i etterkant er alt pratet om sundgot skulle ha sagt ifra, og om andre hadde gjort det. Poenget er jo strengt tatt at det som er usportslig er at han spiller håndball, ikke at han ikke sier ifra i etterkant!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Cupen 2007
×
×
  • Opprett ny...