Gå til innhold

Gull!!


atleten
 Del

Anbefalte innlegg


Forutsetningene foran neste runde er ganske klare, og fordi Fredrikstad er ferdig med sin kamp når vi starter vår, vet vi da hva som kreves når gutta går på banen i Bergen.

 

Hvis FFK taper:

Vi er seriemestere med poeng i Bergen. Selv med tap er det kun syltynn teori som kan ta fra oss seriemesterskapet.

 

Hvis FFK spiller uavgjort:

Vi er seriemestre med seier i Bergen. Med U er det i teorien i boks. Med tap har vi en ny sjanse til å avgjøre i neste runde.

 

Hvis FFK vinner:

Da er vi i teorien seriemestre med seier i Bergen. Med tap eller U har vi 3 eller 4 poengs ledelse, og kan avgjøre det med seier mot vif.

 

Selv jeg begynner å tro, men det er enda ikke avgjort.

 

Jeg tror faktisk at både FFK og vi taper, slik at vi venter med medaljene til Nadderud.... Men at det i realiteten er avgjot, slik at vi puster lett og er klarer til å ta helt av etter kampen mot VIF. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 358
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Pessimist??

 

2 siste kampene i 2006:

Stabæk - Molde 8 - 0

HamKam - Stabæk 1 - 5

 

2 siste kampene i 2007:

Stabæk - Tromsø 5 - 0

Strømsgodset - Stabæk 0 - 5

 

Målforskjell: 23 - 1

Snitt mål for: 5,75

Snitt mål mot: 0,25

 

Vi kommer til å kose oss; regnet i bergen, target practice mot slummen i svingen og OL-floka i Tromsø

Endret av frilin
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

All fornuft tilsier at vi tar gullet i år, men dette er fotball - ikke fornuft. Det er vel derfor man gidder å sette seg på flyet til Bergen - fordi vi ikke vet. men håper og tror og drømmer om den fete følelsen av den ultimate sier. Vi har tre matchballer nå- Og jeg har den gode feelingenpå den første. Så blir det cruising inn med sang og æresopptredener på de to siste... eller ny runde med neglbiting, drømmer og håp. Og så er det cupfinale. Aldri har vi hatt en fetere fotballhøst enn i år!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, dette blir jammen spennende! Har så sinnsykt lyst til at vi bare avgjør det imorgen på Brann stadion. Vil isåfall være en av de herligste søndagene i mitt liv! Jeg blir ikke så redd av å se på Branns startoppstilling i år som ifjor. Ingen Helstad, Andresen eller Vaagan Moen. Alle tiders sjanse for tre poeng med et tilnærmet skadefritt Stabæk-mannskap. Forza Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I praksis trenger ikke stabæk flere poeng (selvom vi så klart får 9)

 

Fredrikstad klarer få 3 poeng på de siste kampene sine:

 

1. Viking vil ha medalje og skal ha 9 poeng og 3 av de mot Fredrikstad.

2. Fredrikstad skal opp til Molde. Det skjer jo ikke at de får med seg poeng derfra! Molde skal spille sin siste hjemmekamp og vise at de har noe i tippeligaen å gjøre.

3. Det blir riktignok 3 poeng mot lille Lyn.

 

Måtte bare skrive det ned før kampene faktisk spilles.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


GRATULERER TIL ALLE BLAA...

Spesielt til de som har holdt med klubben i flere år i Oppgang og i Nedgang...

Dette er spesielt, laget vi har er spesielt...

Avskjede på Nadderud kan ikke bli bedre...

Deilig at vi har sperret halve stå svingen til Bærums folk, så alle får blitt med å feire denne UTROLIG store dagen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


GRATULERER ALLE!! Som har ventet og ventet og egentlig ikke helt trodd før i år (og litt i fjor)!

Jeg tror det kom en skvett i 98 på Ullevål, og ikke siden det har det kommet en blaa tråre.

De kom det fler av idag. En følelse av stolthet og lettelse. Champangen er åpnet og fyrverkeri og knallskudd er avfyrt! (naboene her på kysten skjønner vel ikke en drit)..

 

Det er bare å nyte kvelden og natten og så gruser vi over Enga til ett farvel med Nadderud som ALLE kommer til å huske.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Ettersom jeg satte 50,- på Stabæk som seriemester i år, med 7:1 i odds, så blir jeg en holden mann!!! 350,- rett på bok! Kaaatching!

 

edit: Hadde prestert mesterstykke å skrive 'Stabæk' feil, og det kan man jo ikke vise offentlig. Dette er nå korrigert.

Endret av d*u*b
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og nå kan vi kanskje vurdere å droppe ? etter gull....

 

 

 

Fy fillern hvor gøy det var på Blaa i dag.

 

 

 

Gratulerer med dagen alle sammen, og takk til en islendingen som ikke forsvant i det dypeste Atlanterhavet med resten av landet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Desverre satt jeg alene på ett hotell i Milano i går. Hadde kjøpt inn en flaske rødvin som skulle deles opp i 2-3 dager, men den forsvant i løpet av kampen. Heldigvis ordnet meg fri neste mandag, så hvis alt går etter planen deles medaljene ut neste søndag, og jeg kan drikke meg til det ugjenkjennelige sammen med så mange festglade blaa som mulig. :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Gull!!
×
×
  • Opprett ny...