Gå til innhold

Petter Belsvik


Pedagogen
 Del

Anbefalte innlegg


TILTREDES!

 

For meg må gjerne hele Hall of Shame fjernes, ganske barnslig etter min mening. Men hver sin smak.

 

Synes heller noen skulle ha laget et Æresgalleri isteden for Hall of Shame.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


TILTREDES!

 

For meg må gjerne hele Hall of Shame fjernes, ganske barnslig etter min mening. Men hver sin smak.

 

Synes heller noen skulle ha laget et Æresgalleri isteden for Hall of Shame.

Et æresgalleri hadde vært på sin plass. bedre å bruke tid på å hedre de man liker enn å rakke ned på de man ikke liker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Greit nok at stabæk har hall of fame på sin side... selv om det kanskje er flere som fortjener en plass der enn de 3 som står der nå... Samma det, hall of fame er vel og bra... men fjern nå den derre TETTE siden stabæk support har med hall of SHAME. Burde vi ikke greie å heve oss over det derre pisset der? Syns det blir for barnslig, jeg... :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Måten Petter Belsvik forlot Stabæk på var så feig, illojal og ynkelig som det er mulig. Fyren har MYE å bevise. Er han med på å sikre plassen vil jeg være enig i at stabaek.no bør ta ham ut av hall of shame.

 

Men sviket vil aldri bli glemt. Ikkeno koz.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes godt vi kan legge ned hele Hall oF Shame.

 

Når det gjelder Kaiser Mayer så gikk han på en grei måte. RBK tok kontakt med Stabæk uten at han viste om det, la penga på bordet og kjøpe ham. Ingen grunn til å klandre Mayer. Han redda oss fra nedrykk. Det er ikke slik at man skal hate alle spillere som går til RBK. Selv supportere må godta et folk skifter klubb. Det er måten spillerne håndterer en overgang som er greia

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Er ikke Uefa cup, kamp om seriegull, målsetning om å vinne cupen, og evt. Champions League til neste år

nok utfordring? :blink:

Er det større utfordring å være hovedtrener i Adeccoen?

Endret av nr.25
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Petter Belsvik
×
×
  • Opprett ny...