Gå til innhold

Stabæk-Tromsø


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg


Er folk så skuffet over gullstridexiten forrige helg at interessen frem mot Tromsøk-kampen er dalende?

Tviler på det, men litt merkelig at ingen har startert kamptråd tidligere.

 

Tromsø hjemme blir tradisjonelt en vanskelig kamp, men den siste hjemmekampen siste 2 sesonger gir håp om målfest.

 

Spent på å se om det blir det vanlige laget, eller om JJ vil gjøre endringer. Tom er ute med karantene, Veigar er ikke 100%. Jeg håper Veigar starter på benken om han ikke er nær opp mot 100%, Espen Olsen hadde fortjent en sjanse fra start, et mål eller to på tampen hadde også vært gunstig for han før vinteren. Blir spennende å se hva back-løsningen blir. Sannsynligvis blir det vel Bjørnar, men jeg har en følelse av at JIH skal få sjansen igjen, det åpner vel kanskje for en høyrebeint JIH eller MMS på venstre back?

 

Forslag til 11er:

Jon

MMS-Mike-Pontus-JIH

Keller-Somen-Henning-Alan

Nanne-Espen O

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JK

JIH- MMS- PS- BH

CK-ST-HH-ACGDC

DN-VGP

 

 

Helt enig! syns vi har sluppet inn mye mål og slitt bakover etter at mike kom inn i forsvaret i sommer <_< selfølgelig ikke bare Mike sin skyld men allikevel...

 

med den backrekken begynner det å ligne på den backrekken som førte til at vi hadde sluppet inn færrest mål en periode i våres! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har en god følelse, gutta gjør det bedre i "ordinære" kamper enn TV-kamper kl 20 søn, lør eller man.

I kamper som går sammen med "hovedrunden" har gutta 8-3-1. På lørdagskamper, søndag kl 20-kamper og mandagskamper har gutta 4-3-5. Det har selvfølgelig noe med at motstanderene er antatt bedre i de åpne TV-kampene (Zebra, hovedkamp), men ser man på tallene isolert, bude det være ca 66,6666 sjanse for seier

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Føles godt, men litt skummelt at gutta avgjør sølvskjebnen selv i siste kamp. Skal nok være glade for at Godset beholdt plassen i dag, gir forhåpentligvis en utlanding frem mot neste helg.

Takker Start og Brann for gode bidrag. IAO hadde en avgjørende inngrepen få sekunder før full tid i Kr.sand. Mannen gjør jobben sin for oss, selv i Start

Lenke til innlegg
Del på andre sider


bommebommeboooome!

 

Nå skal vi sikre sølvet om 6 dager! Og feire en kjempesesong, alt i alt! Neste år er gullet vårt.....

 

....Hurra, HURRA!!

Endret av msp
Lenke til innlegg
Del på andre sider


bommebommeboooome!

 

Nå skal vi sikre sølvet om 6 dager! Og feire en kjempesesong, alt i alt! Neste år er gullet vårt.

 

 

Ja fy fan! og så må vi huske at alle mindre årige ikke skal være beruset!!

Men morro at vi vinner i dag, vært fett å komme på 2 plass, er vel også første gang i historien!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som har funnet FXT's kampreferat fra denne kampen?

 

De var vel for (selv)opptatte av å feire gulle i Bergen i går til å bry seg om slikt. Har ikke funnet noe rundens lag ennå heller...

 

Jeg tipper rundens lag fra FXT ser sånn ut;

 

Håkon Opdal (Johan Thorbjørnsen fra 90.)

Cato Guntveit, Olafur Örn Bjarnason, Erlend Hanstveit, Ramiro Corrales (Knut Walde fra 84.)

Erik Huseklepp, Hassan El Fakiri, Jan Gunnar Solli, Petter Vaagan Moen

Thorstein Helstad, Azar Karadas (Armann Smari Björnsson fra 64.).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tar av meg hatten og klokka for gutta i går, 2. omgang var dritbra, sånn vi ser stabæk på sitt beste, noe vi har sett lite av i høst.

Men bare av nysgjerrighet: hva var det vi fikk straffe på? Eneste jeg kan ressonere meg fram til er at stopper nr 1 ikke ser på ball, og bevisst dytter daniel inn i stopper nr 2..

ellers så vel den avgjørelsen noe billig ut?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk-Tromsø
×
×
  • Opprett ny...